Huh? Zoiets weet je toch? Is er buiten haarzelf om iets gebeurd?quote:Nu gaat mijn zus binnen korte tijd trouwen en heeft ze zojuist te horen gekregen dat ze flink in de financiële problemen zit.
Ik moet heel eerlijk zijn dat hij het niet letterlijk zo zegt maar als ik zeg aar komt het dus op neer zegt hij Ja.quote:Op donderdag 10 september 2015 08:13 schreef Ravage het volgende:
Wtf.. Zit hij je nou te chanteren? Als iemand tegen mij zou zeggen: Je moet kiezen: ... of anders ga ik, dan zou ik zeggen: doei!!!
Wat zegt hij dan?quote:Op donderdag 10 september 2015 08:14 schreef Leintje91 het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zijn dat hij het niet letterlijk zo zegt maar als ik zeg aar komt het dus op neer zegt hij Ja.
Hij gedraagt zich zo omdat hij zich altijd achtergesteld voelt door mijn familie. Zijn familie is heel close en de mijne houd hem op afstand (maar dat doen ze bij iedereen)quote:Op donderdag 10 september 2015 08:14 schreef zarGon het volgende:
Je vriend is een debiel.
Kies voor je familie; je vriend 'geeft' je een belachelijk ultimatum.
Waarom gedraagt hij zich zo vijandig?
[..]
Huh? Zoiets weet je toch? Is er buiten haarzelf om iets gebeurd?
Dat hij met niet wil dwingen om te kiezen. Maar dat ik die dag maar beter mijn telefoon uit kan zetten want anders kan ik hele nare berichtjes verwachten. En dat zal er dus op uitdaaien dat hij het uit maakt.quote:
Is dat de reden ?quote:Op donderdag 10 september 2015 08:17 schreef Leintje91 het volgende:
[..]
Mijn zus heeft haar studie niet op tijd weten af te roden waardoor ze nu een enorm gigantisch bedrag aan studieschuld heeft.
Ik vermoed ook dat ze meer geld uitgegeven hebben dan ze hadden.quote:
Nou, dat gaat leuk worden in de toekomst. Bereid je maar voor op een stroeve toekomst vol gedoe, want dit (kies tussen hen en mij) zal altijd blijven terugkeren.quote:Op donderdag 10 september 2015 08:17 schreef Leintje91 het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich zo omdat hij zich altijd achtergesteld voelt door mijn familie. Zijn familie is heel close en de mijne houd hem op afstand (maar dat doen ze bij iedereen)
Mijn zus heeft haar studie niet op tijd weten af te roden waardoor ze nu een enorm gigantisch bedrag aan studieschuld heeft.
Daar ben ik ook heel bang voor ja.quote:Op donderdag 10 september 2015 08:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, dat gaat leuk worden in de toekomst. Bereid je maar voor op een stroeve toekomst vol gedoe, want dit (kies tussen hen en mij) zal altijd blijven terugkeren.
Ik denk dat ze met een kutsmoes je vriend niet uitnodigen. Afgezien van hoe hij ermee omgaat, zou ik ook boos zijn als ik hem was.quote:Op donderdag 10 september 2015 08:19 schreef Leintje91 het volgende:
[..]
Ik vermoed ook dat ze meer geld uitgegeven hebben dan ze hadden.
Ik vind het ook geen legitieme reden maar ik kan er niets anders van maken..
Inderdaad.. Ik snap dat verliefdheid het logisch denken soms wat beïnvloedt, maar qua fatsoenlijkheid zijn er miljoenen betere mannenquote:
Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar het is (helaas) niet mijn keuze en niet mijn bruiloft.quote:Op donderdag 10 september 2015 08:17 schreef Lienekien het volgende:
Belachelijk dat je zus aanhang niet uitnodigt. Ga je trouwen om je eigen relatie te bekrachtigen, moet je familie hun aanhang thuislaten. Bezuinig dan ergens anders op.
Als je dit accepteert mag je niet meer jammeren over je vriend als hij hetzelfde doet in de toekomst; je kiest er nu willens en wetens zelf voor.quote:Op donderdag 10 september 2015 08:18 schreef Leintje91 het volgende:
[..]
Dat hij met niet wil dwingen om te kiezen. Maar dat ik die dag maar beter mijn telefoon uit kan zetten want anders kan ik hele nare berichtjes verwachten. En dat zal er dus op uitdaaien dat hij het uit maakt.
Hij kan er wel mee leven als ik alleen naar het stadhuis en de kerk ga.
Ik moet wel even de kanttekening maken dat ik niet de enige broer/zus ben. Er zijn er nog 4 andere met mij. Alleen hun partners doen niet 'moeilijk'quote:Op donderdag 10 september 2015 08:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met een kutsmoes je vriend niet uitnodigen. Afgezien van hoe hij ermee omgaat, zou ik ook boos zijn als ik hem was.
En als ik jou was, zou ik ook niet blij zijn met zo'n zus.
Eigenlijk word je nu van beide kanten gemanipuleerd.
Hun partners komen ook niet? En dat zijn langdurige relaties?quote:Op donderdag 10 september 2015 08:23 schreef Leintje91 het volgende:
[..]
Ik moet wel even de kanttekening maken dat ik niet de enige broer/zus ben. Er zijn er nog 4 andere met mij. Alleen hun partners doen niet 'moeilijk'
Als het alleen gold voor haar vriend, gaf ik je gelijk. Maar het geldt voor iedereen (dat aanhang niet gewenst is); het is niets persoonlijks.quote:Op donderdag 10 september 2015 08:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met een kutsmoes je vriend niet uitnodigen. Afgezien van hoe hij ermee omgaat, zou ik ook boos zijn als ik hem was.
En als ik jou was, zou ik ook niet blij zijn met zo'n zus.
Eigenlijk word je nu van beide kanten gemanipuleerd.
Hun partners komen inderdaad ook niet. En die relaties zijn een rond de 15 jaar.quote:Op donderdag 10 september 2015 08:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hun partners komen ook niet? En dat zijn langdurige relaties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |