Je hebt de stap gezet.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:25 schreef Simpel_joch het volgende:
Hallo mensen,
Ik ben zelf een van die mensen, en ALTER-EGO is echt een aardig, lief persoon, dus voel je vrij om te posten. Ik weet dondersgoed dat het moeilijk is (ik heb zelf 0 zelfvertrouwen en een f'*cking laag zelfbeeld) Ik hoop dat meer mensen zich hier aansluiten en zich hier fijn zullen voelen
En je hoeft er niet eens de deur voor uit.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:31 schreef Simpel_joch het volgende:
Het lastigste is om jezelf ertoe te zetten een eerste reactie te plaatsen, daarna gaat het bijna vanzelf
Preciesquote:Op woensdag 9 september 2015 22:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En je hoeft er niet eens de deur voor uit.
Voor sommige is het lastig om daar midden in te vallen.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Er zijn ook al een aantal topics zoals deze:
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 56
R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #7
Dat is gewoon om iets leuks te doen met nieuwe mensen, dit topic is voor onzekere mensen, mensen die bang zijn om uit hun schulp te kruipenquote:Op woensdag 9 september 2015 22:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Er zijn ook al een aantal topics zoals deze:
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 56
R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #7
Jij weet het beter te verwoorden dan ik.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:35 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Dat is gewoon om iets leuks te doen met nieuwe mensen, dit topic is voor onzekere mensen, mensen die bang zijn om uit hun schulp te kruipen
Achja, ik ben wel goed met woorden (niks capsones of zo hoor)quote:Op woensdag 9 september 2015 22:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij weet het beter te verwoorden dan ik.
Je mag je goede eigenschappen best benoemen.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:38 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Achja, ik ben wel goed met woorden (niks capsones of zo hoor)
Mooi. Denk ook wel dat dit topic een toevoeging kan zijn, met de juiste dosis sfeerquote:Op woensdag 9 september 2015 22:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dat is niet de bedoeling.
We proberen alvast een beetje de juiste sfeer te creëren.
Daar zorg ik wel voor CC.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi. Denk ook wel dat dit topic een toevoeging kan zijn, met de juiste dosis sfeer.
Dit kan zeker een toevoeging zijnquote:Op woensdag 9 september 2015 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi. Denk ook wel dat dit topic een toevoeging kan zijn, met de juiste dosis sfeer.
Uhmm ja hoorquote:Op woensdag 9 september 2015 22:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wil je een klein beetje over jezelf vertellen?
Ik weet al het een en ander van je.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:49 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Uhmm ja hoorwat wil je weten?
Dat is een goeie van je.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:53 schreef LompeHork het volgende:
Misschien is het ook wel interessant om te posten waarom iemand moeite heeft met het maken van contacten? Als je de reden weet natuurlijk. Misschien dat andere mensen dan wel wat tips en dergelijke kunnen plaatsen.
Ik heet Davy, ik ben 18, mijn hobby's zijn schrijven, tekenen en hardlopen. Ik vind eigelijk alle muziek wel leuk, behalve metal en hardrock en zo. Ik heb morgen de introductie op mn nieuwe opleiding (Verpleegkunde), ik werk(te) bij een drogist (niet die met het rode logo, maar die met het blauwe logo;begint met een T)quote:Op woensdag 9 september 2015 22:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik weet al het een en ander van je.
Het gaat om de mensen die hier ook komen posten.
Je leeftijd, wat je voor hobby's hebt, wat voor muziek je leuk vindt, wat je doet in het dagelijkse leven..
Dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |