Ik ben 1,88 en 75 kilo, maar het pak is mij iets te ruim.quote:Op maandag 7 september 2015 18:22 schreef Amoeba het volgende:
Edit. Maar hoe lang ben je en wat weeg je?
Ik ben 1,78 en weeg zo'n 50 kg dus dat gaat 'm niet wordenquote:Op maandag 7 september 2015 19:13 schreef chiren het volgende:
[..]
Ik ben 1,88 en 75 kilo, maar het pak is mij iets te ruim.
Denk dat hij goed past wanneer je tussen de 1,80-1,90 bent en tussen de 80-90 kilo.
Geen probleem, wanneer zou je langs willen komen? Ik kan in principe iedere werkdag na 18:30 wel.quote:Op woensdag 9 september 2015 09:38 schreef Fatality het volgende:
Mogelijk dat ie bij mij ook wat aan de grote kant is, maar ik wil hem wel een keer komen passen in Delft de komende weken.
Helaas kom ik daar nooit in de buurt!quote:Op zondag 20 september 2015 19:18 schreef dery1990 het volgende:
Hmm, ik vind het een zeer mooi pak! Ik ben 1.83 en 95 kilo, brede bouw. Heb dus geen idee of het past. Kom jij toevallig ook in de buurt van Groningen? Zelf die kant op komen zit er helaas niet in voor mij
Hehe over een half jaar zit ik aan de andere kant vd wereld, dus dat wordt hem nietquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:50 schreef Nemephis het volgende:
Mooi pak, iets wat ik zoek maar de verkeerde maat voor mij.
Als je 'm nog een half jaartje vast kun houden ga ik vanaf nu op een dieet van patat en pannenkoeken, dan pas ik er over een paar maand wel in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |