Dan krijg je natuurlijk wel aardige putten in je houtquote:Op vrijdag 11 september 2015 12:03 schreef Frag_adder het volgende:
Ik sloeg altijd met een priem op de andere kant van het hout tot ik meer spijker had en trok ze er dan uit(alleen slaan op de kant van het hout die je niet wilt laten zien)
hij steelt mijn idee!!!quote:
met een hamer kan je wel wat meer kracht zetten.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:39 schreef gianni61 het volgende:
als je plek hebt om die griptang er op te zetten kun je toch ook gewoon een nijptang of moniertang pakken? dan heb je die hamer al niet meer nodig..
Bij mij was alles al uit elkaar, dus plankjes van ongeveer 2 cm dik waarvan de onderkant van de spijker was afgezaagd. Je kon er dus goed op meppenquote:Op vrijdag 11 september 2015 12:10 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
Dan krijg je natuurlijk wel aardige putten in je hout
Kans groter dat je de nagels/nieten afknijpt. Doordat je meer grip wilt knijp je harder en knip.........quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:39 schreef gianni61 het volgende:
als je plek hebt om die griptang er op te zetten kun je toch ook gewoon een nijptang of moniertang pakken? dan heb je die hamer al niet meer nodig..
ach dat doen Continental en Michelin ook de hele tijdquote:Op vrijdag 11 september 2015 17:17 schreef hottentot het volgende:
TS heeft het wiel opnieuw uitgevonden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |