Ik ben wel een beetje van de fetch, of iig storyline en rechte rode draad. Te veel open wereld en ik raak m'n doel kwijt en stop met spelenquote:Op vrijdag 11 september 2015 09:35 schreef MMaRsu het volgende:
Haal The Witcher 3. Laat Dragon Age links liggen. Wat een ultieme fetchquestgame is dat zeg. Spijt dat ik die digitaal heb gekocht
Dai is bagger.
Ik zie helemaal geen psn kaarten staan? ??quote:Op donderdag 10 september 2015 14:41 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
Twee kaarten van 19,99 en een zak chips van 0,80 besteld voor 32 euro (kwam 2 cent tekort met alleen die kaarten)
Ik zou voor The Witcher gaan, ijzersterke game, veel content, goed verhaal, veel vrijheid.quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:21 schreef Ang3l het volgende:
Waar is Witcher eigenlijk mee te vergelijken? Hoor er veel goeds over.
Wil zaterdag de PS4 kopen en twijfel over wat ik als eerste spel wil: Until dawn, Dragin Age III of Whitcher.
Gast geloof me dai voelt aan als een open wereld die dood is. Er is geen flikker te doen behalve fetch quests. De main story is boring as fuck. Kan je niet vertellen hoevaak dai me in slaap deed vallen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje van de fetch, of iig storyline en rechte rode draad. Te veel open wereld en ik raak m'n doel kwijt en stop met spelen
DA3 voelt als een mobile game bijna, veel te veel onzin content.quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje van de fetch, of iig storyline en rechte rode draad. Te veel open wereld en ik raak m'n doel kwijt en stop met spelen
Nog geen tijd voor gehad, ligt nog in plastic.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:00 schreef MMaRsu het volgende:
Zeker niet TW3 gespeeld Typisch?
Vond dai een bagger 'rpg'. Weinig rpg aan ook
Witcher 3 halen, is een no brainer.quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:21 schreef Ang3l het volgende:
Waar is Witcher eigenlijk mee te vergelijken? Hoor er veel goeds over.
Wil zaterdag de PS4 kopen en twijfel over wat ik als eerste spel wil: Until dawn, Dragin Age III of Whitcher.
Dan kan ik je Untill Dawn aanraden.quote:
DA en The Witcher 3 zijn hetzelde soort spel (allebei open wereld) alleen doet The Witcher 3 alles dat DA doet beter. Het is verreweg de beste RPG dat genre dat er nu te krijgen is.quote:Vond DA1 en DA2 prima te doen. Witcher reeks ken ik dus helemaal niet, maar ben niet zo van de Elder Scroll achtige RPG's dus weet niet of het zoiets is?
DA en The Witcher zijn compleet verschillende franchises.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dan kan ik je Untill Dawn aanraden.
[..]
DA en The Witcher 3 zijn hetzelde soort spel (allebei open wereld) alleen doet The Witcher 3 alles dat DA doet beter. Het is verreweg de beste RPG dat genre dat er nu te krijgen is.
Het is hetzelfde type game; open wereld RPG. De franchises behoren tot hetzelfde genre en zijn daarom met elkaar vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
DA en The Witcher zijn compleet verschillende franchises.
Echt alles is anders, de manier hoe je de wereld verkent, het stijltje, het vechtsysteem, het managen van wat je meeneemt is compleet verschillend en daar bovenop komt nog eens dat je in DA met meerdere party members rondloopt en kunt spelen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het is hetzelfde type game; open wereld RPG. De franchises behoren tot hetzelfde genre en zijn daarom met elkaar vergelijkbaar.
O haaaaai!quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
En als je van de mannliefde bent helemaal, Gerald is fucking lekker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat had ikd us al gehoord. Is ook t spel dat em nu over de streep trekt (zou eerst wachten tot FF XV uitkwam).quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dan kan ik je Untill Dawn aanraden.
Dan wordt t Witcher. En DA3 maar een x in de budget bak.quote:[..]
DA en The Witcher 3 zijn hetzelde soort spel (allebei open wereld) alleen doet The Witcher 3 alles dat DA doet beter. Het is verreweg de beste RPG dat genre dat er nu te krijgen is.
Dat hoeft toch niet weg te nemen dat het soortgelijke spellen zijn?quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
DA en The Witcher zijn compleet verschillende franchises.
Oke. Nou, voor mij is er genoeg overlap om ze een op een te kunnen vergelijken en ik zou het zelf persoonlijk zonde van mijn tijd en geld vinden om DA omdat je in The Witcher op vrijwel ieder vlak meer waar voor je geld krijgt.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Echt alles is anders, de manier hoe je de wereld verkent, het stijltje, het vechtsysteem, het managen van wat je meeneemt is compleet verschillend en daar bovenop komt nog eens dat je in DA met meerdere party members rondloopt en kunt spelen.
Buiten het genre is er weinig het zelfde aan deze games.
Je kunt beide toch spelen?quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Oke. Nou, voor mij is er genoeg overlap om ze een op een te kunnen vergelijken en ik zou het zelf persoonlijk zonde van mijn tijd en geld vinden om DA omdat je in The Witcher op vrijwel ieder vlak meer waar voor je geld krijgt.
Ja, wel kut voor jequote:Op vrijdag 11 september 2015 10:45 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Zijn er nog mensen die een email met 33% korting op gta 5 in de ps store hebben gekregen?
Nogal ja hehe. Heb een email gestuurd, kijken of ze die korting niet alsnog willen verrekenen. Kan altijd maar proberen.quote:
Moet je trouwens enige voorkennis van 1 of 2 hebben als je Witcher 3 gaat spelen?quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Oke. Nou, voor mij is er genoeg overlap om ze een op een te kunnen vergelijken en ik zou het zelf persoonlijk zonde van mijn tijd en geld vinden om DA omdat je in The Witcher op vrijwel ieder vlak meer waar voor je geld krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |