Jammer dat wielrennen niet mijn sport is, anders had ik met je mee gebaaldquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
Heb zo de pest in. Maar goed, hij heeft een topprestatie geleverd die hem geen windeieren zal leggen. Tinkov zal wel met een conract staan te zwaaien bij de finish.
Wie speelt?quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dat wielrennen niet mijn sport is, anders had ik met je mee gebaald.
erop.
Ik zit/lig inmiddels op de bank, pizza'tje onderweg, voetbal op, en gaan.
Ajax he?quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dat wielrennen niet mijn sport is, anders had ik met je mee gebaald.
erop.
Ik zit/lig inmiddels op de bank, pizza'tje onderweg, voetbal op, en gaan.
Thanksquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ajax he?
Jij zit gebakken voor je tv met je pizza . Enjoy Scrum
Zeker kan dat. Vind ik. Zo op zaterdag avond dan he.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:47 schreef Divje het volgende:
Oh ah. De wedstrijd waarbij 40-45 het best van toepassing is.
Kan dit?
Mooi ook dat het om 19:45 begint.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker kan dat. Vind ik. Zo op zaterdag avond dan he.
Oog voor detail jijquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Mooi ook dat het om 19:45 begint.
Ja, wist ook niet dat ie terug was bij Twente, maar Schreuder vond 't niets in elk geval. Nu die weg is, hoppa basisplekkie.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Voetbalt hij nog?
Even streampje aanslingeren
Leuk voor 'mquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, wist ook niet dat ie terug was bij Twente, maar Schreuder vond 't niets in elk geval. Nu die weg is, hoppa basisplekkie.
Ik zag 't wel in 'm zitten bij ons, tot ie die attitude kreeg, ook richting Koeman toen ie gewisseld werd, toen was 't voorbij. Als ik hoor wat ie in Enschede ook uitvrat, met rare acties, racen in parkeergarages enzo. Die heeft z'n eigen carrière om zeep geholpen. Zonde.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Leuk voor 'mAl kan ie er vrij weinig van.. Herinner me alleen die goal tegen Roda van hem. Toen nog bij ons.
Hij begon toen wel leuk ja, maar bleek al snel dat het veel van hetzelfde was wb actiesquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zag 't wel in 'm zitten bij ons, tot ie die attitude kreeg, ook richting Koeman toen ie gewisseld werd, toen was 't voorbij. Als ik hoor wat ie in Enschede ook uitvrat, met rare acties, racen in parkeergarages enzo. Die heeft z'n eigen carrière om zeep geholpen. Zonde.
Ja preciesquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Hij begon toen wel leuk ja, maar bleek al snel dat het veel van hetzelfde was wb actiesen die attitude idd
Haha, die hele flat die over hem & z'n vriendjes aan het klagen was
Ohh was hij daar. Zat me al af te vragen waar hij vorig seizoen speelde. Kon me geen enkele actie of wat dan ook herinnerenquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja precies. Ach. Cabralletje. Vorig jaar bij Willem II was 't ook niet veel.
Hahaha, je mag 'm niet, da's wel duidelijkquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh was hij daar. Zat me al af te vragen waar hij vorig seizoen speelde. Kon me geen enkele actie of wat dan ook herinneren
Hoop ergens wel dat Twente wint, niet alleen omdat Ajax dan verliest maar ook omdat lange neus richting Schreuder. Faalhaas met gigantisch voorhoofd vind ik dat
Heb jij dat niet? Dat iemand gewoon een hoofd heeft wat je niet aanstaat, waardoor die hele persoon direct afgeschreven is?quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, je mag 'm niet, da's wel duidelijk. Ik heb enigszins wel respect voor Schreuder, ook z'n periode bij ons destijds. Was niet veel, maar gezien omstandigheden met z'n dochtertje toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |