Ik pak mijn spaanse namelijk veel te weinig, puur omdat ik maar niet kan wennen aan een brede hals.
Iemand type tips?
quote:Dat hoop ik heel erg
Op zondag 17 november 2002 13:52 schreef hyperfuzz het volgende:
bestaan die dan?
quote:jij hebt een 7 snarige bas, of niet?
Op zondag 17 november 2002 13:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Watje. Brede halzen zijn stoer.
quote:hmm en een spaanse.
Op zondag 17 november 2002 13:58 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
jij hebt een 7 snarige bas, of niet?
quote:whaaaaat
Op zondag 17 november 2002 14:11 schreef LenL het volgende:
* LenL speelt op een 12-snarige bas
quote:Echt he. Je kunt nog niet eens normaal op een 6 snarige gitaar spelen, laat staan op dat ding.
quote:Moooi
Maar met bassen heb ik ook niet zo'n probleem..
Het is echt het tokkelen wat ik graag doe.
Ik zelf vind een bredere nek juist fijn, ik heb dan ook een Ibanez electrische gitaar met klankkast én brede nek.
quote:Ja maar jij hebt dan ook een Ibanez.
Op zondag 17 november 2002 14:18 schreef belsen het volgende:
Gewoon goed zoeken. Ik heb wel Spaanse gitaren gezien met een smallere hals, vaak semi-akoestisch. De goedkopere hebben echter inderdaad meestal een bredere nek.Ik zelf vind een bredere nek juist fijn, ik heb dan ook een Ibanez electrische gitaar met klankkast én brede nek.
quote:Hehe..het klopt ook nog..
Op zondag 17 november 2002 14:15 schreef search64 het volgende:[..]
Echt he. Je kunt nog niet eens normaal op een 6 snarige gitaar spelen, laat staan op dat ding.
quote:Ik ben meer zo'n barkruk-type,
Op zondag 17 november 2002 14:27 schreef LenL het volgende:
Brede hals is alleen kut als je je gitaar staand (laag hangend) bespeeld.
Maar toch wil ik een prigel gitaartje .
quote:Dan ga je naar de bart smit, intertoys oid en dan koop je daar een kinder gitaartje (die hebben vaak een wat smallere hals).
Op zondag 17 november 2002 14:29 schreef Mikula het volgende:[..]
Ik ben meer zo'n barkruk-type,
Maar toch wil ik een prigel gitaartje
.
quote:
Op zondag 17 november 2002 14:32 schreef LenL het volgende:[..]
Dan ga je naar de bart smit, intertoys oid en dan koop je daar een kinder gitaartje (die hebben vaak een wat smallere hals).
quote:Heb vorige zomer ook een 'Crafter' traveler gitaar gekocht
Op zondag 17 november 2002 14:32 schreef LenL het volgende:[..]
Dan ga je naar de bart smit, intertoys oid en dan koop je daar een kinder gitaartje (die hebben vaak een wat smallere hals).
is kleiner dan mijn spaanse CS-40, maar speelt heeeerlijk! (klinkt wat minder mooi dan mijn grotere amerikaantjes. Maargoed... zoiets zoek ik dus, maar dan een spaanse.
quote:Volgens mij zijn er wel van die dingen, solid body gitaren met nylon snaren en ook een smallere hals, ik denk alleen dat het moeilijk wordt om die te vinden.
Op zondag 17 november 2002 14:38 schreef Mikula het volgende:[..]
Heb vorige zomer ook een 'Crafter' traveler gitaar gekocht
is kleiner dan mijn spaanse CS-40, maar speelt heeeerlijk! (klinkt wat minder mooi dan mijn grotere amerikaantjes. Maargoed... zoiets zoek ik dus, maar dan een spaanse.
quote:Nouja, ik heb hem ook niet morgen nodig.
Op zondag 17 november 2002 14:52 schreef LenL het volgende:[..]
Volgens mij zijn er wel van die dingen, solid body gitaren met nylon snaren en ook een smallere hals, ik denk alleen dat het moeilijk wordt om die te vinden.
Zo nee is het dan mogelijk om met een bepaald knoopje zelf zoiets te maken (en dan niet of het mogelijk is, maar of ik mijn gitaar er niet meer verneuk. Of dat ik bijv. 10 zo veel moet stemmen dan normaal, omdat ik het knoopje toch net iets anders had moeten maken).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |