Kwam dat "er niet veel tegenin kunnen brengen" een beetje overeen met hoe hij het iedere keer met jou probeerde goed te maken en daar nergens mee kwam?quote:Op donderdag 10 september 2015 19:44 schreef Fotolijstjes het volgende:
Klopt. HIJ was er heel stellig in dat hij tijd voor zichzelf nodig had en geen contact met mij wilde. Ik had daar niet veel tegenin te brengen.
Als jij tijd voor jezelf nodig hebt, dan voel jij je denk ik ook niet zo begrepen of uitgenodigd tot voortzetten van de relatie zoals die was. Maar vertel eens, wat had je er tegen in willen brengen?quote:Op donderdag 10 september 2015 19:44 schreef Fotolijstjes het volgende:
Klopt. HIJ was er heel stellig in dat hij tijd voor zichzelf nodig had en geen contact met mij wilde. Ik had daar niet veel tegenin te brengen.
En de berichtjes hiervoor, 's nachts? Dat zijn vaak de ergste !quote:Op donderdag 10 september 2015 19:21 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Nou,
> Hij zegt er klaar mee te zijn
> Hij laat 1,5 week niks horen, want hij heeft tijd nodig
> Ik zeg dat het handig is om huissleutels terug te geven en spullen op te halen
> Hij vindt dat ik een drama maak en dat het onnodig is
Volgens mij heb ik hierin wel gelijk dat het redelijk apart is om zo te reageren.
Dit, helemaal. Dan kun je denken dat die ruzie hier los van staat maar dat is natuurlijk niet waar.quote:Op donderdag 10 september 2015 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ze pijnlijk waar zijn?
Ik denk ook dat jij met de kinderachtige manier waarop jij mer die ruzie omging heel veel stuk hebt gemaakt. Dat je ex je daarna met andere ogen is gaan bekijken. Leer er lessen uit.
QFTquote:Op donderdag 10 september 2015 19:35 schreef Scary_Mary het volgende:
Gelijk krijgen is wel heel erg belangrijk voor je hè?
Ik denk dat haar gedrag in die ruzie wellicht exemplarisch is voor haar algehele houding. TS Wil zelfs hier haar gelijk hebben Door te zeggen dat het slechts een incident was. Misschien niet een doorslaggevend incident maar alles bij elkaar lijkt TS een groot ego en weinig zelfreflectie te hebben. Funest in een relatie.quote:Op vrijdag 11 september 2015 07:42 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dit, helemaal. Dan kun je denken dat die ruzie hier los van staat maar dat is natuurlijk niet waar.
Misschien wel.. misschien niet. Maar als je die hoop nog hebt moet je vooral een ander neukenquote:Op donderdag 10 september 2015 11:22 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik heb ergens de hoop dat er nog een kans is dat het goed gaat komen. Hij heeft het ook niet compleet afgeschreven, hij zegt tijd te willen. Of het is slechts ijdele hoop, I don't know.
Ik heb er niks tegenin te brengen. Als het al niet over was dan is het nu wel definitief over.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als jij tijd voor jezelf nodig hebt, dan voel jij je denk ik ook niet zo begrepen of uitgenodigd tot voortzetten van de relatie zoals die was. Maar vertel eens, wat had je er tegen in willen brengen?
Dat is eigenlijk wel waar. Ik vind het wonderbaarlijk dat iemand die onze relatie niet eens kent, denkt het beter te weten. Maar oke, denk lekker wat je denken wil!quote:Op vrijdag 11 september 2015 07:42 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dit, helemaal. Dan kun je denken dat die ruzie hier los van staat maar dat is natuurlijk niet waar.
Hij wil mij niet meer zien of spreken. Dus nee. Ik ga het niet erger maken door te smeken, terwijl het toch niet goed te maken is. Ik heb het er in feite zelf naar gemaakt en ik kan niks terugdraaien.quote:
Ik baseer mijn mening op wat ik leesquote:Op zaterdag 12 september 2015 13:13 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel waar. Ik vind het wonderbaarlijk dat iemand die onze relatie niet eens kent, denkt het beter te weten. Maar oke, denk lekker wat je denken wil!
Nou TS. Ik wil wel mijn waardering uitspreken dat je hier je verantwoordelijkheid waar het jou aan gaat toegeeft.quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:17 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik heb het er in feite zelf naar gemaakt en ik kan niks terugdraaien.
Ik zeg niet dat ik geen meningen wil horen, voel je vrij om te plaatsen wat je wil.quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:29 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik baseer mijn mening op wat ik leesEn als je geen meningen wil horen, moet je niks posten, tres simple.
Ik snap er even helemaal niks van.quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:39 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik weet niet of mijn excuus dan wel oprecht is om eerlijk te zijn.
Waarschijnlijk niet, dus dan laat ik het liever voor wat het is. Dan ben ik er hopelijk ook eerder overheen, dan dat ik weer contact zoek en weer geconfronteerd word met hem. Voor hem geldt hetzelfde, vermoed ik. Ik weet dat ik fout ben geweest, maar hij is de persoon die tijd wilde voor zichzelf en zei dat we even moesten stoppen. En als ik dan wat rondkijk (ook al is het binnen 1 week) en wat afspreek, is hij er vervolgens helemaal klaar mee. Maar híj is de persoon die er een punt achter zet. Dat ik binnen 1 week wat rondkijk voor de lol lijkt me niet gek na een 2 jaar lange relatie.
Dus misschien is het beter zo, hoe ontzettend pijnlijk ik het ook vind. De laatste maanden kwam naar voren dat we allebei anders in de relatie staan. Ik verwacht dingen die hij niet waar wil maken, hij vindt dat ik aan mezelf moet werken omdat ik teveel aandacht wil en daar ben ik het niet helemaal mee eens. Dus het is beter zeg ik nu maar vaak genoeg tegen mezelf. Zodat ik erin geloof en wellicht omdat het echt zo is.
Ik denk dat hij het niet meer uit wil praten, ik heb hem nooit zo boos gezien. Het is een raar en abrupt einde na 2 jaar lang bij elkaar te zijn geweest. Maar het was sowieso niet goed gekomen, tenzij ik had gedaan wat hij wil. Of hij had gedaan wat ik wil.
Maar waarom vertel je aan je ex, die notabene ruimte wil dat je hebt afgesproken met een ander? Dat is olie op het vuur.quote:Op zaterdag 12 september 2015 14:04 schreef Fotolijstjes het volgende:
De manier waarop het ging zei alles, dus de manier waarop hij het bracht. Hij wilde geen contact, had tijd nodig, ik moest het uitzoeken, het was nu even over. En dan de manier waarop vooral, het was duidelijk dat hij er klaar mee was. En dat was hij waarschijnlijk al langer, anders kwam het niet zo definitief.
Ik heb iemand ontmoet en daar spreek ik mee af. Dat is helemaal niet fout omdat we geen relatie hebben, maar ik snap wel dat ik het daarmee erger heb gemaakt. Alleen ik weet zelf ook niet wat ik dan had moeten doen. Maandenlang in spanning wachten tot hij misschien wil praten? En ik besef mij toch dat we echt niet bij elkaar passen. Ja, 1 week is zeker snel maar het is maar wat afspreken.
Ik wil er ook niet meer teveel bij stilstaan, zolang ik leuke dingen onderneem en mijn leven leef dan voel ik niet zoveel verdriet of pijn. We moeten alleen huissleutels en spullen nog oplossen en dan is het in principe echt klaar.
Als ik zeg dat ik afstand wil, zit er echt iets niet goed. Normaal kun je dingen oplossen met praten. Als het daar voorbij is, zeg ik dat ik tijd/afstand nodig heb, echt als laatste mogelijkheid zeg maar. Bij mij betekent het 99% zeker een breuk.quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:43 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik snap er even helemaal niks van.
Volgens mij lees ik dit: Je vriend neemt afstand, heeft tijd nodig. Jij gaat uit en flirt met een ander. Jij vertelt dat aan vriend?
Vriend boos, definitief klaar?
En jij vraagt je af waarom hij er nu klaar mee is? Afstand en tijd nemen is niet perse hetzelfde als het uitmaken he? Dat snapte je toch al wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |