hij doet het slecht nu ;pquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:14 schreef Burner82 het volgende:
James blijft leukerDus jullie vechten maar om Reynie
Ik heb brede schouders waar hij op kan uithuilenquote:
tss dat is zo man he, niet toe durven geven dat mannen er ook leuk uit kunnen zien.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, maar Frank moet dan meteen: "nohomo" erbij zetten
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb brede schouders waar hij op kan uithuilen
Inderdaad, terwijl het wel normaal is om als heterovrouw te zeggen dat je een andere vrouw knap vindt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
tss dat is zo man he, niet toe durven geven dat mannen er ook leuk uit kunnen zien.
haha idd, ik ben hetero maar zeg het ook heus wel als ik een lekker wijf ziequote:Op dinsdag 15 september 2015 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
tss dat is zo man he, niet toe durven geven dat mannen er ook leuk uit kunnen zien.
Helemaal waar... Ik moet er altijd bij zetten: "yeshomo, not interested"quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nou..quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet hoor
Dan is het daar wel genoeg opgestevenquote:
Lekker lobbigquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan is het daar wel genoeg opgesteven
En machtig...quote:
Wtf is lobbig nou weerquote:
Ah, dat verklaard sommige delen van mijn naam dan welquote:
Is alles lobbig? of ook alleen delenquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard sommige delen van mijn naam dan wel
Hahaquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard sommige delen van mijn naam dan wel
Voor het echte falen zijn de teamopdrachtenquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:22 schreef franklop het volgende:
Ze doen het vrijwel allemaal goed, is wel eens anders geweest bij de top 23
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |