ik kocht vroeger altijd dat playstation magazine puur en alleen voor de demo'squote:
PES is voor mannen die van echt voetbal houden hoorquote:Op woensdag 9 september 2015 07:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als je PES beter vindt snap ik wel dat je vrouwenvoetbal beter vond gaan, PES is namelijk ook voor wijven
yepquote:Op woensdag 9 september 2015 12:36 schreef Keltie het volgende:
De discversies installeren toch ook een flink gedeelte op de schijf?
quote:Op woensdag 9 september 2015 12:15 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik kocht vroeger altijd dat playstation magazine puur en alleen voor de demo's
zat een keer een demo bij met pandemonium 2 en nog een paar kleinere titels, waaronder een genaamd grand theft auto. Heb die demo minstens 10 uur gespeeld
Ik kan me nog herinneren dat ik de DMC demo kreeg bij een magazine, mind was blown.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:15 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik kocht vroeger altijd dat playstation magazine puur en alleen voor de demo's
zat een keer een demo bij met pandemonium 2 en nog een paar kleinere titels, waaronder een genaamd grand theft auto. Heb die demo minstens 10 uur gespeeld
Waar zie je die prijs?quote:Op woensdag 9 september 2015 13:52 schreef Drankster het volgende:
Toch wel gek, Witcher 3 HoS is nu ¤8,49 en een season pass kost je ¤24,99.
Betekent da dan dat de volgende expansion duurder is dan ¤15? Anders koop je een Season Pass voor ¤24,99 terwijl de DLC's los kopen goedkoper is.
Dus de andere dlc voor 15 en je zit aan de 'gewone' prijs met season pass.quote:Speciale pre-order prijs van 08-09-2015 tot en met 11.59pm 13-10-2015 (standaard prijs ¤9.99)
Oke, maar als ik hem nu pre-order voor ¤8,49 en de nieuwe is dan ¤15 en is misschien te pre-orderen vanaf ¤13,49 dan ben je dus goedkoper uit dan zo'n season pass.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar zie je die prijs?
-edit-
Oh, gewoon in de store. Dat is wel vreemd dan inderdaad! Er staat wel dit bij:
[..]
Dus de andere dlc voor 15 en je zit aan de 'gewone' prijs met season pass.
Snap het ook niet helemaal. Eind deze maand maar pre-orderen.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
Oke, maar als ik hem nu pre-order voor ¤8,49 en de nieuwe is dan is ¤15 en is misschien te pre-orderen vanaf ¤13,49 dan ben je dus goedkoper uit dan zo'n season pass.![]()
Het is misschien wel 3 euro maar alsnog, ik dacht altijd dat je goedkoper uit was met zo'n pass.
beter zit hier KH 1 en KH2 dan maar inquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:54 schreef DKUp het volgende:
Batman Arkham Remastered Collection?
NMS kom die nog in 2015?
The Witcher 3 en MGS V zijn fantastisch, een fantastisch game jaar in ieder geval.
Er komen nog zat games eind dit jaar.....![]()
Uncharted Collection, NFS, Fallout 4, Just Cause 3.
Edit: Er wordt waarschijnlijk gewerkt aan Kingdom Hearts 2.9 voor de PS3 en PS4.
uhuh....quote:Op woensdag 9 september 2015 07:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als je PES beter vindt snap ik wel dat je vrouwenvoetbal beter vond gaan, PES is namelijk ook voor wijven
Voetbalbugs blijven de bestequote:
Oh ik ben niet boos hoor... had gewoon zin om dat gifje te posten. Het interesseert me echt geen kut wat jouw mening over welke game dan ook is.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo boos te doen hoor, ik kan er ook niks aan doen dat PES een kutspel is
Dat staat de mijne ook niet en hier kan dat wel gewoon, denk dus dat je het probleem elders moet zoeken.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:44 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik denk dat ik al weet waarom downloaden vanuit de app bij mij niet werkt, hij staat niet ingesteld als primary ps4. Kan dat alleen niet veranderen want hij zegt dat ik al een andere ps4 als primary heb ingesteldklopt geen zak van.
quote:Op woensdag 9 september 2015 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voetbalbugs blijven de beste
Of je hebt de nieuwe PES-demo niet gespeeld of je bent niet goed bij je appel.quote:Op woensdag 9 september 2015 07:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
fuuuck, ff gegoogled en er zijn meer mensen met dit probleem en sony helpt voor geen meter meequote:Op woensdag 9 september 2015 12:44 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik denk dat ik al weet waarom downloaden vanuit de app bij mij niet werkt, hij staat niet ingesteld als primary ps4. Kan dat alleen niet veranderen want hij zegt dat ik al een andere ps4 als primary heb ingesteldklopt geen zak van.
laat gaan, hij is aan het puberen.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Of je hebt de nieuwe PES-demo niet gespeeld of je bent niet goed bij je appel.
Das 15quote:Op woensdag 9 september 2015 14:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Beste deal tot nu toe. Mediamarkt Fifa 16 kopen dus!
http://www.mediamarkt.nl/(...)4653.html?langId=-11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |