quote:
Eerlijkheid is goed en spijt hoeft ook niet alle shit te zijn natuurlijk.
quote:
Waarschijnlijk niet, dus dan laat ik het liever voor wat het is. Dan ben ik er hopelijk ook eerder overheen, dan dat ik weer contact zoek en weer geconfronteerd word met hem. Voor hem geldt hetzelfde, vermoed ik.
Want een kleine kans is niet voldoende om nog even door te bijten?
quote:
Ik weet dat ik fout ben geweest, maar hij is de persoon die tijd wilde voor zichzelf en zei dat we even moesten stoppen. En als ik dan wat rondkijk (ook al is het binnen 1 week) en wat afspreek, is hij er vervolgens helemaal klaar mee. Maar híj is de persoon die er een punt achter zet. Dat ik binnen 1 week wat rondkijk voor de lol lijkt me niet gek na een 2 jaar lange relatie.
Vindt je het zelf niet ook een beetje tegenstrijdig dat je oh zo gek op hem zou zijn, hem niet de ruimte geeft en gelijk een flirt opstart met een ander? Als hij echt definitief van je afwilde had je die sleuteloverdracht en alles wel zo snel mogelijk terug gekregen, lijkt me..
quote:
Dus misschien is het beter zo, hoe ontzettend pijnlijk ik het ook vind. De laatste maanden kwam naar voren dat we allebei anders in de relatie staan. Ik verwacht dingen die hij niet waar wil maken, hij vindt dat ik aan mezelf moet werken omdat ik teveel aandacht wil en daar ben ik het niet helemaal mee eens. Dus het is beter zeg ik nu maar vaak genoeg tegen mezelf. Zodat ik erin geloof en wellicht omdat het echt zo is.
Tegen jezelf moeten zeggen ter overtuiging, ok. Waarom niet die overtuiging dat het echt goed is zo als hij je niet tegemoet wil komen in een volgens jou normale eis om aandacht?
quote:
Ik denk dat hij het niet meer uit wil praten, ik heb hem nooit zo boos gezien. Het is een raar en abrupt einde na 2 jaar lang bij elkaar te zijn geweest. Maar het was sowieso niet goed gekomen, tenzij ik had gedaan wat hij wil. Of hij had gedaan wat ik wil.
Misschien nog eens het overwegen waard om na te denken hoe kwetsend het is als de ander je niet tegemoet wil komen. Wat ge wil dat niet geschied, doet ge een ander ook niet enzo..
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 14:04 schreef Fotolijstjes het volgende:De manier waarop het ging zei alles, dus de manier waarop hij het bracht. Hij wilde geen contact, had tijd nodig, ik moest het uitzoeken, het was nu even over. En dan de manier waarop vooral, het was duidelijk dat hij er klaar mee was. En dat was hij waarschijnlijk al langer, anders kwam het niet zo definitief.
Kennelijk heeft hij daarvoor niet voldoende tot je door kunnen dringen hoe menens het was en ging bij jou meteen de knop om van nou ja, dan niet. Doei en op naar de volgende.
quote:
Ik heb iemand ontmoet en daar spreek ik mee af. Dat is helemaal niet fout omdat we geen relatie hebben, maar ik snap wel dat ik het daarmee erger heb gemaakt. Alleen ik weet zelf ook niet wat ik dan had moeten doen. Maandenlang in spanning wachten tot hij misschien wil praten? En ik besef mij toch dat we echt niet bij elkaar passen. Ja, 1 week is zeker snel maar het is maar wat afspreken.
Als je serieus genomen wil worden in je liefde dan zul je soms even geduld moeten hebben. Je kan niet verwachten dat de ander geduldig en tolerant is, als je niet leeft naar wat je zegt. Hem niet kwijt willen, maar in plaats van na te denken over jullie issues vlucht je gelijk door naar de eerste de beste dude die je een beetje kan pruimen. Hoe moet je ex zich dan niet inwisselbaar voelen?
Had jij je serieus genomen gevoeld als hij zo snel aan een andere meid was blijven hangen?
Maandenlang in spanning please, alsof dat het enige perspectief was en je weet zelf ook wel dat het meer was dan een beetje casual afspreken.
quote:
Ik wil er ook niet meer teveel bij stilstaan, zolang ik leuke dingen onderneem en mijn leven leef dan voel ik niet zoveel verdriet of pijn. We moeten alleen huissleutels en spullen nog oplossen en dan is het in principe echt klaar.
Jullie relatie misschien ja, maar vluchten is geen oplossing. Hoop voor jou dat je een tijdje single blijft en niet afhankelijk gaat zijn van flirts en nieuwe boys voor je geluk..