M'n muis van 6 euro gebruik ik anders elke dag.quote:Op zondag 13 december 2015 16:35 schreef 0108daniel het volgende:
Tja koop dan ook niks uit China, dan vraag je om problemen.
Doorschijnend? Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 21 december 2015 20:22 schreef Nyan het volgende:
Een jurkje dat als katoen werd geadverteerd maar natuurlijk doorschijnend hoogglans plastic polyester bleek te zijnHad het kunnen weten natuurlijk voor de prijs, maar toch.
Verder best veel geluk gehad met andere aankopen tot nu toe. Ik durf eigenlijk geen grote aankopen te doen, dus ik hou het vooral bij sleutelhangers of af en toe een (probeersel) kledingstuk. :p
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:58 schreef vaduz het volgende:
Voetbalplaatjes, niemand op het schoolplein die Johan Cruyff tegen Liu Xi wilde ruilen
GPS horloge.quote:Op donderdag 10 september 2015 01:11 schreef Amarantha het volgende:
Vertel. Wat heb je gekocht vanuit China en dacht je achteraf van 'nee dit is het toch niet'. Ik ga hier even over nadenken aangezien ik wel veel gekocht heb uit China
Iets van ¤24,-quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:12 schreef Ceviche het volgende:
Dat gps-dinghoeveel heb je ervoor betaald, als ik vragen mag?
Vraagt er niet om, het is een mededeling.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
GPS horloge.
[ afbeelding ]
Kreng vraagt om een pincode voor de SIM, maar die is niet in te voeren
[ afbeelding ]
Nee, pin is er niet af te halen. Staat standaard op 0000 en als ik geen pin invoer op het horloge dan kom ik simpelweg niet verder dan de PINcode "melding".quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:29 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Vraagt er niet om, het is een mededeling.
Haal de pin eraf in een andere telefoon en probleem opgelost toch ?
Dat mannetje op het bovenste plaatje komt ook een beetje lullig overquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
GPS horloge.
[ afbeelding ]
Kreng vraagt om een pincode voor de SIM, maar die is niet in te voeren
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat mannetje op het bovenste plaatje komt ook een beetje lullig over
Hij vraagt dus hoe dan ook om de code zelfs als dit op de simkaart niet aan staatquote:Op zaterdag 6 februari 2016 08:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, pin is er niet af te halen. Staat standaard op 0000 en als ik geen pin invoer op het horloge dan kom ik simpelweg niet verder dan de PINcode "melding".
Tja, verkoper wil dat ik dat ding dan eerst terug stuur en dan kost mij onderhand meer dan het ding waard is.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:45 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hij vraagt dus hoe dan ook om de code zelfs als dit op de simkaart niet aan staat? Dat zou bij mij een gevalletje geld terug eisen zijn
Fijn welquote:Op maandag 8 februari 2016 11:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, verkoper wil dat ik dat ding dan eerst terug stuur en dan kost mij onderhand meer dan het ding waard is.
Van elke sim is de pin eraf te halen...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 08:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, pin is er niet af te halen. Staat standaard op 0000 en als ik geen pin invoer op het horloge dan kom ik simpelweg niet verder dan de PINcode "melding".
Vertel dat o.a. Tele2, ik moet per se een pincode invoeren. Als ik de simkaart in een willekeurige telefoon stop dan moet ik (voordat ik de sim "beveiliging uit kan zetten" eerst de code invoeren), daarna vraagt de telefoon niet meer om de code (laat dat nou net niet mogelijk zijn bij het horloge).quote:Op maandag 8 februari 2016 17:39 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Van elke sim is de pin eraf te halen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |