abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155951283
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:

- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://futbin.com/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com _O_

Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: de gamertags
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rossoneri siamo noi.
pi_155951305
Waar zijn de flair passes gebleven?
Rossoneri siamo noi.
pi_155951308
First

kuttopic, nu al :')
pi_155951328
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2015 17:15 schreef byah het volgende:
First
Nope fail
Rossoneri siamo noi.
pi_155953680
Even wat updates over fut16

De accounts die zijn aangemaakt waar 2200 fp op staan verlopen op 21 september. Daar heb je geen fuck aan wilde je deze punten overzetten naar fut16 in the early Access of volledige game. Dat overzetten van FIFA points van fifa15 naar fifa16 gaat er ook niet komen lijkt er op anders hadden we al veel eerder een bericht gehad van EA net zoals vorig jaar.

De webapp kunnen we denk ik ook vergeten of in mindere mate wel beschikbaar maar geen transfermarkt op de webapp.

In Futdraft voor de mensen die het zich afvragen, je kan iedereen in Futdraft krijgen in de volledige game. Zelfs informs en de rest van de special cards. Nu kan het ook zijn dat er dus van 1 speler 2 informs zijn, dan kan je nog altijd zijn eerste IF krijgen in Futdraft. Ik denk dat ik merendeels Futdraft ga spelen omdat je daarmee de beste prijzen kan winnen en het kost buiten de 15k of 300fp geen contracten en fitness en je hebt kans om met iedereen te kunnen spelen.

Mijn eerste indruk van de demo is erg positief. Ik had gisteren een duel tussen Aguero en Terry, ik was Aguero maar ik kon Terry er niet uitrennen. Vind ik positief. Het passen is veel beter geworden en spelers hebben nu ook meer gewicht, daarmee bedoel ik dat ze niet meer op Rollerskater staan en dat het keren met spelers zwaarder gaat. Longshots zijn wel buggy in de demo.
pi_155953712
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 18:39 schreef Maver24 het volgende:
Even wat updates over fut16

De accounts die zijn aangemaakt waar 2200 fp op staan verlopen op 21 september. Daar heb je geen fuck aan wilde je deze punten overzetten naar fut16 in the early Access of volledige game. Dat overzetten van FIFA points van fifa15 naar fifa16 gaat er ook niet komen lijkt er op anders hadden we al veel eerder een bericht gehad van EA net zoals vorig jaar.

De webapp kunnen we denk ik ook vergeten of in mindere mate wel beschikbaar maar geen transfermarkt op de webapp.

In Futdraft voor de mensen die het zich afvragen, je kan iedereen in Futdraft krijgen in de volledige game. Zelfs informs en de rest van de special cards. Nu kan het ook zijn dat er dus van 1 speler 2 informs zijn, dan kan je nog altijd zijn eerste IF krijgen in Futdraft. Ik denk dat ik merendeels Futdraft ga spelen omdat je daarmee de beste prijzen kan winnen en het kost buiten de 15k of 300fp geen contracten en fitness en je hebt kans om met iedereen te kunnen spelen.
Maar is toch helemaal niet leuk als je zelf geen team kunt opbouwen? Draft doet me denken aan dat WC spel. Het was even leuk maar je haalt er niet de zelfde voldoening uit.

Webapp ziet er slecht uit ja. Wel heb ik gehoord dat EA het aantal accounts per console gaat limiteren dus misschien zijn ze toch nog bezig die auto-buyers te stoppen ipv toe te geven aan terreur.
pi_155953790
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 18:42 schreef Confetti het volgende:

[..]

Maar is toch helemaal niet leuk als je zelf geen team kunt opbouwen? Draft doet me denken aan dat WC spel. Het was even leuk maar je haalt er niet de zelfde voldoening uit.

Webapp ziet er slecht uit ja. Wel heb ik gehoord dat EA het aantal accounts per console gaat limiteren dus misschien zijn ze toch nog bezig die auto-buyers te stoppen ipv toe te geven aan terreur.
Met de prijzen in Futdraft wat kan oplopen tot 50k en 100k packs kan je wel een team maken in de normale fut. Voor 15k speel je 4 potjes die coins opleveren en je krijgt nog eens de extra prijzen die minimaal 15k zijn. Prijzen zijn ook Tradeable
pi_155953882
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 18:46 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Met de prijzen in Futdraft wat kan oplopen tot 50k en 100k packs kan je wel een team maken in de normale fut. Voor 15k speel je 4 potjes die coins opleveren en je krijgt nog eens de extra prijzen die minimaal 15k zijn. Prijzen zijn ook Tradeable
Het lijkt me echt heel sterk dat EA opeens 50k packs gaat uitdelen voor 3 overwinningen :D .

Er zit een addertje onder het gras. Dat kan niet anders.
pi_155953917
Wat ook nog niet is aangekondigd maar hopelijk nog gaat komen is de Liga do Brasil. Op verschillende streams van Castro en Fifaralle deze week vanuit Vancouver waar ze de full version hebben gespeeld is een manager te zien in fut vanuit de Liga do Brasil en ook in h2h zagen we bij rest of the World een Braziliaanse team
pi_155953927
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2015 18:50 schreef Confetti het volgende:

[..]

Het lijkt me echt heel sterk dat EA opeens 50k packs gaat uitdelen voor 3 overwinningen :D .

Buy-in van 25k ofzo? Anders kun je constant doorswitchen tot je een goed team hebt
pi_155953937
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2015 18:50 schreef Confetti het volgende:

[..]

Zou wel tof zijn. Developers hebben het wel bevestigd tijdens interviews vanaf de gamescom
pi_155953963
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 18:52 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Buy-in van 25k ofzo? Anders kun je constant doorswitchen tot je een goed team hebt
15k om mee te doen aan de draft of 300fp
pi_155953972
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 18:53 schreef Maver24 het volgende:

[..]

15k om mee te doen aan de draft of 300fp
Oh ja ik zie t :o
pi_155954142
Paar foto's van deze week

pi_155954285
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 18:42 schreef Confetti het volgende:

[..]

Webapp? Waar heb je dat kunnen zien, nu al?
pi_155954369
quote:
6s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:05 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Webapp? Waar heb je dat kunnen zien, nu al?
Hij bedoeld er mee dat het er slecht uit of we wel een webapp krijgen.
pi_155954907
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:07 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Hij bedoeld er mee dat het er slecht uit of we wel een webapp krijgen.
Ah. Misverstand. Zou wel jammer zijn mochten we het niet krijgen, handelen aan het begin is wel lachen altijd.
pi_155955271
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe FIFA. Dat Draft spreekt me wel echt heel erg aan.

Jammer dat ik tot 5/6 november bij m'n ouders zit en tot die tijd dus niet kan spelen, op een paar dagen uitgezonderd.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_155955965
Broertje doodgemaakt met mijn skills.
pi_155956094
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 17:15 schreef ForzaMilan het volgende:
Waar zijn de flair passes gebleven?
PS4 = L2
pi_155958272
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:56 schreef iPancakeMix het volgende:
Broertje doodgemaakt met mijn skills.
Je broertje heet Maver?
pi_155958563
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 20:00 schreef DeWesp het volgende:

[..]

PS4 = L2
Irritant dat ze dat veranderd hebben. Het was altijd R1.
Rossoneri siamo noi.
pi_155958593
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:35 schreef DuTank het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe FIFA. Dat Draft spreekt me wel echt heel erg aan.

Jammer dat ik tot 5/6 november bij m'n ouders zit en tot die tijd dus niet kan spelen, op een paar dagen uitgezonderd.
Vind het jammer van draft dat je na je 11 gekozen spelers nog ff rustig kan gaan wisselen.
Rossoneri siamo noi.
  woensdag 9 september 2015 @ 21:38:47 #24
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_155959200
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:23 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Vind het jammer van draft dat je na je 11 gekozen spelers nog ff rustig kan gaan wisselen.
Het is nu met nog niet eens alle spelers in de database al lastig om 100chem te krijgen.
Dat wisselen zal je straks wel echt nodig hebben.
Wel denk ik dat er veel gewisseld zal worden na de start.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_155959441
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:38 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Het is nu met nog niet eens alle spelers in de database al lastig om 100chem te krijgen.
Dat wisselen zal je straks wel echt nodig hebben.
Wel denk ik dat er veel gewisseld zal worden na de start.
Waarom wisselen na de start als het ervoor al kan?
Rossoneri siamo noi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')