Hiervoor moet je weten dat Thijs een keer afgewezen is door zijn buurmeisje en enkele rake klappen heeft opgevangen.quote:
Verklaar je nader!quote:Op maandag 7 september 2015 17:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dit tegenvallend van je Mani
Ik weet niet of dat wel mag van Nattekat.quote:Op maandag 7 september 2015 17:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik verzoek hierbij dan ook johannes_vermeer om dringend een normale TT te plaatsen
Zal wel weer aan de coke zitten met die wartaal van hemquote:Op maandag 7 september 2015 17:44 schreef Szura het volgende:
Optyfen met die gezochte metaforen van Sunfield, aub.
Ja nee ok, maar dat zei hij zeker voor deze Vuelta. Nu is alles anders natuurlijk.quote:Op maandag 7 september 2015 17:40 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Of ie er iets te zoeken heeft als klassementsrenner of niet, hij heeft al aangegeven de Tour volgend jaar te rijden met het oog op Rio.
Dat mag sowieso niet want er is niets mis met deze TT.quote:Op maandag 7 september 2015 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel mag van Nattekat.
Bedankt Hans.quote:
Gister overdreef hij dat eigen tempo rijden ook wel heel erg, hij had best even kunnen opschuiven op dat tussenstuk voordat het ontplofte.quote:Op maandag 7 september 2015 17:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou mooi zijn als Dumoulin in dit groepje de top haalt. Gisteren moest hij veel eerder lossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |