Goedquote:Op maandag 14 september 2015 15:36 schreef LuDann het volgende:
Jouw baby is ook een stuk zwaarder dan de mijne geloof ik, hoewel ze maar een paar dagen schelen. Hoe gaat het verder met haar, lacht ze al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, nogal offtopic gezeur , ik weet het.
Ik ben net thuis na college, kan niet wachten tot mijn man Wolk vanuit zijn werk ophaalt. Ze heeft vanochtend een paar keer naar me gelachen tijdens het luier verschonen toen ik op haar buik blies, en vooral veel naar haar vader toen ze nog even lagen te keten op bed. Ik wil er meer van zien.![]()
Ah, wat tof, dat alerte is zo leuk! Jullie slapen meer dan wij volgens mij.quote:Op maandag 14 september 2015 15:50 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Goedze slaapt redelijk vaak, dus wij ook. En als ze wakker is kijkt ze heel alert rond naar alles wat gebeurt. Ze is ook heel sterk, kop omhoog en rondkijken!
Lachen doet ze wel al, maar niet helemaal op de juiste momenten (soms lacht ze eerst en gaat meteen daarna huilen). Dus de beweging heeft ze door, maar de betekenis ervan nog niet helemaal.
En ze kan na het drinken zo'n enorm verzadigde tevreden kop trekken, met overal melk op dr gezicht en dan zo gelukzalig zuchten
Heb je het kostuum voor L. al klaarliggen?quote:Op maandag 14 september 2015 16:03 schreef Krisvc het volgende:
Wij gaan een weekendje weg (dagje naar de Elf Fantasy Fair) met de baby. Wie heeft de gouden tip om niet te vergeten? Heb nog geen idee wat er in het huisje aanwezig is, vrienden van man hebben geboekt. Campingbedje gaat mee, aankleedkussen. Badderen doen we niet, ze gaat denk ik mee onder de douche. Kleertjes, luiers, doekjes, olie, sudo, speeltjes, wandelwagen, maxi cosi, hydrofielen, spuugdoekjes. De hele standaard mikmak.
Oh Elfia! ik ben vlak voor de bevalling nog naar Castlefest geweest, dus we slaan de Elf even over.quote:Op maandag 14 september 2015 16:03 schreef Krisvc het volgende:
Lachjes![]()
Wij gaan een weekendje weg (dagje naar de Elf Fantasy Fair) met de baby. Wie heeft de gouden tip om niet te vergeten? Heb nog geen idee wat er in het huisje aanwezig is, vrienden van man hebben geboekt. Campingbedje gaat mee, aankleedkussen. Badderen doen we niet, ze gaat denk ik mee onder de douche. Kleertjes, luiers, doekjes, olie, sudo, speeltjes, wandelwagen, maxi cosi, hydrofielen, spuugdoekjes. De hele standaard mikmak.
quote:Op maandag 14 september 2015 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
LuDann, wat een rare situatie. Ben je het gesprek met (een van) je docenten al aangegaan?
Heerlijk, die berichten over kindjes die net hun hoofdje kunnen optillen en zo.. Wat voelt dat hier allemaal al ontzéttend lang geleden.
Ik zie N. ook letterlijk uit haar pakjes groeien... ze had vorige week een pakje maat 56 aan dat goed zat, en nu heeft ze datzelfde pakje weer aan en is het (bijna) te klein. Mn baby!!!quote:Op maandag 14 september 2015 16:56 schreef Minarosa het volgende:
En hij is ruim elf weken en heeft een pakje maat 68 aan dat niet eens te groot is. Leuk dat 'ie gezond is en goed groeit maar stop de tijd!
quote:Op maandag 14 september 2015 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
De kleertjes die I op die blije vejaardagsfoto van gisteren droeg zijn maat 62, maar ik vind ze zo leuk dat ik hem er nog steeds inprop..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |