Als je het maar blijft herhalen krijg je vanzelf een keer gelijk.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:16 schreef Knitted het volgende:
Dat werd vorig jaar ook gezegd, en het jaar daarvoor ook.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:16 schreef Knitted het volgende:
Dat werd vorig jaar ook gezegd, en het jaar daarvoor ook.
Het is 20 graden. Doe eens normaal manquote:Op zaterdag 12 september 2015 12:14 schreef Mr.Ping het volgende:
Vanmiddag gaan de winterbanden er weer onder.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:15 schreef Ludd het volgende:
Na vorig winterseizoen überhaupt geen winterweer gehad te hebben, lijkt me dit wel een mooie compensatie.
Ik wacht er al jaren opquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:11 schreef Woestijnvos het volgende:
Hoop dat het dit keer de waarheid is.
In 1963 hadden ze ook geen winterbanden en reed men gewoon over het IJsselmeer.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:14 schreef Mr.Ping het volgende:
Vanmiddag gaan de winterbanden er weer onder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop