Wat is daar pretentieus aan. Het gaat toch om de smaak? Ik drink speciaalbier omdat ik het lekker vind. Jopenbier vond ik niet bijzonder lekker.quote:
Prima, vooral blijven doen... Er is ook weinig mis met bieren met 170 jaar traditie maar die nieuwe hippe biertjes zijn gewoon pretentieusquote:Op donderdag 10 september 2015 22:48 schreef reetspleetzweet het volgende:
[..]
Wat is daar pretentieus aan. Het gaat toch om de smaak? Ik drink speciaalbier omdat ik het lekker vind.
quote:Op donderdag 10 september 2015 16:02 schreef MrSalazar het volgende:
Iedereen wist haar naam. Luca Prins.
Vaag stukjequote:Op vrijdag 11 september 2015 08:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hierrrrrrr kan je lezen hoe het anno 2015? met haar is.
Ik drink eigenlijk alleen beugels.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:39 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Jopenbier is één van de betere speciaalbier brouwerijen in Nederland. Maar 'meesterstuk 2015' heb ik zelf nog niet op.
Drink je wel westmalle etc. of ben je gewoon een tokkie die alleen euroshopper belieft?
In dat geval ben je gewoon een tokkie die niet eens weet wat speciaalbier is en is jouw mening over jopenbier irrelevantquote:Op vrijdag 11 september 2015 13:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk alleen beugels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |