quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:04 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Hahaha heerlijk.
Nou graag gedaan![]()
Dit gaat over miskopen.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:41 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb een zonnebril besteld die op 13 februari is verstuurd en ik zaterdag (20 februari) al binnen heb gekregen! Niet normaal hoe snel.
Ik wacht al drie maanden op een vestquote:Op maandag 22 februari 2016 12:41 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb een zonnebril besteld die op 13 februari is verstuurd en ik zaterdag (20 februari) al binnen heb gekregen! Niet normaal hoe snel.
Dat klinkt niet best inderdaadquote:Op maandag 22 februari 2016 14:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik wacht al drie maanden op een vestgeloof er niets van dat ze hem op hebben gestuurd (gekocht in de aanbieding, is nu twee keer zo duur) en andere mensen hebben gereageerd dat zij ook nooit wat gekregen hebben. Wacht nu een dispute af (we so sorry we give refund we poor), heb tot nu toe altijd geld terug gekregen.
Dit.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Sowieso nooit usb sticks uit China halen(nepgeheugen) eveneens goedkope laders (ontploffingsgevaar)
na die 8 meier moet je nog maanden krom liggen. Niet zo verwonderlijk dat mensen daarna alleen nog de goedkoopste troep kopenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:02 schreef Nakketikker het volgende:
[..]
Dit.
wel geld voor een aaiphone van 8 meier hebben, en hem dan verneuken met een afgebroken kabeltje van $0.99. NEIN!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |