Nadat je de code in hebt gevoerd ga je naar je pin instellingen van je sim en die kan je dan uit zetten.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vertel dat o.a. Tele2, ik moet per se een pincode invoeren. Als ik de simkaart in een willekeurige telefoon stop dan moet ik (voordat ik de sim "beveiliging uit kan zetten" eerst de code invoeren), daarna vraagt de telefoon niet meer om de code (laat dat nou net niet mogelijk zijn bij het horloge).
Jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
beschrijving niet goed lezen.. na 3~5 weken eindelijk je bestelde goodie krijgen.. en dan tot de conclusie komen dat je er nog iets bij had moeten bestellen om het fatsoenlijk te kunnen gebruiken kan je weer 3~5 weken wachten
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:57 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Ja![]()
ik had laatste een printje met bluetoothchip besteld. Dacht ik. Maar het bleek het lege printje te zijn waar je zo'n chip op zou kunnen solderen. Als je die ook besteld had tenminste
Het was wel lekker goedkoopquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]![]()
Dat soort dingen zijn altijd wel matig ja
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:29 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb de vorige week ook weer vanalles besteld, waaronder een self stirring mug voor de fun![]()
Dat zal ook wel een blunder aankoop worden.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:29 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb de vorige week ook weer vanalles besteld, waaronder een self stirring mug voor de fun![]()
[ afbeelding ]
maar die is gaafquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:29 schreef Luxuria het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom moet je ook gewoon een "charge" poortje in je dashboard moddenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:34 schreef nikky het volgende:
Een usb lader voor in de auto die volledig in de aansteker verdwijnt.
Klapte elke keer de zekering eruit.
Ik durf niet op die manier met mijn auto te rommelenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon een "charge" poortje in je dashboard modden
nee maar wel chinese troep in zn gat stekenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik durf niet op die manier met mijn auto te rommelen.
Krijg nou tietenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:29 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Nadat je de code in hebt gevoerd ga je naar je pin instellingen van je sim en die kan je dan uit zetten.
Dan moet je nogmaals de code invoeren en dan is hij er compleet af.
Ohw dat is minder! Ik ben wel benieuwd of die het überhaupt doet haha.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:33 schreef CafeRoker het volgende:
let je ook op de kleine lettertjes?
[..]
En hoe zijn de ervaringen met het horloge?quote:Op woensdag 17 februari 2016 07:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Krijg nou tietenHet werkt nog ook.
Ik heb al sinds '93 een mobiele telefoon, maar kan mezelf niet herinneren dit ooit gedaan te hebben
Helldesk Tele2 weet ook niets blijkbaar dus
Mijn dank is enorm groot
Op zich wel redelijk, de GPS is enorm nauwkeurig en dat had ik niet verwacht van dat simpele dingquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:43 schreef vaduz het volgende:
[..]
En hoe zijn de ervaringen met het horloge?
gyrocopter? shit maar ik zit in het verkeerde topic denk ik dit is voor miskopen volgens mijquote:
deze heb ik, die seals onderin zijn kut en dat ding loopt vast na een maandquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:29 schreef Luxuria het volgende:
[ afbeelding ]
Gebruik jij hem als koffiemolen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:08 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
deze heb ik, die seals onderin zijn kut en dat ding loopt vast na een maand
Hahaha heerlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2016 07:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Krijg nou tietenHet werkt nog ook.
Ik heb al sinds '93 een mobiele telefoon, maar kan mezelf niet herinneren dit ooit gedaan te hebben
Helldesk Tele2 weet ook niets blijkbaar dus
Mijn dank is enorm groot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |