Ze pesten me hier eigenlijk allemaal hoor. Hoop verdriet vanquote:Op maandag 7 september 2015 19:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Doe ff normaal etto, gedraag je een beetje
als iedereen het doet is het zeer waarschijnlijk terechtquote:Op maandag 7 september 2015 19:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ze pesten me hier eigenlijk allemaal hoor. Hoop verdriet van
Dat doe je niet bij kleutersquote:Op maandag 7 september 2015 19:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dan trap je hem heel hard tegen z'n knieën aan
Nee jij zet iedereen tegen me op, allemaal meelopers, bahquote:Op maandag 7 september 2015 19:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als iedereen het doet is het zeer waarschijnlijk terecht
Je moet terug schelden, als dat niet helpt moet je ze 1 voor 1 neerschietenquote:Op maandag 7 september 2015 19:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ze pesten me hier eigenlijk allemaal hoor. Hoop verdriet van
Ouder dan de oerknal is een beetje een domme zin he, Yetiquote:Op maandag 7 september 2015 19:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoi. Hoe kan het dat u nog leeft? WCH is al ouder dan de oerknal
ik ben geen echte man maar ik ben wel een echte Mann, dat is nog stoerderquote:Op maandag 7 september 2015 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee jij zet iedereen tegen me op, allemaal meelopers, bah
Je bent geen echte man
Arme drommelquote:Op maandag 7 september 2015 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee jij zet iedereen tegen me op, allemaal meelopers, bah
Je bent geen echte man
Ik dacht dat jouw scheet het begin was van allesquote:Op maandag 7 september 2015 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ouder dan de oerknal is een beetje een domme zin he, Yeti
Goeie genen denk ik?quote:Op maandag 7 september 2015 19:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoi. Hoe kan het dat u nog leeft? WCH is al ouder dan de oerknal
Misschien ;squote:Op maandag 7 september 2015 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom heb je die dan allemaal voor jezelf gehouden???
Ben ik geadopteerd?
Lijkt me niet meer dan logisch.quote:
Is WCH dan Romulus of Remus?quote:Op maandag 7 september 2015 19:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch.
Zo'n lelijke baby leg je meteen te vondeling.
Dan zit je tegen een Viking aan, pff.quote:Op maandag 7 september 2015 19:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben geen echte man maar ik ben wel een echte Mann, dat is nog stoerder
nee, Mowgliquote:
ik zit meestal in een Vikingquote:Op maandag 7 september 2015 19:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan zit je tegen een Viking aan, pff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |