Die hebben zat mensen hier die ik er nog nooit over heb gehoord, ook zelf nooit problemen mee gehad eigenlijk.quote:
Heb em ook, werkt perfect inderdaad!quote:Op maandag 2 november 2015 20:23 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die hebben zat mensen hier die ik er nog nooit over heb gehoord, ook zelf nooit problemen mee gehad eigenlijk.
Handig ding, ik wist niet dat zoiets bestond.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:50 schreef bd-casemod het volgende:
[..]
Heb em ook, werkt perfect inderdaad!
Wat was daar mis meequote:Op zaterdag 26 september 2015 23:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
en op maat gemaakte spijkerbroek via itailor
WIFI over het algemeen (uit China) is hit or mis. Wel eens twee identieke producten gehad waarvan de ene waardeloos was en de andere bovenbemiddeld goed. Bleek dat de antenne van de ene tablet niet helemaal goed gesoldeerd was (sluiting tussen scherming en kern), gefixt en toen ging die ook prima.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:58 schreef Palomar het volgende:
Laatst weer eens een poging gewaagd bij Dealextreme. Had een usb wifi stickje nodig. Niet met spoed, dus paar weken levertijd was niet erg. Gekozen voor eentje met veel en overwegend goede reviews. Ding was binnen 2 weken in huis, dus dat viel mee. Stickje zelf was echter waardeloosDoorvoersnelheden op 2 geteste pc's van 100KB/s, terwijl een andere wifi-stick een paar MB/s haalde.
Herinnerde me er meteen weer aan waarom ik nooit meer bij die chinese sites bestel. Allemaal troep
Ja klopt, ik haal er nu wel gewoon een in de winkelquote:Op woensdag 4 november 2015 10:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
WIFI over het algemeen (uit China) is hit or mis. Wel eens twee identieke producten gehad waarvan de ene waardeloos was en de andere bovenbemiddeld goed. Bleek dat de antenne van de ene tablet niet helemaal goed gesoldeerd was (sluiting tussen scherming en kern), gefixt en toen ging die ook prima.
Qua WIFI sticks zou ik uit China eerder zo'n Xiaomi ding pakken, kans dat die goed zijn is groot. Of voor weinig geld gewoon een stickje uit Nederland halen (tientje ben je wel klaar).
En anders is dit wellicht iets:quote:Op woensdag 4 november 2015 11:28 schreef Palomar het volgende:
[..]
Ja klopt, ik haal er nu wel gewoon een in de winkel
Er zit totaal geen model in, de lengte en breedte is precies goed, maar het model is om te huilenquote:Op woensdag 4 november 2015 10:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat was daar mis mee? Ben wel benieuwd heb er nl ook wel eens naar gekeken.
[..]
WIFI over het algemeen (uit China) is hit or mis. Wel eens twee identieke producten gehad waarvan de ene waardeloos was en de andere bovenbemiddeld goed. Bleek dat de antenne van de ene tablet niet helemaal goed gesoldeerd was (sluiting tussen scherming en kern), gefixt en toen ging die ook prima.
Qua WIFI sticks zou ik uit China eerder zo'n Xiaomi ding pakken, kans dat die goed zijn is groot. Of voor weinig geld gewoon een stickje uit Nederland halen (tientje ben je wel klaar).
Fluitjes al blies je je longen zowat uit je lijfquote:Op donderdag 10 september 2015 01:11 schreef Amarantha het volgende:
Vertel. Wat heb je gekocht vanuit China en dacht je achteraf van 'nee dit is het toch niet'. Ik ga hier even over nadenken aangezien ik wel veel gekocht heb uit China
Daar kan ik me dus niet in vinden. Ik heb 4 van die camera's her en der in gebruik en eigenlijk geen problemen. Setup kan idd wel tricky zijn, toegegeven.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:02 schreef RRRobert het volgende:
• En toen kocht ik de IP camera...wat een pokkeding. Tig verschillende apps geprobeerd, Vertaalde firmware gezocht, diverse fora afgestruind, maar ik trof denk ik 20% tevreden klanten en 80% gelijk gestemden: die camera is niet fatsoenlijk aan de praat te krijgen.
Welke precies ?quote:Op zondag 13 december 2015 16:02 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Daar kan ik me dus niet in vinden. Ik heb 4 van die camera's her en der in gebruik en eigenlijk geen problemen. Setup kan idd wel tricky zijn, toegegeven.
Onzin.quote:Op zondag 13 december 2015 16:35 schreef 0108daniel het volgende:
Tja koop dan ook niks uit China, dan vraag je om problemen.
quote:Op zondag 13 december 2015 16:35 schreef 0108daniel het volgende:
Tja koop dan ook niks uit China, dan vraag je om problemen.
Die heb ik dus ook. Welke app/software gebruik jij hiervoor? Ik heb nu vier of vijf verschillende gevonden op diverse fora, maar tot op heden is-tie bij mij thuis nog werkeloos.quote:Op zondag 13 december 2015 17:33 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Xiaoyi Smart Ants cam of hoe hij ook mag heten
[ afbeelding ]
Zowel op iOS als op Android de officiële apps...quote:Op zondag 13 december 2015 18:24 schreef RRRobert het volgende:
[..]
Die heb ik dus ook. Welke app/software gebruik jij hiervoor? Ik heb nu vier of vijf verschillende gevonden op diverse fora, maar tot op heden is-tie bij mij thuis nog werkeloos.
de veer van de batterij beetje uitrekkenquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:42 schreef -Richard- het volgende:
Mijn LED zaklamp. Ding doet het echt geweldig (900lumen zal wel werkelijk 500 zijn oid), de lader is helaas gewoon compleet weggebrand
Toch maar even een oplossing voor zoeken, ding werkt mooi voor thuis (helaas flikkerd de LED wat zo nu en dan, iemand daar een oplossing/herkenning voor ? )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |