abonnement Unibet Coolblue
pi_157702739
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:45 schreef NijntjesUk het volgende:
Dat gelooft niemand :N (tenzij cavia-kenner ;) ).
Saar begint gewoon meteen te eten, popcornen is te vermoeiend. :P
Hmm, ook weer zo. En Saar is gewoon slimmer, die eet meer dan ;) .

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Die van mij popcornen nooit ;( ik doe iets verkeerd ;(
Popcornen doen ze vooral als ze jonger zijn. Of misschien zijn ze er gewoon te lui voor :P .
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:17:01 #252
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_157703024
CherryLips, ze zijn vast zo verwend dat ze weten dat ze toch wel krijgen. ;)
Hoe gaat het met Pieter?
pi_157704206
Slecht, hij moest gisteren terug naar de dierenarts voor controle, hij at wel groente en fruit maar geen brokjes, hij maalde er gewoon niet naar. Hij kwam toch beetje bij beetje aan, maar hij kreeg nog wel dwangvoer en apart ban de rest z'n groente.
Zegt de dierenarts dat de tanden en kiezen weer niet goed zijn en weer bijgeslepen moeten worden. Dus ik weer een rib uit m'n lijf betaald (het is nu echt niet leuk meer) en Ik kreeg er een zielig vogeltje voor terug dat niks kan eten. Hij kan het niet eens aanpakken. En het boeit hem ook niet meer zo. Dus weer extra dwangvoeren, probiotica erin want hij was aan de dunne. En weer naar de chiropractor (cha-ching) en dan weer terug voor controle, en dan zal de boel wel weer bijgeslepen moeten worden.
Zo kan het toch niet langer?
We vroegen ons gisteren ook af of hij überhaupt wel een abces heeft gehad, aangezien daar al na een week of twee niets meer van te zien was en dat vaak hardnekkig en noodlottig is bij caafs. Er zit in ieder geval iets niet goed linksachter in de kaak en waarom hij daar nu pas last van krijgt, nu hij drie is, is me een raadsel. Maar ik heb al aardig m'n spaarrekening geplunderd en wat dingen mogen afzeggen, en ik weet dat dat erbij hoort als je een huisdier neemt, maar er is gewoon geen verbetering. Na gisteren is het weer een hoopje ellende, net als drie weken geleden toen hij aan z'n smoel was behandeld.
Ik ben er een beetje klaar mee, ook dat dwangvoeren drie keer per dag :') arme Pieter :'(
Tap tap tap
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:50:09 #254
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_157704303
Ach gut. Arme Pieter (en jij).
Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen. :{
pi_157704891
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Slecht, hij moest gisteren terug naar de dierenarts voor controle, hij at wel groente en fruit maar geen brokjes, hij maalde er gewoon niet naar. Hij kwam toch beetje bij beetje aan, maar hij kreeg nog wel dwangvoer en apart ban de rest z'n groente.
Zegt de dierenarts dat de tanden en kiezen weer niet goed zijn en weer bijgeslepen moeten worden. Dus ik weer een rib uit m'n lijf betaald (het is nu echt niet leuk meer) en Ik kreeg er een zielig vogeltje voor terug dat niks kan eten. Hij kan het niet eens aanpakken. En het boeit hem ook niet meer zo. Dus weer extra dwangvoeren, probiotica erin want hij was aan de dunne. En weer naar de chiropractor (cha-ching) en dan weer terug voor controle, en dan zal de boel wel weer bijgeslepen moeten worden.
Zo kan het toch niet langer?
We vroegen ons gisteren ook af of hij überhaupt wel een abces heeft gehad, aangezien daar al na een week of twee niets meer van te zien was en dat vaak hardnekkig en noodlottig is bij caafs. Er zit in ieder geval iets niet goed linksachter in de kaak en waarom hij daar nu pas last van krijgt, nu hij drie is, is me een raadsel. Maar ik heb al aardig m'n spaarrekening geplunderd en wat dingen mogen afzeggen, en ik weet dat dat erbij hoort als je een huisdier neemt, maar er is gewoon geen verbetering. Na gisteren is het weer een hoopje ellende, net als drie weken geleden toen hij aan z'n smoel was behandeld.
Ik ben er een beetje klaar mee, ook dat dwangvoeren drie keer per dag :') arme Pieter :'(
Arm Pietertje. Kan me voorstellen dat je er moe van word, zeker als dat beestje maar niet beter word. Misschien op het cavia forum navragen of iemand een goede arts weet in jou buurt. Niet alle dierenartsen zijn goed met cavia's helaas.

Verder weet ik het helaas ook niet. :{
pi_157705017
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:07 schreef droppus het volgende:

[..]

Arm Pietertje. Kan me voorstellen dat je er moe van word, zeker als dat beestje maar niet beter word. Misschien op het cavia forum navragen of iemand een goede arts weet in jou buurt. Niet alle dierenartsen zijn goed met cavia's helaas.

Verder weet ik het helaas ook niet. :{
Ja dat heb ik al gedaan, zo kwam ik bij m'n huidige dierenarts terecht, die staat bekend als expert in gebitsproblemen. En dat is al een half uur rijden. En de chiropractor is een half uur de andere kant op. Of ik moest naar iemand in België gaan die met cavia's kan toveren ofzo, maar daar rij je ook niet even naartoe, en het is vast niet 1 keer.
Tap tap tap
pi_157708350
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja dat heb ik al gedaan, zo kwam ik bij m'n huidige dierenarts terecht, die staat bekend als expert in gebitsproblemen. En dat is al een half uur rijden. En de chiropractor is een half uur de andere kant op. Of ik moest naar iemand in België gaan die met cavia's kan toveren ofzo, maar daar rij je ook niet even naartoe, en het is vast niet 1 keer.
Een half uur. Toch best redelijk een eind dan. Naar België gaan is ook niet handig nee. Dan tikken de kosten helemaal aan. En je zit dan ook nog met een gestreste cavia in de auto voor weet ik hoelang. Dat lijkt me ook niet goed voor een beestje dat toch al vrij ziek is.
pi_157711343
Van dat rijden heeft ie geloof ik niet zo'n last. Ik sta ook steeds in de file als ik naar Utrecht moet (daar zit die da) en terugga. Hij loopt dan een beetje de handdoeken te mollen en te slapen of steekt soms z'n neus in de lucht. Ik ga binnenkort een weekend naar zeeland en ben genoodzaakt hem mee te nemen :') dus dan zit hij langer in de auto.
Tap tap tap
  zaterdag 21 november 2015 @ 10:01:53 #259
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_157711693
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Van dat rijden heeft ie geloof ik niet zo'n last. Ik sta ook steeds in de file als ik naar Utrecht moet (daar zit die da) en terugga. Hij loopt dan een beetje de handdoeken te mollen en te slapen of steekt soms z'n neus in de lucht. Ik ga binnenkort een weekend naar zeeland en ben genoodzaakt hem mee te nemen :') dus dan zit hij langer in de auto.
Cavia's op vakantie! 😍
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_157711744
Dan zit ie alleen wel een week alleen ;(
Tap tap tap
pi_157722043
Herkenbaar dat DA verhaal
Vanuit Den Haag ga ik naar Utrecht als het gebitsproblemen betreft.
Beetje kieskeurig :@
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_157722526
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Herkenbaar dat DA verhaal
Vanuit Den Haag ga ik naar Utrecht als het gebitsproblemen betreft.
Beetje kieskeurig :@
Zelfde toko zeker :P
Tap tap tap
pi_157722926
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zelfde toko zeker :P
Oudenoord :P
Je had ook nog wilhelminapark
Moet er wel bij zeggen dat dit in de tijd was dat ik nog een studenten ov had, dus hop, cavia's in het reismandje en een halve dag kwijt zijn :')

Welke da ga jij?

Ik lees nu dat je een gebits abo kan afsluiten voor een vast bedrag per jaar en dan onbeperkt mag langs komen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_157723332
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Oudenoord :P
Je had ook nog wilhelminapark
Moet er wel bij zeggen dat dit in de tijd was dat ik nog een studenten ov had, dus hop, cavia's in het reismandje en een halve dag kwijt zijn :')

Welke da ga jij?

Ik lees nu dat je een gebits abo kan afsluiten voor een vast bedrag per jaar en dan onbeperkt mag langs komen.
Ik ga naar wilhelminapark :D ik gooi hem nu steeds in de auto, hopelijk vindt ie de trillingen lekker :')
Tap tap tap
pi_157731014
Pietertje heeft een piepklein stukje andijvie oo. Go Pietertje!
Hij heeft ook anderhalve vitamine c pil op vandaag dus ik snap niet waarom hij zo moeilijk doet met andere dingen, ik breek zowat m'n gebit op die krengen.
Tap tap tap
pi_157735235
In de auto gooien? Dat is er niet goed voor :P.

Tja wat ze wel en niet pakken, het blijven wat dat betreft rare en eigenwijze beestjes.

Maar wat andijvie is goed toch?
  zondag 22 november 2015 @ 12:41:29 #267
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_157736574
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Die van mij popcornen nooit ;( ik doe iets verkeerd ;(
Bij ons staat de stofzuiger zo'n beetje naast de kooi.
Wij hebben vrienden met honden die zeggen elke dag te moeten stofzuigen, maar wij ook hoor :')
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  Eindredactie Games zondag 22 november 2015 @ 15:54:58 #268
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_157740272
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Van dat rijden heeft ie geloof ik niet zo'n last. Ik sta ook steeds in de file als ik naar Utrecht moet (daar zit die da) en terugga. Hij loopt dan een beetje de handdoeken te mollen en te slapen of steekt soms z'n neus in de lucht. Ik ga binnenkort een weekend naar zeeland en ben genoodzaakt hem mee te nemen :') dus dan zit hij langer in de auto.
ik nam mijn caafs ook altijd mee als we op vakantie gingen in een huisje. En toen ik nog buitencaafs had ook naar de camping
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_157740901
Stofzuigen of opvegen is wel een gegeven ja. Maar dat is met alle huisdieren wel. Uitzonderingen daar gelaten.

Ik heb een aantal uitnodigingen om nieuwjaar te vieren, maar meestal blijf ik thuis omdat ik de caafs dan eten geef voordat geknal begint.
pi_157741039
quote:
4s.gif Op zondag 22 november 2015 15:54 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ik nam mijn caafs ook altijd mee als we op vakantie gingen in een huisje. En toen ik nog buitencaafs had ook naar de camping
O fijn, ze kunnen er dus wel tegen :P Ga morgen als het goed is via Marktplaats zo'n antirommelkooi ophalen in de buurt zodat hij in ieder geval niet op de tocht staat.
Tap tap tap
  Eindredactie Games zondag 22 november 2015 @ 16:33:07 #271
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_157741192
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 16:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

O fijn, ze kunnen er dus wel tegen :P Ga morgen als het goed is via Marktplaats zo'n antirommelkooi ophalen in de buurt zodat hij in ieder geval niet op de tocht staat.
jawel hoor, maar ik stop ze altijd in een doos waar bijna geen licht is, maar wel met veel luchtgaten. Ook stop ik er altijd een handdoek in die naar hun ruikt, wat hooi, brokjes en wat eten. Niet dat ze eten onderweg, maar meer voor erna, want ze moeten toch hun darmpjes aan de gang houden.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_157742684
Mijn borstels eten de hele weg non -stop door.
Mijn Peruuf perst zich in een driehoekvorm in een hoek en hoopt dat de reis snel voorbij is.

Er zit zo'n verschil in caaf-ras en karakter
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  Eindredactie Games zondag 22 november 2015 @ 18:20:04 #273
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_157743640
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn borstels eten de hele weg non -stop door.
Mijn Peruuf perst zich in een driehoekvorm in een hoek en hoopt dat de reis snel voorbij is.

Er zit zo'n verschil in caaf-ras en karakter
ik heb in 25 jaar tijd nog nooit 1 gehad die wilde eten. Wel graag wilde uitbreken :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_157743659
Borstels sporen volgens mij volgens mij niet.
Tap tap tap
pi_157743713
quote:
4s.gif Op zondag 22 november 2015 18:20 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ik heb in 25 jaar tijd nog nooit 1 gehad die wilde eten. Wel graag wilde uitbreken :P
Liever niet, in vooral in mijn treinreistijd niet :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')