Misschien moet je eens met hem afspreken, kennelijk spreken jullie elkaar alleen via een app.quote:Op donderdag 10 september 2015 03:14 schreef zhe-devilll het volgende:
kijk niemand kan ermee omgaan dus laat staan ikkie
Nee niet alleen datquote:Op donderdag 10 september 2015 03:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien moet je eens met hem afspreken, kennelijk spreken jullie elkaar alleen via een app.
Je was op zoek naar de accent grave hè?quote:
Nou, waarom reageerde hij niet meer op die app waarin jij jullie plannen voor de komende 20 jaar presenteerde?quote:
Heeyz!quote:Op donderdag 10 september 2015 03:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je was op zoek naar de accent grave hè?
Of wilde je echt "hé" in plaats van "hè" zeggen in die zin?
Als zijn app stuk is wat dan?quote:Op donderdag 10 september 2015 03:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou, waarom reageerde hij niet meer op die app waarin jij jullie plannen voor de komende 20 jaar presenteerde?
Spreek af en praat met 'm en post het hier.
Bel 'm opquote:Op donderdag 10 september 2015 03:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Als zijn app stuk is wat dan?
Je maakt in de OP niet duidelijk dat jij er zeker van bent dat zijn app niet werkt(e). Indien dit wel het geval is, hoe reageerde hij op je bericht toen je hem zag?quote:Op donderdag 10 september 2015 03:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Als zijn app stuk is wat dan?
Met de vraag:quote:
Hij zei dit dus dat zijn app niet goed werkte...quote:Op donderdag 10 september 2015 03:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Je maakt in de OP niet duidelijk dat jij er zeker van bent dat zijn app niet werkt(e). Indien dit wel het geval is, hoe reageerde hij op je bericht toen je hem zag?
Maar hij heeft dus wel gezegd dat hij je niet wil?quote:Op donderdag 10 september 2015 03:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hij zei dit dus dat zijn app niet goed werkte...
Dit! En dan zou ik Wodan even tussen de andere Germaanse goden zetten, of lekker met Holda laten spelen.quote:Op donderdag 10 september 2015 03:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Met de vraag:
Hai! Ik ben het je weetz..
Maar is je app stuk ofzo?
Of wil je niks...?
Nee? Had dat liever gehad dan niksquote:Op donderdag 10 september 2015 03:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar hij heeft dus wel gezegd dat hij je niet wil?
Drentz ouwe gabber des foks!quote:
Joh al neuk je een 14 jarige, jij bent een volwassen vrouw dus wat zou het probleem zijn!?quote:Op donderdag 10 september 2015 03:39 schreef zhe-devilll het volgende:
Grappig is wel....
Dat men niet eens iets zegt over een leeftijdsverschil ofzo?
Wat ik dus wel verwacht had.
Thanks dudes....
Ik heb dus meegemaakt dat de wereld veranderde na jaren.. geweldig idee ergens.
![]()
Ja?quote:Op donderdag 10 september 2015 03:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Tis wel de zus van Ellen ten Damme, weet je hoe lenig die nog is?
Nou ik zie genoeg van down under age...die ik nooit zou willen n****...not my type....quote:Op donderdag 10 september 2015 03:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Joh al neuk je een 14 jarige, jij bent een volwassen vrouw dus wat zou het probleem zijn!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |