abonnement Unibet Coolblue
pi_155896093


Gezien de populariteit van dit aankomende kaartspelletje van Blizzard besloot ik hier ook maar een topic te openen. Onderstaande tekst is grotendeels genakt uit het Tweakers-topic van dit spel.



quote:
Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
Trailer


Naxxramas trailer

Blackrock Mountain trailer


quote:
Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.

Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.

De systeemvereisten kun je hier vinden.

Het spel is hier gratis te downloaden.

Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.


Er zijn verschillende spelvormen binnen Hearthstone. Hieronder een korte uitleg van wat elke spelvorm is en wat je er in kan doen.

Solo Adventures

De Player-versus-Computer afdeling van het kaartspel. Hier kan je met je eigen kaarten tegen de Innkeeper vechten, die twee decks (Normal en Expert) van elke class heeft. Hier kan je ook alle Adventures vinden. In deze adventures duik je de lore van de Warcraft-wereld in en vecht je tegen een thematische set bosses. Op het moment is dit alleen Naxxramas, maar er zullen nog meer komen. De Innkeeper is gratis, Naxxramas kost in-game gold (700g per wing, 5 wings total) of echt geld (exacte prijsdetails op de Hearthstone Wiki). Op dit moment is de eerste wing nog gratis, maar dat blijft niet zo. De beloning voor het voltooien van Naxxramas is een dertigtal nieuwe kaarten om in je decks te stoppen.
4.gif In deze modus kan je de meeste daily quests niet voltooien! 4.gif

Play Mode

Ook wel bekend als 'Constructed' of 'Ranked', dit is een Player versus Player mode waarin je met je zelfgemaakte decks tegen andere spelers binnen je regio vecht. Dit kan in Unranked, of Casual, maar ook in Ranked mode. In Ranked mode heb je een zichtbare Rank van 25 tot 1, waarin lager beter is. Er is ook een Legend rank als je genoeg weet te winnen in rank 1. Ranked werkt met Seasons van één kalendermaand, en aan het einde van de maand wordt je rank weer gereset naar ergens tussen rank 25 en rank 16, afhankelijk van hoe goed je het deed in de voorgaande maand. In deze mode kan je quests voltooien en je krijgt voor elke drie overwinningen 10 gold, tot een maximum van 100 gold per dag.

The Arena

De andere Player versus Player mode van het spel. Als je een Arena run start krijg je de keuze uit drie heroes, waarvan je er één moet kiezen. Vervolgens krijg je de keuze uit drie kaarten, waarvan je er één moet kiezen. Herhaal dit laatste 29 keer en je hebt een deck van 30 kaarten samengesteld. De gebruikelijke limitaties van je eigen decks (maximaal twee versies van een kaart) bestaan niet, waardoor je bijvoorbeeld decks met 3 Arcanite Reapers of 5 Fireballs kan hebben. Je vecht vervolgens tegen andere spelers die ook zo'n random deck in elkaar hebben gezet, en dit gaat door tot je zelf 3 keer hebt verloren of 12 keer hebt gewonnen. Aan het einde krijg je een setje rewards, afhankelijk van hoeveel wins je hebt. Deze rewards bevatten altijd minimaal één card pack, plus een combinatie van Arcane Dust, gold en soms random kaarten of een tweede card pack. Ook in deze mode zijn quests te voltooien.

Arena kost 150 gold of ¤1,79 om in te gaan, behalve je eerste Arena run.


Hierzo nog wat linkjes naar verschillende Hearthstone websites:

• Officiële Hearthstone website: EU | US
• HearthPwn: Homepage | DeckBuilder | Card Database
• WoWHead: DeckBuilder | Cards Database
Hearthstone Wiki
Liquid Hearth

Heartstone kaarten collectie sheet

FOK! Hearthstone competitie

We runnen ook een eigen forum-competitie! De stand en uitslagen van individuele potjes kun je op de onderstaande site terugvinden:
http://svg.xs4all.nl:8080/hearthstone/

Battletags:

2Happy4U - Burzum#2799
AlwaysHappy - Alwayshappy#2978
Amarantha - Fenayi#2266
Amnistia - Kimmey12#2564
Azorius - AzoriusTWP #2404
Bitterlemon - Knuckles#2490
Blistering - Apple#2623
Ceased2be - Ceased2be#2428
ChrisHantzen - FunkyGnome#2337
Cornelis83 - Cornelis #1737
D_tjuh - Dice#2174
DjUntzUntz - DjUntzUntz#1887
Drankster - Drankster#2562
ExplodedHeart - AtomicFart#2264
floofee - Aubrionna#2162
Furdinand - Furdinand#2414
hugecooll - hugey#1133
HugoohAFCA - Hugooh#2953
Insomnium - vikingvesk#2873
Isabeau - Saskia#2684
Itsthesebbe - ItsTheSebbe#2890
Knoflook - Knoflook#2126
Liandri - Mouce#2269
Molurus - Molurus#2812
Mrs. Salvatore - Salvo#2523
Muhahaha - Kanniebaal#2945
Munchlax - Jiftyj#2146
Murdera - SlaineMcRoth#2316
Narcotical - Narcotical#2834
Omentuva - Oment#2738
Pankun - Ragnarak88#2804
PBateman1978 - Nyx#1410
Perrin - Castaneda#2311
Petard - iPetert#2753
Poit - Poit#2209
Remzz - Muller#2597
Schroevendraaier - SneakyJ#2712
Schuppie - SchuppieNL#2714
Silv- Xor#2554
StefanW - MightyMouse#2643
Targaryen - Targaryen#2833
Thormodo -Thormodo#2155
Timwonnacott- Luniar#2427
TwyLight - jmxd#2355
Verrekte_Koekwous - StatixNL#2202
xienix2501 - Xynix#2822
zforces - Zforce#2669

Staat jouw battletag er nog niet tussen? Geef het even aan, dan kan hij in de OP worden gezet.
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Games maandag 7 september 2015 @ 14:41:33 #2
181272 crew  Noppie2000
pi_155896111
Maar bij zo'n loss streak, houden jullie dan je eigen deck vast? Misplays? Gewoon pech?

Kan me echt niets bij een loss streak van meerdere ranks voorstellen :@
  maandag 7 september 2015 @ 14:44:23 #3
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_155896190
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 14:41 schreef Noppie2000 het volgende:
Maar bij zo'n loss streak, houden jullie dan je eigen deck vast? Misplays? Gewoon pech?

Kan me echt niets bij een loss streak van meerdere ranks voorstellen :@
Meestal zit de speler dan in tilt modus en gaat daardoor niks meer goed.
  maandag 7 september 2015 @ 14:45:44 #4
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_155896222
Ik zal best af en toe een misplay maken, want ik ben niet een enorme pro, maar in de meeste gevallen verlies ik toch door RNG, of ongunstige match-ups. Dat meerdere mages bv achter elkaar een type Ragnaros/andere legendary/waardevolle kaart vroeg kunnen spelen door Unstable portal, of een priest met Thoughsteal die net je meest waardevolle cards pakt, zeg maar :P En dan begin ik me te frustreren...en door mijn eigenwijsheid wil ik dan wel doorspelen...want ik wil maar EEN keer winnen voordat ik stop :P En dan verlies ik alleen maar meer..vaak door eigen gemaakte fouten door het stressen.

Of de tegenstander heeft echt de perfecte starthand..op alles een antwoord waardoor je eigenlijk vanaf beurt 1 al geen kans meer maakt. Natuurlijk is het geen geluk dat diegene die cards in zijn deck heeft zitten, maar het is wel geluk dat hij ze precies op het juiste moment krijgt :P

Laatste tijd helpt het niet echt mee dat je bijna alleen maar secret paladins ziet. Moeilijk omheen te spelen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_155896257
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 14:44 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Meestal zit de speler dan in tilt modus en gaat daardoor niks meer goed.
Dit inderdaad. Eigenlijk moet je gewoon kappen, iets anders gaan doen en het later weer oppakken.
Gewoon normaal doen ja.
pi_155896310
Worden jullie nou niet gek door het p2w-principe? Ik bedoel ik heb toch geen zin om weet ik veel hoeveel geld uit te geven om maar een beetje mee te kunnen draaien in de top 7 ranks? (hoogste rank van mijis rank 15 zonder een cent uitgegeven te hebben :'), nou speel ik het niet bizar veel eigenlijk alleen als ik moet leren voor examens/toetsen )
  Redactie Games maandag 7 september 2015 @ 14:51:08 #7
181272 crew  Noppie2000
pi_155896344
Welk P2W-principe? Je bedoelt F2P?
pi_155896357
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 14:49 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Worden jullie nou niet gek door het p2w-principe? Ik bedoel ik heb toch geen zin om weet ik veel hoeveel geld uit te geven om maar een beetje mee te kunnen draaien in de top 7 ranks? (hoogste rank van mijis rank 15 zonder een cent uitgegeven te hebben :'), nou speel ik het niet bizar veel eigenlijk alleen als ik moet leren voor examens/toetsen )
Mwahh het valt reuze mee, ik heb voordat ik er geld aan heb uitgegeven rank 3 gehaald met een vrij simpel deck
  maandag 7 september 2015 @ 14:52:15 #9
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_155896362
Het is in mijn ogen echt niet pay to win. Je kunt prima je kaartjes bijeen sprokkelen zonder er (veel) geld aan uit te geven..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Redactie Games maandag 7 september 2015 @ 14:53:51 #10
181272 crew  Noppie2000
pi_155896394
De snelste en sterkste decks kosten ook vrijwel niets. Face hunter, secret paladin, aggro paladin, mech mage. Allen goedkope decks en Legend-viable.

Wil je de game dus spelen en meedoen in de opperste regionen is er genoeg om mee te spelen. Wil je alle decks, variatie in speelstijl etc. Ja, dan gaat er veel tijd inzitten of geld. Maar P2W? Absoluut niet.
  maandag 7 september 2015 @ 14:55:29 #11
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_155896425
Als je bovendien een beetje goed bent in Arena kun je makkelijk een grote collectie krijgen.
  maandag 7 september 2015 @ 15:35:09 #12
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_155897155
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 14:49 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Worden jullie nou niet gek door het p2w-principe? Ik bedoel ik heb toch geen zin om weet ik veel hoeveel geld uit te geven om maar een beetje mee te kunnen draaien in de top 7 ranks? (hoogste rank van mijis rank 15 zonder een cent uitgegeven te hebben :'), nou speel ik het niet bizar veel eigenlijk alleen als ik moet leren voor examens/toetsen )
wauw jeetje rank 15 zonder geld te betalen? dat is echt heel knap zeg :) daar begint ook wel een beetje het niveau van de pro's die bakken met geld uitgeven
pi_155897198
Het enige waar ik echt gek van wordt is de zieldodendheid van ranked en de aftakeling van arena. Als ze dat soort dingen zouden fixen zou ik het weer wat vaker gaan spelen.
Conscience do cost.
  Redactie Games maandag 7 september 2015 @ 15:37:12 #14
181272 crew  Noppie2000
pi_155897212
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:36 schreef ems. het volgende:
Het enige waar ik echt gek van wordt is de zieldodendheid van ranked en de aftakeling van arena. Als ze dat soort dingen zouden fixen zou ik het weer wat vaker gaan spelen.
Wat voor dingen moeten ze fixen? :o
pi_155897324
Altijd leuk om uit een 'spectator' pakje naast een rare, nog een epic (Molten Giant) en een legendary (Baron Geddon) te krijgen. ^O^
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_155897426
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:37 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Wat voor dingen moeten ze fixen? :o
Ranked is voornamelijk een kwestie van tijd en trekt zich na een tijdje vanzelf recht denk ik. Met het vooralsnog zeer beperkte aantal kaarten is er qua decks niet zoveel mogelijk en kom je, zeker naarmate je in rank stijgt, steeds vaker dezelfde decks tegen. Ik weet nog dat ik op een avond welgeteld 6x achter elkaar tegen een patron warrior moest om vervolgens de rest van de avond facehunters en mechmages voor mijn kiezen te krijgen. En gister was het ook weer feest met de gebruikelijke secret-paladins. Het is begrijpelijk dat dat gebeurt (waarom zou je immers nog zelf deckjes maken als er zoveel websites zijn die alles tot in de puntjes voorkauwen), maar ik voel me er tot noch toe eigenlijk zeer ongemotiveerd door. De enige manier hoe je mij aan ranked krijgt is dan ook omdat het moet voor een paar quests zodat ik weer arena kan. Als de mogelijkheid er is doe ik dan ook altijd de quests in arena zelf.

Arena vind (vond) ik het leukst om te doen, met name omdat je nooit weet wat je tegenover je gaat krijgen qua decks en omdat je niet gebonden bent aan hoeveel geluk je hebt gehad naarmate je nieuwe pakjes opent. Maar nu hebben ze dan toegevoegd dat je een random pakje als beloning krijgt in plaats van de mogelijkheid om te kiezen, waardoor mijn ranked decks des te minder snel toegang tot de kaarten krijgen die ik wil/moet hebben.

Maargoed, dat is natuurlijk persoonlijk allemaal. Ikzelf heb het in ieder geval heel moeilijk om de motivatie te vinden om ranked te gaan, puur zodat ik na een paar matches hopelijk arena kan doen waar ik vervolgens een grote kans heb om kaarten te krijgen waar ik geen drol aan heb.
Conscience do cost.
  Redactie Games maandag 7 september 2015 @ 15:49:42 #17
181272 crew  Noppie2000
pi_155897452
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:48 schreef ems. het volgende:

[..]

Ranked is voornamelijk een kwestie van tijd en trekt zich na een tijdje vanzelf recht denk ik. Met het vooralsnog zeer beperkte aantal kaarten is er qua decks niet zoveel mogelijk en kom je, zeker naarmate je in rank stijgt, steeds vaker dezelfde decks tegen. Ik weet nog dat ik op een avond welgeteld 6x achter elkaar tegen een patron warrior moest om vervolgens de rest van de avond facehunters en mechmages voor mijn kiezen te krijgen. En gister was het ook weer feest met de gebruikelijke secret-paladins. Het is begrijpelijk dat dat gebeurt (waarom zou je immers nog zelf deckjes maken als er zoveel websites zijn die alles tot in de puntjes voorkauwen), maar ik voel me er tot noch toe eigenlijk zeer ongemotiveerd door. De enige manier hoe je mij aan ranked krijgt is dan ook omdat het moet voor een paar quests zodat ik weer arena kan. Als de mogelijkheid er is doe ik dan ook altijd de quests in arena zelf.

Arena vind (vond) ik het leukst om te doen, met name omdat je nooit weet wat je tegenover je gaat krijgen qua decks en omdat je niet gebonden bent aan hoeveel geluk je hebt gehad naarmate je nieuwe pakjes opent. Maar nu hebben ze dan toegevoegd dat je een random pakje als beloning krijgt in plaats van de mogelijkheid om te kiezen, waardoor mijn ranked decks des te minder snel toegang tot de kaarten krijgen die ik wil/moet hebben.

Maargoed, dat is natuurlijk persoonlijk allemaal. Ikzelf heb het in ieder geval heel moeilijk om de motivatie te vinden om ranked te gaan, puur zodat ik na een paar matches hopelijk arena kan doen waar ik vervolgens een grote kans heb om kaarten te krijgen waar ik geen drol aan heb.
Mjah, ranked kan je in dat gebied niet fixen. Elke kaartgame heeft een meta en elke kaartgame heeft mensen die decks overnemen. Dat is gewoon een feit. Dat het niet je cup of tea is, is wel te begrijpen :P

Arena heb je gelijk, random pakjes zijn blegh :(
pi_155897634
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:49 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Mjah, ranked kan je in dat gebied niet fixen. Elke kaartgame heeft een meta en elke kaartgame heeft mensen die decks overnemen. Dat is gewoon een feit. Dat het niet je cup of tea is, is wel te begrijpen :P
Klopt dat ze een meta hebben, maar omdat HS relatief nog in de kinderschoenen staat is die meta vooralsnog vrij beperkt. Over 2 jaar zal die meta nog steeds aanwezig zijn maar ik denk dat het dan toch iets minder eentonig zal zijn :)

Maar het is ook een beetje nostalgie. Toen ik als jonkie begon met magic waren er al duizenden kaarten en was internet nog eigenlijk helemaal geen factor. Dan probeerde je maar wat en de 'meta' was afhankelijk van de mensen die het toevallig ook speelde.

Eigenlijk is het de schuld van internet dus :P
Conscience do cost.
  maandag 7 september 2015 @ 16:03:03 #19
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_155897778
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:56 schreef ems. het volgende:

[..]

Klopt dat ze een meta hebben, maar omdat HS relatief nog in de kinderschoenen staat is die meta vooralsnog vrij beperkt. Over 2 jaar zal die meta nog steeds aanwezig zijn maar ik denk dat het dan toch iets minder eentonig zal zijn :)

Maar het is ook een beetje nostalgie. Toen ik als jonkie begon met magic waren er al duizenden kaarten en was internet nog eigenlijk helemaal geen factor. Dan probeerde je maar wat en de 'meta' was afhankelijk van de mensen die het toevallig ook speelde.

Eigenlijk is het de schuld van internet dus :P
Sluit ik me voor een groot gedeelte bij aan. Door internet zijn de bronnen heel makkelijk geworden om kant-en-klare decks over te nemen ipv ze zelf te verzinnen. Moet overigens wel toegeven dat bijvoorbeeld ook Yu-gi-oh (heb magic minder/weinig gespeeld) wel een meta had, die wat minder shifte dan de hearthstone meta.

In HS is de tendens toch wel een beetje dat de meta shift gedurende de maand. In het begin van de maand zie ik altijd véél meer rush dan mid-einde van de maand.
pi_155898164
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 13:26 schreef icemotion het volgende:
Zonet t volgende (budget) Shaman deckje in elkaar gedraait met wat ik aan kaarten had; iemand nog tips?

2 Earthshock
2 Lightning bolt
2 Rockbiter weapon
2 Annoy-o-tron
2 Flametongue totem
2 Haunted creeper
2 Nerubian Egg
2 Hex
1 Lava burst
1 Lightning storm
1 Mana tide totem
1 Defender of Argus
2 Fireguard destroyer
1 Gnomish inventor
1 Sen'jin shieldmasta
2 Bloodlust
1 Azure drake
2 Fire Elemental
2 Stormwind champion

Ik hoor t graag ;)
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 13:45 schreef Noppie2000 het volgende:

2 bloodlust is misschien wat veel, is moeilijk daar een goed board voor te krijgen. En je hebt geen minions als 3-drop (mana-tide tel ik niet mee), kan ook zeker geen kwaad daar iets neer te kunnen zetten :)
Ik heb 1 bloodlust en een annoy-a-tron eruit gehaald nu, en 3 van die 3/2 mannetjes die een andere +1/+1 geven erin gestopt.. dalijk in de trein maar eens testen.. of iemand moet nog meer tips hebben :)
pi_155912628
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:48 schreef ems. het volgende:

[..]

Ranked is voornamelijk een kwestie van tijd en trekt zich na een tijdje vanzelf recht denk ik. Met het vooralsnog zeer beperkte aantal kaarten is er qua decks niet zoveel mogelijk en kom je, zeker naarmate je in rank stijgt, steeds vaker dezelfde decks tegen. Ik weet nog dat ik op een avond welgeteld 6x achter elkaar tegen een patron warrior moest om vervolgens de rest van de avond facehunters en mechmages voor mijn kiezen te krijgen. En gister was het ook weer feest met de gebruikelijke secret-paladins. Het is begrijpelijk dat dat gebeurt (waarom zou je immers nog zelf deckjes maken als er zoveel websites zijn die alles tot in de puntjes voorkauwen), maar ik voel me er tot noch toe eigenlijk zeer ongemotiveerd door. De enige manier hoe je mij aan ranked krijgt is dan ook omdat het moet voor een paar quests zodat ik weer arena kan. Als de mogelijkheid er is doe ik dan ook altijd de quests in arena zelf.

Arena vind (vond) ik het leukst om te doen, met name omdat je nooit weet wat je tegenover je gaat krijgen qua decks en omdat je niet gebonden bent aan hoeveel geluk je hebt gehad naarmate je nieuwe pakjes opent. Maar nu hebben ze dan toegevoegd dat je een random pakje als beloning krijgt in plaats van de mogelijkheid om te kiezen, waardoor mijn ranked decks des te minder snel toegang tot de kaarten krijgen die ik wil/moet hebben.

Maargoed, dat is natuurlijk persoonlijk allemaal. Ikzelf heb het in ieder geval heel moeilijk om de motivatie te vinden om ranked te gaan, puur zodat ik na een paar matches hopelijk arena kan doen waar ik vervolgens een grote kans heb om kaarten te krijgen waar ik geen drol aan heb.
HS is dan ook geen serieus spel, daarvoor is de RNG te groot. Skill is ook wel een factor, maar dat gaat pas spelen als je dusdanig veel games speelt (honderden) dat je de willekeurigheid van de constante coinflips een beetje naar de achtergrond dringt. Persoonlijk krijg ik er al genoeg van als ik 1 arena per avond speel, iets dat ik in de vakantie regelmatig heb gedaan. (En dan ben ik soms blij dat ik 5-3 ga, dan 'mag' ik weer stoppen , haha )

Dan klik je eens op zo'n youtube videootje van een pro en dan hoor je hem zonder blikken of blozen zeggen dat ie 30-9 in Arena is gegaan die dag.... ik moet er niet aan denken om zoveel te spelen. Maar goed , als het je werk is.... Ik begreep dat ze hun geld verdienen met websites, streams en video's en niet zozeer met het spelletje zelf .

Ik denk dat ik ranked potentieel nog iets leuker vind dan Arena, omdat je in de hogere ranks (denk ik) iets meer invloed hebt op de uitkomst, je komt wel steeds dezelfde decks tegen, maar daar kan je dan juist op inspelen en het juiste deck kiezen. Nadeel is alleen dat je daarvoor alle kaarten nodig hebt, en dat heb ik niet.

Arena is qua RNG nog wat stommer, maar het is in elk geval fris, steeds anders en je speelt met kaarten die je niet in je collectie hebt. Mijn win rate in Arena is 65% en in Ranked play heb ik nog niet genoeg geregistreerde matches om daar iets zinnigs over te zeggen (heb maar 1 deck)
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  dinsdag 8 september 2015 @ 07:29:16 #22
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_155914852
Tja persoonlijk lijkt het me de hel pro gaming. Constantedruk , altijd gamen en geen toekomstperspectief.
  dinsdag 8 september 2015 @ 12:24:35 #23
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_155920268


ideeen voor mijn priest deck? hij is gewoon te traag.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  Redactie Games dinsdag 8 september 2015 @ 12:28:46 #24
181272 crew  Noppie2000
pi_155920368
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:24 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]

ideeen voor mijn priest deck? hij is gewoon te traag.
Te traag is meestal een probleem van verkeerde kaarten / te trage curve. Probeer het eens te versnellen door kaarten als Mind Control en Gnomish eruit te halen.

Kijk ook naar de kaarten die je hebt, is het wel logisch? Je hebt bijvoorbeeld 2x Dragonkin Sorceren, maar slechts 3 buff kaarten in je gehele deck: veel te weinig waar je zeer zelden value uit krijgt. Sowieso is divine spirit een beetje een rare kaart om er maar één van te hebben, meestal gebruikt voor combo en is zo een beetje niet logisch.

Probeer te bedenken wat je wil bereiken met je deck en pas hem daarop aan ^O^
  dinsdag 8 september 2015 @ 13:05:49 #25
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_155921225
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:28 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Te traag is meestal een probleem van verkeerde kaarten / te trage curve. Probeer het eens te versnellen door kaarten als Mind Control en Gnomish eruit te halen.

Kijk ook naar de kaarten die je hebt, is het wel logisch? Je hebt bijvoorbeeld 2x Dragonkin Sorceren, maar slechts 3 buff kaarten in je gehele deck: veel te weinig waar je zeer zelden value uit krijgt. Sowieso is divine spirit een beetje een rare kaart om er maar één van te hebben, meestal gebruikt voor combo en is zo een beetje niet logisch.

Probeer te bedenken wat je wil bereiken met je deck en pas hem daarop aan ^O^
ty curve aangepast, net gewonnen tegen palading.

btw ik ben maar een rank 19, maar ik kom gvd steeds hunters tegen net 5x achter elkaar HUNTARD en toen die pala
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')