abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155865976
Ik zit op de bank lekker van een bordje eten te genieten, ik ben alleen thuis en zit zat deze zondagmiddag lekker de Godfather II te kijken die ik nog had opgenomen, gaat ineens de bel van de voordeur.

Ik loop er naar toe met mijn bordje nog in de hand, doe open, staat er een vreemde vent met een hangsnor in een lang regenpak (type potloodventer) mij raar aan te kijken en vraagt naar ene ''Nel''.
Voordat ik antwoord kan geven duwt ie me ineens opzij met de woorden ''Sorry, hoor!'' en schiet langs me de hal in om vervolgens het toilet daar op te gaan.
Terwijl ik verbouwereerd daar nog sta met het bord in mijn handen hoor ik daar een geknetter van jawelste.

Komt ie er af met dezelfde rotgang als ie er op gegaan is, zegt nogmaals ''sorry'' en rent weer pijlsnel de regen in, stapt in een auto en zegt ''Doe Nel maar de groeten van Tinus en zeg maar dat ik nog wel een keer langskom anders zal ik wel bellen!'' dan klapt het portier dicht en rijd ie toeterend weg.
Ik sta daar nog steeds met het bord in mijn ene hand en de klink van de voordeur in de ander en kijk naar de openstaande w.c deur, de hele pot zat tot de rand vol met plak en spetterpoep.
Ik mijn eten weg gedonderd (DUH!) en ben een half uur bezig geweest met chloor en de wc borstel, ik met mijn hygiënische inslag kan dat geen minuut tolereren.

Komt even later mijn vriendin thuis aan wie ik het hele verhaal uit de doeken doe, die vertelt me dat de buurvrouw Nel heet (Wij wonen hier nog niet zo lang) en dat daar wel eens meer van die vage kerels over de vloer komen, vaak verschillende achter elkaar ook nog.
Ze zegt dat ze wel eens vaker per abuis bij ons op de stoep staan als ik op de betoncentrale zit maar dat ze ze dan gewoon weg stuurt.

Gewapend met die informatie loop ik on der een ''Wat ga je nu doen?'' van mijn vriendin de deur uit en bel bij de buren aan.
Een lelijke tang van midden veertig met jampotbril en krulspelden doet open en voordat ze uitgesproken is met ''ja'' sta ik eveneens als Tinus al in de hal.
Schiet net als hem ook onverhoeds gelijk het toilet op, gooi er alles uit wat ik aan darmfauna in huis heb, vervolgens pak ik de wc borstel en smeer mijn ganse maaginhoud zonder door te trekken uit over de pot, de rand van de pot, de bril, het wc-deksel en alsof dat niet genoeg is neem ik de stortbak en het wasfonteintje ook even mee. :(

Vervolgens kom ik de wc af en kom oog in oog te staan met de buurvrouw die met verbijsterde blik en openhangende bek alleen maar een ''ÓÓÓÓÓÓÓÓHHHHHHHHH!!!!!!'' uit kan brengen.
Ik duw de borstel in haar hand en zeg vriendelijk met een grote knik: ''Bij deze de groeten en een boodschap van Tinus!'' Waarop ik hem peer.

Klacht: Krijg eenmaal thuis van mijn vriendin te horen dat ik bij het huis aan de andere kant had moeten zijn... :'(
pi_155866046
Goed verhaal.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_155866050
Nel frikandel
  zondag 6 september 2015 @ 15:32:32 #4
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_155866061
Goed verhaal, maar voor Werkman toch wat aan de matige kant.

Beetje meer moeite instoppen en aan je begeleidster laten lezen voordat je post!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_155867197
Werkman
Een held
Razend goed
Klasbak
Meesterlijke verhalen
Aardig
Noemenswaardig

Werkman _O_ _O_ _O_
pi_155867535
Waarom als je bij de betoncentrale werkt heb je niet een betonmolen gehaald en de hele woning van Nel volgestort?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')