abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 september 2015 @ 14:45:26 #51
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156078462
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:06 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik snap hem ook niet hoor, maar blijkbaar zijn gelijke rechten voor homo's (en acceptatie er van) en vrouwen communistisch en staan ze haaks op de christelijke normen en waarden en dus gevaarlijk.
Oke nou, ben ik nu een boosdoener als ik mijn vrouw verban naar de keuken?
En moet ik nu mijn oom ( homo ) maar gaan weren en zo?

Aletta Jacobs zou zich omdraaien in haar graf ;(
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 15 september 2015 @ 08:32:38 #52
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156099375
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:45 schreef theguyver het volgende:
Aletta Jacobs zou zich omdraaien in haar graf ;(
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 18:27 schreef Divje het volgende:
Was dat zo'n gevaarlijke tante dan? :o
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:41 schreef Japie77 het volgende:
Ik heb jou nou echt nog nooit op een inhoudelijke aanvulling kunnen betrappen in topics. Het enige dat jij doet is of ouwehoeren of anderen afzeiken.....Lekkere aanvulling voor BNW..... -O-
Hé wat leuk, een heel inhoudelijke aanvulling en vraag!

Ik zal proberen niet teveel woorden te gebruiken.

Aletta Jacobs was een voorvechtster van vrouwenrechten en gelijkheid, geholpen door een liberaal genaamd Thorbecke. Dit deden zij samen vóór Karl Marx om de hoek kwam kijken als (politiek) filosoof.

Zeer zeker ontopic en een puntje waar Aguia kennis van zou kunnen nemen om nog eens te onderschrijven dat vrouwenrechten niet alleen een Communistisch feestje waren.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 15 september 2015 @ 09:04:43 #53
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156099835
Zo, opgeschoond.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_156165146
Ik denk dat 't heel goed idee zijn om 't aantal mensen die willen/mogen naar universteit te beperken.
Spaart heel veel belasting geld en gewone mensen veel minder last van educated fools zou hebben.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 17 september 2015 @ 11:12:28 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156165200
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:08 schreef Tingo het volgende:
Ik denk dat 't heel goed idee zijn om 't aantal mensen die willen/mogen naar universteit te beperken.
Spaart heel veel belasting geld en gewone mensen veel minder last van educated fools zou hebben.
Die mensen moeten gewoon zelf betalen voor die opleiding he.
Dus het is voor hun een groot risico om zo'n opleiding te gaan doen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156165347
quote:
Wat :').

Ik wou dat iedereen een universitaire opleiding zou hebben, of krijgen. Gratis en voor niets, betaald door de overheid. Geef dat pakweg 50-75 jaar, en je hebt een wereld die zoveel beter is dan dat ie nu is.

Disclaimer: ik heb geen universiteit gedaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2015 11:21:56 ]
pi_156165474
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat :').

Ik wou dat iedereen een universitaire opleiding zou hebben, of krijgen. Gratis en voor niets, betaald door de overheid. Geef dat pakweg 50-75 jaar, en je hebt een wereld die zoveel beter is dan dat ie nu is.

Disclaimer: ik heb geen universiteit gedaan.
Dat hangt wel een beetje af wat je dan tot een universitaire studie rekent. Mijn vriendin heeft in haar eigen land een universitaire opleiding gevolgd maar dat zou hier MBO (+) en als je het heel positief bekijkt HBO light zijn.

Ben overigens wel voor makkelijk toegankelijk universitair onderwijs maar zou ook graag weer goed ambacht onderwijs zien.
pi_156165905
quote:
Wát?
pi_156166277
quote:
Sowieso ben jij wel voor een overheid die strikt de touwtjes in handen neemt en het volk beperkt en censuur op wil leggen, niet?
quote:
Als jij nou de moeite had genomen om naar school te gaan had je dit soort domme dingen misschien niet gezegd.
Conscience do cost.
pi_156166607
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat hangt wel een beetje af wat je dan tot een universitaire studie rekent. Mijn vriendin heeft in haar eigen land een universitaire opleiding gevolgd maar dat zou hier MBO (+) en als je het heel positief bekijkt HBO light zijn.

Ben overigens wel voor makkelijk toegankelijk universitair onderwijs maar zou ook graag weer goed ambacht onderwijs zien.
Geef het 50 jaar en je bent geen ambacht onderwijs meer nodig met snelheid van technologische ontwikkelingen nu. :).

Wat dat andere betreft klopt.
pi_156167124
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:58 schreef ems. het volgende:

[..]

Sowieso ben jij wel voor een overheid die strikt de touwtjes in handen neemt en het volk beperkt en censuur op wil leggen, niet?

[..]
Wat is hier mis mee, libertariër?
pi_156167405
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:30 schreef Aguia het volgende:

[..]

Wat is hier mis mee, libertariër?
Ik mag inderdaad graag een overheid hebben die zich zo min mogelijk bezigt met bepalen voor mij wat goed of slecht is.

Los daarvan was mijn opmerking natuurlijk gericht aan het feit dat dat mannetje continu boos is op overheden die teveel macht naar zich toe trekken. Op z'n minst opmerkelijk te noemen dat hij nu opeens pleit voor een overheid die beslist wat men wel of niet mag gaan leren.
Conscience do cost.
pi_156168274
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wát?
Vele van de afgestudeert kunnen toch geen baan vinden en hebben grote schulden (ondanks de gratis geld van 't regering/belasting enz.) voor dat ze hebben een dag gewerkt.De schulden wordt vaak nooit terug betaald.
Sommige zijn hooggeleerd maar niet erg slim.
Tis ook met de 'social status' aspect te doen ook denk ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156168347
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Vele van de afgestudeert kunnen toch geen baan vinden en hebben grote schulden (ondanks de gratis geld van 't regering/belasting enz.) voor dat ze hebben een dag gewerkt.De schulden wordt vaak nooit terug betaald.
Sommige zijn hooggeleerd maar niet erg slim.
Tis ook met de 'social status' aspect te doen ook denk ik.
Tipje; minder denken.
pi_156168825
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Tipje; minder denken.
OMG no - otherwise I'll end up like you and your cohorts ! :)
pi_156170342
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

OMG no - otherwise I'll end up like you and your cohorts ! :)
Zou een zegen voor je zijn ;)
pi_156185731
All European newborn Babies will be Microchipped from December 2016

geloof er niks van, tenzij ze het stiekem toedienen met vaccinaties :*
ben je dan klaar

http://topinfopost.com/20(...)hipped-from-may-2014
  donderdag 17 september 2015 @ 22:52:29 #68
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156185824
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:50 schreef totnutoe het volgende:
All European newborn Babies will be Microchipped from December 2016

geloof er niks van, tenzij ze het stiekem toedienen met vaccinaties :*
ben je dan klaar

http://topinfopost.com/20(...)hipped-from-may-2014
Godver, dat zou wel wat zijn zeg. Dan heb je wel een paar miljoen poppen aan het dansen lijkt me zomaar. Maar dan hadden we nu wel de subtiele campagnes her en der op zien springen ja.
Vrijheid
pi_156186017
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Godver, dat zou wel wat zijn zeg. Dan heb je wel een paar miljoen poppen aan het dansen lijkt me zomaar. Maar dan hadden we nu wel de subtiele campagnes her en der op zien springen ja.
ja, dat dacht ik ook, tenzij ze het als een soort van toetje gaan presenteren, met alle voordelen wat het wel niet heeft.
het merendeel van het volk hapt wel
  donderdag 17 september 2015 @ 23:02:25 #70
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156186149
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:57 schreef totnutoe het volgende:

[..]

ja, dat dacht ik ook, tenzij ze het als een soort van toetje gaan presenteren, met alle voordelen wat het wel niet heeft.
het merendeel van het volk hapt wel
Korting bij de Albert Hein.
Vrijheid
pi_156186199
quote:
9s.gif Op donderdag 17 september 2015 23:02 schreef jogy het volgende:

[..]

Korting bij de Albert Hein.
haha ja.
rennen naar appie
  donderdag 17 september 2015 @ 23:11:43 #72
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_156186453
quote:

[..]

Ik kan jullie wel uitleggen hoe je proefpersoon kan zijn voor MRI experimenten ;) Dat ruimt die dingen wel weer op.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_156186614
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 23:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik kan jullie wel uitleggen hoe je proefpersoon kan zijn voor MRI experimenten ;) Dat ruimt die dingen wel weer op.
ik denk niet dat je mri scan iets gaat ontdekken, de technieken die ze (bepalers) hebben gaat natuurlijk verder dan je armzalige scannertje kan ontdekken. alleen weet jij (en anderen) dat niet
dat moge duidelijk zijn
  donderdag 17 september 2015 @ 23:19:27 #74
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_156186704
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 23:17 schreef totnutoe het volgende:

[..]

ik denk niet dat je mri scan iets gaat ontdekken, de technieken die ze (bepalers) hebben gaat natuurlijk verder dan je armzalige scannertje kan ontdekken. alleen weet jij (en anderen) dat niet
dat moge duidelijk zijn
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_156186771
quote:

[..]

Die subtiele campanges zijn er ook wel, maar men wil er nog steeds niet aan, de tijd is er nog niet rijp voor.
Er was al een proefproject en promotie voor een medische chip.

http://www.parool.nl/paro(...)erdam-Marathon.dhtml

http://www.wijwordenwakke(...)&s=M11&ss=P2443&l=NL

http://www.privacyguru.nl/2012/02/medische-fda/
There is only one religion
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')