quote:
Op maandag 21 september 2015 12:56 schreef ntm het volgende:Ja dat weet ik helaas, maar ik heb lippenstiften die afgeven als ik wat drink of eet.
Ik ga wat inspireme zei gebruiken, poeder. Krijg je matte kleur
Ik gebruik Revlon colorstay ultimate suede lipstick, 085 trendsetter (rood fuchsia-achtig, tussen glans en matte in, na verloop van tijd meer matte). Ik heb het de afgelopen weken gehaald bij Big Bazar toen het in de aanbieding was; 2+1 gratis en E2,99 per stuk. Ze waren allemaal ook nog sealed
Het bleef echt lang zitten, geeft niet af. Ik heb hamburger en krentenbollen mee gegeten. Niks op mijn eten en me lippen waren erna nog perfect

Ik heb droge lippen, dus 1x per dag smeer ik lippenbalsem/vaseline. Maar dit hoefde niet bij dit lipstick, bij het smeren voelde het gewoon direct goed net als bij vaseline. Bij dit lipstick moet je niet je lippen op elkaar drukken/smakken, na 10 min. doe ik de kus test op me hand. Niks te zien en als je mond sticky was van je lipstick is het nu niet meer sticky.
Ik heb ermee in de regen gelopen, meerdere keren ermee gegeten, ermee gesport en onder de douche mee gestaan. En na dit zat het er nog steeds goed op. Na het sporten en douchen heb ik maar besloten eraf te halen met micellair water. Ermee naar (schoon)ouders gaan met zo'n kleurtje een beetje ongepast. 7 uur had ik die dag op met 1x 1 laag applicatie. Het voelde ook niet droog aan ofzo, ik heb erna ook geen lippenbalsem/vaseline erover heen gesmeerd, was niet nodig.
Ik heb 6 kleuren gehaald, 3 uitgeprobeerd. Per kleur is het toch wel iets anders; bijv. ene voelt na tijdje wel droog aan, meer sticky of ziet er frosty uit. Ik heb ook goede mening gehoord over kleur 080 (soft rood/bruin/roze achtig). Mijn favoriet lipstick, die Revlon colorstay ultimate suede 085. Kleurintensiteit ook precies goed, niet in-your-face alsof je in de circus werkt.
Ik heb gelezen dat Covergirl lipstick (?lip perfection variant?) en Revlon lustrous lipstick goed zijn, meningen of ze lang blijven zitten en of ze afgeven verschillen. Deze twee zou ik nog wel willen uitproberen. Of heeft er iemand ervaring met deze twee? Of een andere goede uit de drogisterij?
[ Bericht 0% gewijzigd door Yiwei op 22-09-2015 14:28:26 ]