Heb je wel gezien dat het om een doodnormaal keukenmes gaat?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:12 schreef W00fer het volgende:
[..]
De goeden moeten lijden onder de kwaaien. Ik kan me niet voorstellen dat die dingen alleen maar door scouts, padvinders in het bos en buurman Piet en zijn vishengel besteld worden als je begrijpt wat ik bedoel.
It's not the gun that kills, it's the person behind it.quote:Op zondag 13 september 2015 15:36 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Heb je wel gezien dat het om een doodnormaal keukenmes gaat?
Heb je dan ook iets tegen auto's? (Als we dan toch andere voorwerpen erbij gaan slepen.)quote:Op zondag 13 september 2015 19:08 schreef W00fer het volgende:
[..]
It's not the gun that kills, it's the person behind it.
Nee.quote:Op zondag 13 september 2015 23:35 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Heb je dan ook iets tegen auto's? (Als we dan toch andere voorwerpen erbij gaan slepen.)
Ultrafire zeker? Heb ik ook, klere dingen.. had er ook een paar gekocht voor vrienden. Gingen de schakelaars op den duur allemaal stukquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:42 schreef -Richard- het volgende:
Mijn LED zaklamp. Ding doet het echt geweldig (900lumen zal wel werkelijk 500 zijn oid), de lader is helaas gewoon compleet weggebrand
Toch maar even een oplossing voor zoeken, ding werkt mooi voor thuis (helaas flikkerd de LED wat zo nu en dan, iemand daar een oplossing/herkenning voor ? )
Raysoon, hetzelfde als Ultrafire (alleen anders bedrukt inderdaad). Wel een dikke vette Cree XM-L2 T6 led erin, wat dat betreft is het echt tof, komt ontzettend veel licht vanaf.quote:Op maandag 14 september 2015 11:01 schreef speedfightrage het volgende:
[..]
Ultrafire zeker? Heb ik ook, klere dingen.. had er ook een paar gekocht voor vrienden. Gingen de schakelaars op den duur allemaal stuk![]()
Koop gewoon een Nitecore, die zijn goed
Er kwam wel een bak licht uit inderdaad. Maar voor de rest een echte miskoop.quote:Op maandag 14 september 2015 12:36 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Raysoon, hetzelfde als Ultrafire (alleen anders bedrukt inderdaad). Wel een dikke vette Cree XM-L2 T6 led erin, wat dat betreft is het echt tof, komt ontzettend veel licht vanaf.
Toch raar, want mijn chineese lamp die ik in Tsjechië gekocht heb (5W police staat erop) voor een prijs van 5 euro die doet het jaar na jaar super..
Thanks voor de tip! Ik kende alleen ledlenser, maar Nitecore ziet er ook erg goed (zoniet beter kwa lumen) uit zeg!
Tof ding, ik heb zelf even vlug gekeken en kwam ook op dat model uit, die 41 en 43 euro lijken mij eigenlijk de perfecte prijs voor een dergelijke lamp. Ik ga het ook even in de gaten houden en mocht mijn andere lampje overlijden, dan ga ik zeker voor dit zaklampje, die USB en batterij indicatie zijn gewoon weg super.quote:Op maandag 14 september 2015 13:10 schreef speedfightrage het volgende:
[..]
Er kwam wel een bak licht uit inderdaad. Maar voor de rest een echte miskoop.
Zit nu te kijken naar een NiteCore MH20. Heb je ook geen aparte lader nodig. Hij was pas bij gearbest 41 euro en pas bij banggood 43 maar had elke keer geen tijd om hem te bestellen![]()
Nu wachten op de volgende aanbieding
Hij is in de aanbieding voor 40,54! http://www.banggood.com/N(...)-18650-p-973709.htmlquote:Op maandag 14 september 2015 13:13 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Tof ding, ik heb zelf even vlug gekeken en kwam ook op dat model uit, die 41 en 43 euro lijken mij eigenlijk de perfecte prijs voor een dergelijke lamp. Ik ga het ook even in de gaten houden en mocht mijn andere lampje overlijden, dan ga ik zeker voor dit zaklampje, die USB en batterij indicatie zijn gewoon weg super.
Waterdichtheid is voor mij een must, werk in een fabriek met vele waterrijke aspecten.
Maar lag dat daadwerkelijk aan het product?quote:Op donderdag 17 september 2015 18:36 schreef bruinwerker het volgende:
Ik had zon ding gekocht:https://www.google.nl/sea(...)rc=WDrt3kT0DV_9TM%3A had ik bijna mijn oog uit geprikt.
nee, maar als ik het niet had gekocht was het niet gebeurd.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:15 schreef N22 het volgende:
[..]
Maar lag dat daadwerkelijk aan het product?
ligt niet aan je Oneplus.quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:00 schreef Pindasoepje het volgende:
Awei oordopjes die nep bleken te zijn , laatst nog een neppe mi band die niet wilde opladen en de allergrootste miskoop is toch wel m'n oneplus one. Ik kom met geen mogelijkheid meer op wifi ermee sinds de ddos aanval op ziggo
helaas niet meerquote:Op donderdag 17 september 2015 18:29 schreef speedfightrage het volgende:
[..]
Hij is in de aanbieding voor 40,54! http://www.banggood.com/N(...)-18650-p-973709.html
Dan nu weer niet meer......quote:Op maandag 21 september 2015 16:00 schreef speedfightrage het volgende:
[..]
Nu weer wel
http://www.banggood.com/N(...)-18650-p-973709.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |