het eerste dat ik dacht toen ik dit topic zag staan was "Hoe zou het met die nigga gaan die constant over Haarlem zat te posten?" en het blijkt dat ik niet de enige wasquote:
Ik wist niet eens dattie uit Haarlem kwam. Ik wist enkel dattie Jopen drinkt.quote:Op donderdag 10 september 2015 03:01 schreef Nikmans het volgende:
[..]
het eerste dat ik dacht toen ik dit topic zag staan was "Hoe zou het met die nigga gaan die constant over Haarlem zat te posten?" en het blijkt dat ik niet de enige was
quote:Op donderdag 10 september 2015 03:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Poeh het duurde even maar hij is toch op. Morgen maar weer gewoon een paar beugeltjes achterover tikken. Om de maag weer gerust te stellen.
Letterlijk elk topic van zijn hand gaat over Haarlemquote:Op donderdag 10 september 2015 03:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dattie uit Haarlem kwam. Ik wist enkel dattie Jopen drinkt.
Verdomme, zijn signature is zelfs een ode aan dat ranzige bocht dat ik zojuist naar binnen heb weten te werken.quote:
Ik lees ze allemaal. Enkel dat Haarlem is niet blijven hangen; dat Jopen wel.quote:Op donderdag 10 september 2015 03:03 schreef Nikmans het volgende:
ik zou zeggen lees er eens een paar want die gast is echt een koning
Wij van grolsch zijn nou eenmaal voorstander van verstandig drinken.quote:Op donderdag 10 september 2015 03:03 schreef MrSalazar het volgende:
[..]Met je Geen 18 ? Geen druppel!... moraalridder/ranzig bierzuiper.
quote:Op donderdag 10 september 2015 03:19 schreef Catch22- het volgende:
Grolschgeen Duitse pilsener drinken
Hollandse bochtpils
Is de naam van die tweede al bekend?quote:Op donderdag 10 september 2015 09:07 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |