Ik denk dat je wellicht beter af bent met een powerbank achtig iets wat je ook gebruikt om je mobiel te ladenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:21 schreef webbyplus het volgende:
Hi,
Ik wil een Raspberry Pi Zero gaan aanschaffen en deze gaan poweren door middel van batterijen. Normaliter werk ik gewoon met kabeltjes op mijn Pi's 2/3, maar voor het nieuwe projectje dus met batterijen. Is dat gewoon een kwestie van 4 AA batterijen aan de Pi koppelen? Of zal ik toch een andere constructie moeten bedenken? By the way; wat gebeurt als ik een 9v batterij zou aansluiten (6f22)?
Note daarbij; zodra de Pi ingeschakeld wordt, zal hij hooguit 5 minuten blijven aanstaan. (Weet niet of dat uitmaakt ivm batterij kracht)..
Iemand meer info? (Wordt gewaardeerd!!!)
thx,
Webster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop