SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
TTquote:
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Zou wat zijn als ze deze sloerie in de loods zouden gooien, kan dan wat worden met Noom
en Gina, wordt vast 'n BitchFight.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
gabs vindt rob en ivan mooi.
stiff vindt de neus van ivan niks en vindt rob mooi. het lichaam van ivan en de kop van rob zouden ideaal zijn voor haar. Mark vinden ze niet knap![]()
TEAM TAFEL![]()
Kan die Gnoom d'r eigen kop niet eens photoshoppen?To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
doet ze alquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Kan die Gnoom d'r eigen kop niet eens photoshoppen?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:50 schreef DaSteeg het volgende:
[..]
Vluggertjes zijn vaak... "'t Allerbest!"
Aldus een niet nader te noemen oud-inwoner.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Gabriëlle zit ook aan de pillen.
Ik doe de streams aan en hoor als eerste: Ik vind Mark ook een mooie man...![]()
![]()
Ik denk dat dat oude laptopje het niet eens trekt als ze haar oren selecteert met de magic lasso.quote:
Dat ding loopt vast en geeft acuut een 'blue screen of death'
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat dat oude laptopje het niet eens trekt als ze haar oren selecteert met de magic lasso.
Dat ding loopt vast en geeft acuut een 'blue screen of death'![]()
hahahahaha'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zou wat zijn als ze deze sloerie in de loods zouden gooien, kan dan wat worden met Noom
en Gina, wordt vast 'n BitchFight.Jee wat heeft die zichzelf aangedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Alsjeblieft, geen Amanda in die loodsquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jee wat heeft die zichzelf aangedaan.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ben ik ook geen voorstander van.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alsjeblieft, geen Amanda in die loods
Maar ze heeft zichzelf wel heel erg toegetakeld. Zijn er echt mensen die dat mooi vinden?![]()
En aardappelen patat.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:54 schreef 37metrijst het volgende:
Och, wat maken de meisjes zich ineens zorgen om Cees.![]()
Gina gaat weer op dieet: eitjes en sla....![]()
Probeert ze wel, maar ze krijgt steeds een foutmelding als ze haar oren probeert te selecteren....quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Kan die Gnoom d'r eigen kop niet eens photoshoppen?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:02 schreef DaSteeg het volgende:
[..]
Probeert ze wel, maar ze krijgt steeds een foutmelding als ze haar oren probeert te selecteren....
[ afbeelding ]
Waarom staat Rolf niet mee te darten, hij heeft dat spelletje toch uitgevonden?
Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
noamie mocht eerst niet van haar vader naar spanje
omdat
ze een blond meisje was..
hoezo vooroordelen
Ja, je treft het niet. Het is hier gnoomafzeikavond vanavondquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik heb helemaal geen hekel aan haarquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, je treft het niet. Het is hier gnoomafzeikavond vanavond![]()
ze hebben teamviewer.. maar weinig beperkingen, volgens mij kunnen ze alles lezen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:09 schreef jasoe het volgende:
Wat mogen ze eigenlijk allemaal opzoeken op de computer?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
je vind haar zeker lekkerquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen hekel aan haar
Hij wil dur billuh sienquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, je treft het niet. Het is hier gnoomafzeikavond vanavond![]()
![]()
![]()
bjorn zegt dat dat zelfmoord in de genen zit of hij vraagt zich dat af of dat kan, als je zelfmoord pleegt'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Laten we zeggen : niet onaardigquote:Ik vind echt dat ze er op vooruit is gegaan sinds die flapdrol met de afgezakte spijkerbroek is opgedonderd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
het blijft een saai meisje met een kutkarakter, lief is ze nietquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laten we zeggen : niet onaardigIk vind echt dat ze er op vooruit is gegaan sinds die flapdrol met de afgezakte spijkerbroek is opgedonderd
maar je mag je voorkeuren hebben hoor
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:15 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Zoiets ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen hekel aan haar![]()
![]()
![]()
Nee hoor zo is ze altijd..quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is er aan de hand met Nicole? Delirium![]()
![]()
zelfs wie er wanneer en wat kooktquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:20 schreef Chanel5 het volgende:
De Febo is een soort van feeder geworden?
Alles wordt gestuurd toch?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Ja hoor Bjorn, voor een bierproeverij krijg je makkelijk 500 man op de been.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
bjorn denkt dat er 500 mensen naar de bierproeverij komen.. cees denkt verre van niet 20 % daarvan..'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Een leuk wijfquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
bjorn is ook echt een vreselijk figuur en dan had ik eerst nog medelijden met hem, maar hij is een pussy die in de constante slachtofferrol zit maar wel stoer doet.![]()
Ja, dat weten we toch al langquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:20 schreef Chanel5 het volgende:
De Febo is een soort van feeder geworden?
Alles wordt gestuurd toch?Zit Huub ook nog aan de knoppen?
Komt Isa optreden?quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja hoor Bjorn, voor een bierproeverij krijg je makkelijk 500 man op de been.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Dat zou het enige kunstje zijn waarmee ze nog volk naar die graftakkenloods kunnen lokken.quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
het zou op zijn minst iedereen wakker schuddenquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zou het enige kunstje zijn waarmee ze nog volk naar die graftakkenloods kunnen lokken.![]()
![]()
De naald hangt nog net niet in z'n arm.quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Huub zit er allang niet meer.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat weten we toch al langZit Huub ook nog aan de knoppen?
![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:28 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nou, slechter als normaal vind ik![]()
![]()
Een lekker spetterend optreden, ja ik heb genoten toendertijd!quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zou het enige kunstje zijn waarmee ze nog volk naar die graftakkenloods kunnen lokken.![]()
Heeft ROFL zijn coke tussen de koffiepads laten vallen dan?quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:29 schreef chufi het volgende:
Vanaf morgenmiddag is iedereen hyper omdat de koffie 2 x sterker is geworden
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Morgen komt de verse koffie machine die Cees geregeld heeft.. Tis over met de slappe koffiequote:Op dinsdag 8 september 2015 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeft ROFL zijn coke tussen de koffiepads laten vallen dan?![]()
Dan ben je hier verkeerd.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:31 schreef mario390 het volgende:
offtopic sorry ben zo trots 4:0 voor Ostenrijk![]()
miss komt er dan wat actiequote:Op dinsdag 8 september 2015 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen komt de verse koffie machine die Cees geregeld heeft.. Tis over met de slappe koffie![]()
Gegen?quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:31 schreef mario390 het volgende:
offtopic sorry ben zo trots 4:0 voor Ostenrijk![]()
Chaneleke, ben lang niet meer hier geweest, weet ik toch ook niet. Maar ik vond het toch leuk dat Huubje af en toe op Fok! zatquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit meer slapen mensen en Ivans die ballen tonen![]()
wat leuk'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik was eerstquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wel godver, ga hem daar nog naar vragen.![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wel godver, ga hem daar nog naar vragen.Gndj
![]()
Heel af en toe totdat het vuur hem na aan de schenen werd gelegd.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Chaneleke, ben lang niet meer hier geweest, weet ik toch ook niet. Maar ik vond het toch leuk dat Huubje af en toe op Fok! zat
Liegen in de naam van JdeM, tja je moet wat doen voor de baas.![]()
Ja, nog effe chufi, grazie millequote:Op dinsdag 8 september 2015 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij vandaag nu jarig bent nog van harte ruud
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, nog effe chufi, grazie mille![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van harte Ruud.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dankzij de SC dat dan wel , maar geniet er nog maar even vanquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet door elkaar heen praten ajb
Is die Gnoom zat?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, nog effe chufi, grazie milleIk zag de TT van rico in de SC en dacht dat gaat over ruudpuntenel
en toen vergat ik het weer![]()
Feli Ruud![]()
![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik krijg er juist hoofdpijn van, maar ik snap het je word er rozig vanquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Spierverslappend... Ze kon niet slapen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Die voelt zich da bomb daar .quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:44 schreef 37metrijst het volgende:
Kan die volumeknop van die pokkegnoom een heel stuk naar beneden.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zet de streams aan, ik die de tt en word niet vrolijk.
De spelfout is niet fraai (gedraagd->gedraagt) maar het ergste is natuurlijk dat Naomi weer de streams aan het vervuilen is met haar nare gedrag.![]()
Ze was echt heel vervelend met haar egocentrische gemiep.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik zet de streams aan, ik die de tt en word niet vrolijk.
De spelfout is niet fraai (gedraagd->gedraagt) maar het ergste is natuurlijk dat Naomi weer de streams aan het vervuilen is met haar nare gedrag.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:52 schreef 37metrijst het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoor het. Irritante gil-stemquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:54 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ze was echt heel vervelend met haar egocentrische gemiep.
En uiteraard totaal geen last van spierziekte want het is laat in de avond.![]()
Ik zie vast weer spoken zoals LauA dat zo mooi zei maar wellicht duid dit dan toch eindelijk dat hamster 15 eraan komt, ze was ook zo over de toeren over bed voordat Gio weg ging, want wilden niet met vreemde op de kamer.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:54 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ze was echt heel vervelend met haar egocentrische gemiep.![]()
![]()
In het bed bedoel je? Er liggen toch meer mensen op die kamer.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik zie vast weer spoken zoals LauA dat zo mooi zei maar wellicht duid dit dan toch eindelijk dat hamster 15 eraan komt, ze was ook zo over de toeren over bed voordat Gio weg ging, want wilden niet met vreemde op de kamer.
Het lijkt mij dat het bed is ontstaan uit twee losse bedden, dus ze kunnen er weer twee bedden van maken. Het is nergens voor nodig dat het kind zo'n enorm bed heeft.![]()
O dat zou een goed teken zijn. Ik hoop op een wat oudere dame met een stevige persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik zie vast weer spoken zoals LauA dat zo mooi zei maar wellicht duid dit dan toch eindelijk dat hamster 15 eraan komt, ze was ook zo over de toeren over bed voordat Gio weg ging, want wilden niet met vreemde op de kamer.![]()
![]()
Kat is er ook weer
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
In het bed bedoel je? Er liggen toch meer mensen op die kamer.
Het lijkt mij dat het bed is ontstaan uit twee losse bedden, dus ze kunnen er weer twee bedden van maken. Het is nergens voor nodig dat het kind zo'n enorm bed heeft.Het is 1 groot bed met grote emotionele waarde, want Gio heeft hem gemaakt voor Gnoom voor Valentijnsdag.
![]()
![]()
![]()
Ik ook. Die dat clubje nare slangen kan opvoeden. En vooral iemand die Gabriëlle aan kan. Dat mens moet onder curatele en leren normaal doen. En natuurlijk iemand die Naomi de waarheid durft te zeggen over haar gegil, haar arrogantie en die selectieve spierziekte.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:56 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
O dat zou een goed teken zijn. Ik hoop op een wat oudere dame met een stevige persoonlijkheid.![]()
Nee madam had een hele redenatie, het bed was gemaakt door GIo dus mag niet in 2quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
In het bed bedoel je? Er liggen toch meer mensen op die kamer.
Het lijkt mij dat het bed is ontstaan uit twee losse bedden, dus ze kunnen er weer twee bedden van maken. Het is nergens voor nodig dat het kind zo'n enorm bed heeft.![]()
![]()
![]()
Ow Ruudje jarigquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gefeliciteerd![]()
Kijk eens , 3 gezellige mensen voor je feestje![]()
![]()
![]()
Door de zgn achterban in die toko zal dat nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ook. Die dat clubje nare slangen kan opvoeden.![]()
Heee mop!quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ow Ruudje jarig![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd![]()
Kijk eens , 3 gezellige mensen voor je feestje![]()
[ afbeelding ]![]()
Gabriëlle en Gina hebben iemand nodig die heb elke dag precies vertelt wat ze moeten doen. Die twee kunnen niet zelf nadenken en zijn ongeleide projectielen. Eigenlijk geldt dit ook voor het Waif, want ze doet maar wat en bereikt niets. Naomi moet ook gewoon werken voor haar inwoning. Dus er moet iemand komen die het werk ziet, verdeelt en vervolgens het stel aan het werk zet. De enige manier om deze slangen beschaving bij te brengen.![]()
Gezellig stel hè?quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hee skattie![]()
![]()
![]()
Ik hoor mensen lachen behalve deze 3![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:52 schreef 37metrijst het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ik hoop op Joyce, de vriendin van Isa.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:56 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
O dat zou een goed teken zijn. Ik hoop op een wat oudere dame met een stevige persoonlijkheid.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Lulletje, de totaal niet interessante Ivan en het verschrikkelijk domme waifquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hee skattie![]()
![]()
![]()
Ik hoor mensen lachen behalve deze 3![]()
zeker niet uigenodigd op Ruud zijn feestje
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:03 schreef Chanel5 het volgende:
Ik was vanochtend vroeg op (voor mijn doen) ben zo gaar als wat en zeg
![]()
![]()
Trustenquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:03 schreef Chanel5 het volgende:
![]()
![]()
Tineke kon Naomi flink op de kast jagen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ook. Die dat clubje nare slangen kan opvoeden. En vooral iemand die Gabriëlle aan kan. Dat mens moet onder curatele en leren normaal doen. En natuurlijk iemand die Naomi de waarheid durft te zeggen over haar gegil, haar arrogantie en die selectieve spierziekte.![]()
![]()
Ik heb persoonlijk geen last van Gabriëlle.![]()
![]()
Die op de eerste dag de helft van Naomi haar bed afzaagt en in de fik steekt, dat kind een hamer en spijkers geeft en zegt "monteer even twee nieuwe poten aan je bed, anders kun je niet slapen vanavond".quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoop op Joyce, de vriendin van Isa.![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die op de eerste dag de helft van Naomi haar bed afzaagt en in de fik steekt, dat kind een hamer en spijkers geeft en zegt "monteer even twee nieuwe poten aan je bed, anders kun je niet slapen vanavond".![]()
![]()
![]()
Goed idee.....
Juist.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die op de eerste dag de helft van Naomi haar bed afzaagt en in de fik steekt, dat kind een hamer en spijkers geeft en zegt "monteer even twee nieuwe poten aan je bed, anders kun je niet slapen vanavond".
Dan denk ik dat ze inderdaad de juiste persoon is.
Ze wilde pas op bezoek komen toen Billy eruit was, omdat ze niet voor zichzelf kon instaan. Lekkere kenau van een jaar of 50.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Trustequote:Op dinsdag 8 september 2015 23:03 schreef Chanel5 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ook niet. Ze woont hier gelukkig niet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:04 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Tineke kon Naomi flink op de kast jagen.![]()
![]()
Ik heb persoonlijk geen last van Gabriëlle.
Maar op de streams wel. Ze heeft een slechte invloed op de groep, anderen hanteren het achterlijke taalgebruik van haar ook. Ze is aso, nutteloos en ordinair![]()
![]()
Ik ben voor, wanneer komt ze als nieuwe bewoonster?quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Juist.
Ze wilde pas op bezoek komen toen Billy eruit was, omdat ze niet voor zichzelf kon instaan. Lekkere kenau van een jaar of 50.![]()
![]()
![]()
Dat zijn de bestequote:Op dinsdag 8 september 2015 23:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Juist.
Ze wilde pas op bezoek komen toen Billy eruit was, omdat ze niet voor zichzelf kon instaan. Lekkere kenau van een jaar of 50.![]()
![]()
![]()
Dat aso en nutteloos vind ik wel meevallen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ze woont hier gelukkig niet.
Maar op de streams wel. Ze heeft een slechte invloed op de groep, anderen hanteren het achterlijke taalgebruik van haar ook. Ze is aso, nutteloos en ordinair![]()
![]()
Ik vraag mij af of het volgende mogelijk is: Ik geef mij op voor Utopia en ben verkiesbaar. Jullie stemmen op mij zodat ik in die loods kom. Ik zaag Naomi haar bed in stukken, ga lekker in de het krotwoed liggen maffen, eet het Waif haar ham op en na 3 dagen word uiteraard die ander gekozen en kan ik weer naar huis. Er moet iemand in die ze gewoon 3 dagen helemaal gek gaat maken.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Juist.
shit, conjo, en dat soms wel 10 keer in een half uur tijd.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:11 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Dat aso en nutteloos vind ik wel meevallen.![]()
Nou laat ik het zo zeggen: je vraagt haar niet als partner mee naar een galaparty.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:11 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Dat aso en nutteloos vind ik wel meevallen.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Lijkt me de moeite van het proberen waard!quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of het volgende mogelijk is: Ik geef mij op voor Utopia en ben verkiesbaar. Jullie stemmen op mij zodat ik in die loods kom. Ik zaag Naomi haar bed in stukken, ga lekker in de het krotwoed liggen maffen, eet het Waif haar ham op en na 3 dagen word uiteraard die ander gekozen en kan ik weer naar huis. Er moet iemand in die ze gewoon 3 dagen helemaal gek gaat maken.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Wat heeft Naomi gerookt
hmmmm Marcel probeerde zoiets maar kreeg de toorn van Ivan over hem heen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of het volgende mogelijk is: Ik geef mij op voor Utopia en ben verkiesbaar. Jullie stemmen op mij zodat ik in die loods kom. Ik zaag Naomi haar bed in stukken, ga lekker in de het krotwoed liggen maffen, eet het Waif haar ham op en na 3 dagen word uiteraard die ander gekozen en kan ik weer naar huis. Er moet iemand in die ze gewoon 3 dagen helemaal gek gaat maken.![]()
![]()
Haar eigen matras?quote:To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Welnee, het grootste deel van de dag zie en hoor je haar niet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
shit, conjo, en dat soms wel 10 keer in een half uur tijd.![]()
Ik vind haar wel humor hebben.![]()
Ja Mark leek de rol te hebben om Gina en Gabri te stimuleren met name mbt gezond lezen maarja da's een lulletje rozewater zoals zn zusje zelfs ook al treffend zei dus word niks.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Gabriëlle en Gina hebben iemand nodig die heb elke dag precies vertelt wat ze moeten doen. Die twee kunnen niet zelf nadenken en zijn ongeleide projectielen. Eigenlijk geldt dit ook voor het Waif, want ze doet maar wat en bereikt niets. Naomi moet ook gewoon werken voor haar inwoning. Dus er moet iemand komen die het werk ziet, verdeelt en vervolgens het stel aan het werk zet. De enige manier om deze slangen beschaving bij te brengen.![]()
Ze hebben iemand nodig als Jimmy, die kreeg die luie wijven stuk voor stuk in beweging, zelfs Lot![]()
Iets wat goed werkt tegen spierziekte, daar is niets van merkbaar. Komt wel weer terug als er morgen weer gewerkt moet worden.quote:![]()
En 'n labiele Stiff die het overneemt met dat geschreeuwquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
shit, conjo, en dat soms wel 10 keer in een half uur tijd.![]()
![]()
Nog even en ze heeft ook last van d'r lachspierenquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:15 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Iets wat goed werkt tegen spierziekte, daar is niets van merkbaar. Komt wel weer terug als er morgen weer gewerkt moet worden.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Die is ook erg. Maar als je Stift bij een beschaafd iemand zet, kan ze ook wel normaal doen. Het Waif was voordat Gabriëlle er was ook een stuk minder erg. Gabriëlle heeft een slechte invloed op de groep (dames).quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En 'n labiele Stiff die het overneemt met dat geschreeuw![]()
Het is vreselijk. Ze is zich nu ook gewoon aan het aanstellen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog even en ze heeft ook last van d'r lachspieren![]()
Probleem is: ze pikken het absoluut niet dat een nieuweling hen even gaat vertellen wie wat moet doen, en wanneer. Gaat hem niet worden, weer net niet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Gabriëlle en Gina hebben iemand nodig die heb elke dag precies vertelt wat ze moeten doen. Die twee kunnen niet zelf nadenken en zijn ongeleide projectielen. Eigenlijk geldt dit ook voor het Waif, want ze doet maar wat en bereikt niets. Naomi moet ook gewoon werken voor haar inwoning. Dus er moet iemand komen die het werk ziet, verdeelt en vervolgens het stel aan het werk zet. De enige manier om deze slangen beschaving bij te brengen.
Enige die wat gedaan kan krijgen van dat stel prutsers 1e klas, is de febo. En waarom die dat niet doen is mij een raadsel. Het levert nu totaal niks extra's op aan tv beelden.![]()
Grote gil van Gnoom......Waar is Ivan als je hem nodig hebt?![]()
O, die zit op de bank met de laptop waar hij nooit op kijkt.![]()
![]()
Ivan heeft een hotline met Floor he, die moet hem alles vertellen wat ie moet zeggen in een centraal, en hoe hij de boel moet aansturen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:18 schreef 37metrijst het volgende:
Grote gil van Gnoom......Waar is Ivan als je hem nodig hebt?![]()
O, die zit op de bank met de laptop waar hij nooit op kijkt.![]()
Nee, als nieuweling moet je vooral je smoel houden, op de achtergrond blijven en poetsen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:17 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Probleem is: ze pikken het absoluut niet dat een nieuweling hen even gaat vertellen wie wat moet doen, en wanneer. Gaat hem niet worden, weer net niet.
Enige die wat gedaan kan krijgen van dat stel prutsers 1e klas, is de febo. En waarom die dat niet doen is mij een raadsel. Het levert nu totaal niks extra's op aan tv beelden.![]()
![]()
Ik vrees het ook.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:19 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ivan heeft een hotline met Floor he, die moet hem alles vertellen wat ie moet zeggen in een centraal, en hoe hij de boel moet aansturen.![]()
![]()
Dat hoeft ook niet als die nieuweling gewoon zijn eigen gang gaat en 3 dagen terreur zaait. Hij weet bij voorbaat dat hij niet mag blijven, maar dat is ook de bedoeling.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:17 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Probleem is: ze pikken het absoluut niet dat een nieuweling hen even gaat vertellen wie wat moet doen, en wanneer. Gaat hem niet worden, weer net niet.
Enige die wat gedaan kan krijgen van dat stel prutsers 1e klas, is de febo. En waarom die dat niet doen is mij een raadsel. Het levert nu totaal niks extra's op aan tv beelden.
Stel je gaat als nieuweling in de krotwoet liggen, dan is de kans groot dat het zelfs lukt om Ivan zo agressief te krijgen dat hij gaat meppen. Leuke streams en Ivan exit.![]()
&^*^% Rolf weer in de kas.... die kijkt z'n kruiden die hij gezaaid heeft uit de grond.
Nou ik hoop echt dat er alleen brandnetels opkomen![]()
![]()
Ja zoiets. Trieste vertoning. Heel veel bedrijven zouden juist zulk personeel wel willen: iemand die enthousiast is, wil laten zien wat ie kan.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:19 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Nee, als nieuweling moet je vooral je smoel houden, op de achtergrond blijven en poetsen.
Niet bij utopia, daar word je afgeserveerd als je hard werkt.![]()
Ja, dat levert dan weer 3 dagen vuurwerk, en een cos die overstroomtquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet als die nieuweling gewoon zijn eigen gang gaat en 3 dagen terreur zaait. Hij weet bij voorbaat dat hij niet mag blijven, maar dat is ook de bedoeling.![]()
![]()
Maar het is nooit gebeurd. De nieuwelingen zijn er altijd met als doel daar te blijven, om gekozen te worden. Niet om de rellen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:21 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ja, dat levert dan weer 3 dagen vuurwerk, en een cos die overstroomt![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:21 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ja zoiets. Trieste vertoning. Heel veel bedrijven zouden juist zulk personeel wel willen: iemand die enthousiast is, wil laten zien wat ie kan.
Niet bij utopia, daar word je afgeserveerd als je hard werkt.En vooral niet over je kwaliteiten praten, want daar kunnen de meesten niets mee.
![]()
![]()
Wat zijn die wijven ook lelijk. Die stift ziet er niet uit met die tatoo's, Naomi is een lopende berg plamuur zonder logische verhoudingen, het Waif is verlept, Gabriëlle is een dik stuk stront. Alleen Gina ziet er op sommige momenten ok uit maar als ze haar mond open doet dan doet dat er ook niet meer toe.![]()
Vooral klagen en zeuren tegen de birdies doet hijquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Heeft hij die zaadjes ooit wel eens water gegeven?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Een hele zooi als Ze allemaal uitkomenquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Leuke beestjes! Binnenkort nog meer vogeltjes.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik vind het een creep, helemaal als hij bij de beestjes isquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vooral klagen en zeuren tegen de birdies doet hij![]()
Ze kunnen ook vast nergens een figuur vinden die de zooi eens op stelten zet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Maar het is nooit gebeurd. De nieuwelingen zijn er altijd met als doel daar te blijven, om gekozen te worden. Niet om de rellen.![]()
Ik zie hem zo'n beest nog wel eens de nek omdraaien.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het een creep, helemaal als hij bij de beestjes is![]()
Owee als ie erachter komt dat de vogels dat zaad hebben opgegetenquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vooral klagen en zeuren tegen de birdies doet hij![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Wat zijn die wijven ook lelijk. Die stift ziet er niet uit met die tatoo's, Naomi is een lopende berg plamuur zonder logische verhoudingen, het Waif is verlept, Gabriëlle is een dik stuk stront. Alleen Gina ziet er op sommige momenten ok uit maar als ze haar mond open doet dan doet dat er ook niet meer toe.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Wat zijn die wijven ook lelijk. Die stift ziet er niet uit met die tatoo's, Naomi is een lopende berg plamuur zonder logische verhoudingen, het Waif is verlept, Gabriëlle is een dik stuk stront. Alleen Gina ziet er op sommige momenten ok uit maar als ze haar mond open doet dan doet dat er ook niet meer toe.![]()
Jan jij maakt m,n hele dag weer goed,ik lig hier dubbel,kanjer![]()
![]()
Had me spelfout niet eens gezien in de tt en voor de rest zegt niemand wat, iig dankje jan![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:27 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Owee als ie erachter komt dat de vogels dat zaad hebben opgegetenZei hij dat?
Ik had mijn oortjes niet in
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mensen die dit schrijven ben ik altijd zo nieuwsgierig naar hoe ze er dan zelf uit zien.......quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
sadistisch pestventje,vertrouw hem voor geen meterquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:26 schreef Verida het volgende:
[..]
![]()
Zeker niet erger dan die wandelende berg treurnis in die loods.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:29 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Mensen die dit schrijven ben ik altijd zo nieuwsgierig naar hoe ze er dan zelf uit zien.......![]()
Ik vraag me dus af hoe rolf is als ie echt ruzie heeft met iemand..'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja, vind het ook een engerd bij de beestjes...quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:26 schreef Verida het volgende:
[..]
![]()
Geen idee, ik heb geen streams dus wat er daar geroepen wordt is mij niet bekend. Maar het zou me niks verbazen dat die kippen of eenden of zelfs karel dat zaad hebben weggepikt. Daar zijn het vogels voor. Leg er dan een stuk plastic overheen dat ze er niet bij kunnen komen, daarbij: het zaad ontkiemt dan nog sneller ook onder plastic.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]Zei hij dat?
Ik had mijn oortjes niet in![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:28 schreef lonneberga het volgende:
[..]![]()
Jan jij maakt m,n hele dag weer goed,ik lig hier dubbel,kanjerMooI! Zijn die slechte streams met dat irritante kind toch nog ergens goed voor geweestquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:28 schreef LLgetikt het volgende:
Had me spelfout niet eens gezien in de tt en voor de rest zegt niemand wat, iig dankje jan![]()
(die zijn namelijk nodig om tot dat soort schrijfsels te kunnen komen)![]()
Best treurig/triest jaquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Wat zijn die wijven ook lelijk. Die stift ziet er niet uit met die tatoo's, Naomi is een lopende berg plamuur zonder logische verhoudingen, het Waif is verlept, Gabriëlle is een dik stuk stront. Alleen Gina ziet er op sommige momenten ok uit maar als ze haar mond open doet dan doet dat er ook niet meer toe.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dan is het een 2e ivan of erger.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:30 schreef LLgetikt het volgende:
Ik vraag me dus af hoe rolf is als ie echt ruzie heeft met iemand..![]()
Jaquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
[..]
MooI! Zijn die slechte streams met dat irritante kind toch nog ergens goed voor geweest
(die zijn namelijk nodig om tot dat soort schrijfsels te kunnen komen)genieten he
Ik had het over een klein spelfoutje....quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:28 schreef LLgetikt het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zeker niet erger dan die wandelende berg treurnis in die loods.![]()
![]()
Ik denk een heel eng mannetje die helemaal door het lint gaat....quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:30 schreef LLgetikt het volgende:
Ik vraag me dus af hoe rolf is als ie echt ruzie heeft met iemand..![]()
Hij zat er gisterochtend nog flink over te zeiken iigquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:30 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen streams dus wat er daar geroepen wordt is mij niet bekend. Maar het zou me niks verbazen dat die kippen of eenden of zelfs karel dat zaad hebben weggepikt. Daar zijn het vogels voor. Leg er dan een stuk plastic overheen dat ze er niet bij kunnen komen, daarbij: het zaad ontkiemt dan nog sneller ook onder plastic.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nou, nu heeft ie al aardig een grote bek, vraag me af of het gebakken lucht is die houding (dus als de confrontatie er is dat ie enorm indimt en dat ie heel scheinheilig lief gaat doen of ie dat ie gewoon blinde woede heeft). Ik weet het nog niet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:31 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Dan is het een 2e ivan of erger.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik vermoed : poeslief en aardig in je gezicht en dan achter je rug iets verpesten of kapotmaken,quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:32 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Nou, nu heeft ie al aardig een grote bek, vraag me af of het gebakken lucht is die houding (dus als de confrontatie er is dat ie enorm indimt en dat ie heel scheinheilig lief gaat doen of ie dat ie gewoon blinde woede heeft). Ik weet het nog niet.![]()
Zou kunnen. Hij vertoont enorm haantjes gedrag, naar mijn idee veel erger dan Ivan, Ruud en andere mannen in die loods. Die agressieve types zijn vaak ook enorme hanen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:31 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik denk een heel eng mannetje die helemaal door het lint gaat....![]()
benjamin heeft patries gemaild.. en bas mist vrouwen, hij wilt daar wat aandoen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Marcel deed dat leuk, die kreeg ze bijna allemaal op de kast zelfs Mark liet zn valse aard zien en zei ook dat het hem stemmen zou kosten, maar ze kozen harde werker Ginaquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet als die nieuweling gewoon zijn eigen gang gaat en 3 dagen terreur zaait. Hij weet bij voorbaat dat hij niet mag blijven, maar dat is ook de bedoeling.
Stel je gaat als nieuweling in de krotwoet liggen, dan is de kans groot dat het zelfs lukt om Ivan zo agressief te krijgen dat hij gaat meppen. Leuke streams en Ivan exit.![]()
![]()
Ja zoiets vermoed ik ook, een backstabber, die streken hebben we nu al gezien zonder dat daar reden voor was.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vermoed : poeslief en aardig in je gezicht en dan achter je rug iets verpesten of kapotmaken,'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
het is echt zo'n type die als kind al pootjes van vliegen trokquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:32 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Nou, nu heeft ie al aardig een grote bek, vraag me af of het gebakken lucht is die houding (dus als de confrontatie er is dat ie enorm indimt en dat ie heel scheinheilig lief gaat doen of ie dat ie gewoon blinde woede heeft). Ik weet het nog niet.![]()
Het lijkt me idd een schijnheil van de bovenste plank.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vermoed : poeslief en aardig in je gezicht en dan achter je rug iets verpesten of kapotmaken,![]()
sadistisch dus?quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:34 schreef lonneberga het volgende:
[..]
het is echt zo'n type die als kind al pootjes van vliegen trok'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Of gaat huilen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:31 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik denk een heel eng mannetje die helemaal door het lint gaat....![]()
![]()
Die is er al een paar weken.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:35 schreef spapaars het volgende:
Zomaar een broedmachine daar, of is er overlegd?![]()
![]()
ja iddquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:36 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ja,ik vind hem heel onaangenaam, echt iemand met een soort van blinde woede in zich'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
bas wilt gaan speeddaten, dat ze filmpje of een foto sturen van zichzelf'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja of zo een die je opwacht in 'n donker straatje/steegje en je dan in de rug aanvaltquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:36 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ja,ik vind hem heel onaangenaam, echt iemand met een soort van blinde woede in zich![]()
![]()
Hij had het net ook over Christina de dochter van Patries , maar heb niet alles meegekregenquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:37 schreef LLgetikt het volgende:
bas wilt gaan speeddaten, dat ze filmpje of een foto sturen van zichzelfMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
benjamin is er wel voor in maar.. hij vind het minder als ze weer weggaan'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Die wil meteen een nacht ketsen en dat kan nietquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:38 schreef LLgetikt het volgende:
benjamin is er wel voor in maar.. hij vind het minder als ze weer weggaan
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ja hij had haar gemaild of christina dan ook meekwam zoietsquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij had het net ook over Christina de dochter van Patries , maar heb niet alles meegekregen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
jaquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die wil meteen een nacht ketsen en dat kan niet
Die is pot toch? Die heeft wat met hoe heet dat spook Elle Bandita.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij had het net ook over Christina de dochter van Patries , maar heb niet alles meegekregen![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja of zo een die je opwacht in 'n donker straatje/steegje en je dan in de rug aanvalt![]()
![]()
Ja en iets over dat hij zou doen alsof zij zijn date was zoiets?quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:39 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja hij had haar gemaild of christina dan ook meekwam zoiets
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ze heeft al een nieuwe, meisje die voetbalt bij NL' elftal vrouwenquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:40 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Die is pot toch? Die heeft wat met hoe heet dat spook Elle Bandita.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Klopt, maar hij zei er net iets over, alleen niet alles gehoordquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:40 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Die is pot toch? Die heeft wat met hoe heet dat spook Elle Bandita.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Praten met haar..quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja en iets over dat hij zou doen alsof zij zijn date was zoiets?
[ afbeelding ]Patries had gezegd dat ze wel goed zou kunnen praten met elkaar
Oh haha, ze kan er alleen maar op vooruit zijn gegaan.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:40 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ze heeft al een nieuwe, meisje die voetbalt bij NL' elftal vrouwen![]()
De groep wilde de eitjes die ze nu in de broedmachine hebben liggenquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
hier staat ze op, met haar liefjequote:Op dinsdag 8 september 2015 23:41 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Oh haha, ze kan er alleen maar op vooruit zijn gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ik vond haar wel grappig toen ze bij Robert Schumacher in huis wasquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:40 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Die is pot toch? Die heeft wat met hoe heet dat spook Elle Bandita.![]()
bas moet er nog een jaar zitten en dan is een vrij man'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:42 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
hier staat ze op, met haar liefjeMja dan is ze idd vooruit gegaan t.o.v. die Elle Bandita haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jawelquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:43 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Mja dan is ze idd vooruit gegaan t.o.v. die Elle Bandita haha.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Als jij Utopiaan van het jaar wint en bijv. 20.000 euro krijgt, dan kan hij volgens mij ook zo weg (want de borg zal een stuk lager liggen).quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:42 schreef LLgetikt het volgende:
bas moet er nog een jaar zitten en dan is een vrij man![]()
jezus het lijkt wel of ze gedetineerd zijnquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:42 schreef LLgetikt het volgende:
bas moet er nog een jaar zitten en dan is een vrij man![]()
ja dat zou ook kunnenquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als jij Utopiaan van het jaar wint en bijv. 20.000 euro krijgt, dan kan hij volgens mij ook zo weg (want de borg zal een stuk lager liggen).'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Heb er voorstukjes van gezien , leek me ook wel lachenquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:42 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik vond haar wel grappig toen ze bij Robert Schumacher in huis was
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ja zo klinkt het ook echtquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:44 schreef lonneberga het volgende:
[..]
jezus het lijkt wel of ze gedetineerd zijnhoe ze erover praten
Ja veel erger.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die 3 vind je nog erger dan Naomi?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nee juist leukquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:46 schreef lonneberga het volgende:
Mensen hou op,niet nu al over stemmen beginnen,ik haat dat gezeik erover![]()
![]()
![]()
![]()
Bas over zijn speeddate ervaring toen hij bezopen was
Bas : "dat was lachen"
Rolf: "Was dat goed voor jouw ego of voor hun ego"
Bas: "Voor mijn ego"My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
zaterdag heeft bas een schommelsessie.. een date???
Dan loopt hij naar je lievelingsdier en draait hij zijn nek omquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:30 schreef LLgetikt het volgende:
Ik vraag me dus af hoe rolf is als ie echt ruzie heeft met iemand..
hoe opquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan loopt hij naar je lievelingsdier en draait hij zijn nek om![]()
Het zou me niets verbazen,ik vertrouw hem niet bij die beesten.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan loopt hij naar je lievelingsdier en draait hij zijn nek om![]()
![]()
bjorn is zo'n iemand die niet weet wanneer die weg moet gaan
Als ik positief zou moeten stemmen dan zouden het Nicole, Ivan, Bas en Rob zijn en de rest mogen ze wat mij betreft over het hek gooien.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:54 schreef lonneberga het volgende:
[..]
als het dan toch moet wil ik deze kesr positief stemmen,en dan ga ik voorBas,Cees en Rob![]()
Dat doen we niet meerquote:Op woensdag 9 september 2015 00:06 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Als ik positief zou moeten stemmen dan zouden het Nicole, Ivan, Bas en Rob zijn en de rest mogen ze wat mij betreft over het hek gooien.![]()
Echt wel..zo dom is hij wel...typisch zijn humor..flauwquote:Op woensdag 9 september 2015 00:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vast weer 'n opdracht van de Febo.... zelf zou die zoiets niet verzinnenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ligt gina weer naast noamie?
Cees en bjorn praten'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ze gaat et nog ff proberenquote:Op woensdag 9 september 2015 00:15 schreef LLgetikt het volgende:
Ligt gina weer naast noamie?
Cees en bjorn praten
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
het blijft raar maarja zelf wetenquote:
geloofwaardig is ze toch niet'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik ben wel benieuwd wat Floor vrijdag gaat zeggenquote:Op woensdag 9 september 2015 00:16 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ivan is weer te veel met die Floor bezig.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties Forumhop: Hop naar: