abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155955250
Tenzij ze haar nudies laat zien. Dan zit er wel een ONS in.
pi_155955553
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:35 schreef artelligence het volgende:
Wat nou als het foto's zijn van haar hond?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_155955576
quote:
Weggevertje idd :D
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_155958428
Nu op 3: Undateables. Slimme jongen met autisme. Misschien interessant :)
  woensdag 9 september 2015 @ 21:19:16 #105
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_155958467
quote:
Ik heb van meerdere mensen nudies gezien die niet met mij naar bed wilden hoor ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_155958591
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik heb van meerdere mensen nudies gezien die niet met mij naar bed wilden hoor ;(
Er zijn altijd uitzonderingen :P
pi_155959315
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja, klopt. Maar wat heb ik daar aan in mijn eentje? Het leven is, ondanks dat iedereen zijn eigen leven leeft, toch een soort van verbondenheid creëren? Samen dingen ondernemen etc Waarom beginnen mensen anders relaties en besluiten ze om intimiteit te beperken tot die ene levenspartner?

Ik hoop niet dat het straks zover is, maar wat heb ik dan aan een flinke bankrekening, eigen huisje etc. als ik daar de hele tijd in mijn uppie zit? Ja ik kan de deur uitgaan om mensen te ontmoeten, maar ik bedoel meer: het zou als opstapje gewoon beter zijn om die dingen te realiseren vanuit een relatie met iemand. Nu heb ik nog steeds niet het gevoel dat mensen mij waarderen, dat ik dus speciaal voor iemand ben, dat iemand om mij geeft, aan mij denkt etc.
Nee, je hebt geen opstapje nodig. Je verandert gewoon wat je denkt te moeten veranderen. Is toch niet zo moeilijk? Bel die ene vereniging, neem een proefles van die andere sport.
  woensdag 9 september 2015 @ 21:42:40 #108
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_155959344
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:23 schreef artelligence het volgende:

[..]

Er zijn altijd uitzonderingen :P
Misschien moet ik geen nudies terugsturen.
pi_155959420
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:21 schreef Deezertje het volgende:
Ik begin trouwens spijt te krijgen dat ik sommige dames niet heb aangesproken :) Vandaag zat ik tegenover een meid die echt de hele tijd aan het hoesten was maar wel sexy leggings droeg en het best koud was buiten... wou daar een grappige opmerking over maken, dat verband, maar ja... toen was ze ineens weg. Ik ga nu dus ook niet meer twijfelen om mensen aan te spreken, want de meeste zie ik daarna toch niet meer mocht 't mislukken.. ^O^
Je snapt het duidelijk niet. Die vrouw wil jou waarschijnlijk niet omdat je, hard gezegd, geen ballen hebt. Je denkt alleen maar aan de toekomst, zonder daadwerkelijk iets te veranderen.

En da's niet lullig bedoeld, maar zo komt het misschien beter over.
pi_155959875
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Daarom eerst nudies van een random CK model sturen. En als ze dan met je afspreekt... En dan wordt ze wakker in je kelder O+
pi_155959971
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:44 schreef netchip het volgende:

[..]

Je snapt het duidelijk niet. Die vrouw wil jou waarschijnlijk niet omdat je, hard gezegd, geen ballen hebt. Je denkt alleen maar aan de toekomst, zonder daadwerkelijk iets te veranderen.

En da's niet lullig bedoeld, maar zo komt het misschien beter over.
Hoe toon ik dan dat ik ballen heb? Juist door haar aan te spreken toch?
  woensdag 9 september 2015 @ 21:59:18 #112
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_155959996
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe toon ik dan dat ik ballen heb?
Nudies.
pi_155961642
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe toon ik dan dat ik ballen heb? Juist door haar aan te spreken toch?
Als je dat op het juiste moment doet wel ja.

Maar wat denk je dat er vervolgens gebeurt? Als je geen echte hobby's of vrienden hebt, dan zal ze waarschijnlijk snel afhaken.
pi_155961673
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

;(
pi_155962249
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 22:48 schreef netchip het volgende:

[..]

Maar wat denk je dat er vervolgens gebeurt? Als je geen echte hobby's of vrienden hebt, dan zal ze waarschijnlijk snel afhaken.
Zolang je laat zien dat je openstaat voor nieuwe contacten en hobby's is het toch niet zo erg gesteld? Ik hoor en lees wel vaker van mensen dat hun vriend/vriendin verder niemand heeft, maar zolang dat de relatie niet opbreekt of te claimerig wordt kan het prima door. Mijn ouders hebben naast elkaar eigenlijk ook niet echte eigen vrienden, maar ze zijn al tig jaar gelukkig samen bijvoorbeeld en dat is een goed teken lijkt me: ze kunnen het prima vinden samen.
  woensdag 9 september 2015 @ 23:23:09 #116
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_155962446
Zolang je niet per definitie verwacht dat je toekomstige vriendin wel een leven heeft of geen rugzak.
pi_155963057
Er is een nieuw topic geopend voor mensen als Deezertje en syndroom: R&P / Jongeren die moeite hebben met contact zoeken.

Heb er zojuist eens mijn eigen levensverhaal neergezet, want dat past hier niet echt. Hoop dat 2 bovengenoemde zich ook in die draad gaan mengen en anderen die zich daartoe geroepen voelen ook. :)
pi_155963979
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 22:48 schreef netchip het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 23:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zolang je laat zien dat je openstaat voor nieuwe contacten en hobby's is het toch niet zo erg gesteld? Ik hoor en lees wel vaker van mensen dat hun vriend/vriendin verder niemand heeft, maar zolang dat de relatie niet opbreekt of te claimerig wordt kan het prima door. Mijn ouders hebben naast elkaar eigenlijk ook niet echte eigen vrienden, maar ze zijn al tig jaar gelukkig samen bijvoorbeeld en dat is een goed teken lijkt me: ze kunnen het prima vinden samen.
Het kan wel maar dan moet je wel net een vrouw zien te treffen die daarmee kan leven. Maar mannen zonder vrienden is voor een vrouw misschien een red flag omdat er dan vaak dan wel wat meer mee aan de hand is.

Hoe ga je ervoor zorgen mocht je eenmaal een relatie hebben om te voorkomen dat het binnen 3 maanden weer uit is? Je moet toch een vrouw blijven boeien en zonder vrienden, of actief sociaal leven wekt dat niet echt een positieve indruk.

[ Bericht 7% gewijzigd door syndroom op 10-09-2015 01:14:10 ]
pi_155965454
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

wordt een aesthetic sickkunt dan

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2015 06:46:24 ]
pi_155965466
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 23:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je prioriteit zou nu moeten zijn om aan jezelf te werken, met professionele hulp desnoods. Een relatie heb je niet zomaar. Dat ontstaat meestal vanuit een solide sociaal netwerk. Facebook bedoel ik daar niet mee!

Je komt gefrustreerd over. Ongelukkig. Hoe kun je van een ander houden als je niet eens van jezelf houdt?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 10 september 2015 @ 09:15:11 #121
416020 K44S
The bearded man
pi_155966697
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2015 06:49 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Je prioriteit zou nu moeten zijn om aan jezelf te werken, met professionele hulp desnoods. Een relatie heb je niet zomaar. Dat ontstaat meestal vanuit een solide sociaal netwerk. Facebook bedoel ik daar niet mee!

Je komt gefrustreerd over. Ongelukkig. Hoe kun je van een ander houden als je niet eens van jezelf houdt?
Hoe vaak dit al niet tegen meneer is gezegd.

Ik wil graag werk -> solliciteren.

Ja maar... het moet wel leuk zijn.. "heb je nu een inkomen dan?"
Nee. Want ik heb geen werk.
"Hoe kom je aan dat werk"
Door te solliciteren en je best doen.
"Waarom doe je dat niet"
Omdat ik de diploma's niet heb.
"Waarom haal je die dan niet"
Omdat dat weer jaren van studeren wordt
"Dus je wilt er niks investeren"
Nee, ik wil werk.

Etc etc.

Deezer doet als of hij o zo gelukkig is. Als deezer dat daadwerkelijk was. Zat hij niet uren op fok te beredeneren hoe hij gelukkig zou zijn met een relatie.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_155967273
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 09:15 schreef K44S het volgende:

[..]

Hoe vaak dit al niet tegen meneer is gezegd.

Ik wil graag werk -> solliciteren.

Ja maar... het moet wel leuk zijn.. "heb je nu een inkomen dan?"
Nee. Want ik heb geen werk.
"Hoe kom je aan dat werk"
Door te solliciteren en je best doen.
"Waarom doe je dat niet"
Omdat ik de diploma's niet heb.
"Waarom haal je die dan niet"
Omdat dat weer jaren van studeren wordt
"Dus je wilt er niks investeren"
Nee, ik wil werk.

Etc etc.

Deezer doet als of hij o zo gelukkig is. Als deezer dat daadwerkelijk was. Zat hij niet uren op fok te beredeneren hoe hij gelukkig zou zijn met een relatie.
Het meest storend zijn nog wel de oogkleppen, het stelselmatig negeren van posts als deze die de spijker op z'n kop slaan, maar waar gewoon aan voorbij gegaan wordt. Mark my words, ook hier wordt niet op gereageerd en straks volgt er weer een post over hoe hij ergens een leuk meisje heeft gezien die hij misschien wel ooit aan gaat durven spreken.

Posts als hierboven zijn niet bedoeld als afbranderij en iemand belachelijk maken. Ze geven precies aan waar het probleem zit. Het is mij een raadsel waarom iemand zoveel goede adviezen in de wind zou slaan.
pi_155967371
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 09:45 schreef Mystikvm het volgende:
Het is mij een raadsel waarom iemand zoveel goede adviezen in de wind zou slaan.
Weg van de minste weerstand.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_155967485
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 09:51 schreef habitue het volgende:

[..]

Ook gebrek aan zelfvertrouwen helaas, kans op dat advies verkeerd uitpakt. Wanneer je dat niet hebt durf je veel meer.
  donderdag 10 september 2015 @ 09:57:31 #125
416020 K44S
The bearded man
pi_155967488
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 09:51 schreef habitue het volgende:

[..]

Dan zou een moderator, verstandig doen om hem te bannen, puur voor zijn best wil.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')