abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 5 november 2000 @ 10:00:53 #1
2180 Avia
FOK-Member
pi_443807
Jammer dat er niemand in de bus zit die tegen Koen durft in te gaan. Zelfs Bart schijnt de moed te hebben verloren.
Zie de uitzending van gisteravond waarin Koen weer als een busterrorist Mariska maande haar mond te houden, en de rest van de club zwijgend uit het raam zat te staren.
Hoe is het mogelijk dat dit alemaal kan.
Waarom negeren ze Koen gewoon niet,dat is de enige manier om zo iemand de mond te snoeren.

Door hem te isoleren.

Op het moment dat ze het kontakt weer met hem aangaan, voelt Koen zich weer Heer en Meester van de Bus.
Ik begrijp best dat half Nederland ( want Belgie kijkt niet meer , misschien uit schaamte wie weet?) zich te barsten lacht om dit gedrag, maar vergeet niet dat dit in RL niet getolereerd word.
Is degene met de grootste mond per definitie een winnaar?

Dus hierbij een statement naar Koen;

Houd den kop!!!

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_443820
* MrBig kijkt geen De Bus2 maar heeft toch een vraag

Is dat soms zo'n haalt-het-bloed-onder-je-nagels-vandaan-type? Waarna je vervolgens gewoon hard begint te slaan?

  zondag 5 november 2000 @ 10:43:23 #3
2180 Avia
FOK-Member
pi_443830
Ja lekker slaan, dat zou eens tijd worden, hahaha!!

Nee even serieus, ga eens kijken zou ik zeggen, bloed onder je nagels is nog zacht uitgedrukt.
Ik geef toe dat ik er met verbazing naar kijk en tevens door geintrigeerd wordt en dan toch weer kijken wat er de volgend uitzending gebeurt.
Een soort Bold en the Beautiful in de Bus, en die serie heb ik (behalve wat voorstukjes)
nooit gezien!

Nah, ik zou Koen wel eens willen 'killen'.
Waarom gooien ze er geen nieuwe passagier in die Koen afslacht, bij wijze van spreken, wat er nu inzit is te bang, te bang en te laf.
De ware winnaar is diegene die Koen 'kilt', maar op dat idee komen ze niet, of ze zijn gewoon te laf, bang voor de stemrondes.
(Toch maar weer kijken, denk ik.)

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_443917
2 woorden: koen rulez!!!

zonder hem is er toch niks aan die klote bus?? of heb ik het nu weer zo fout??

  zondag 5 november 2000 @ 12:14:51 #5
6800 Edjekadetje
Welke verschillen bedoel je?
pi_443924
Ik vind het jammer dat er mensen zijn die naar de bus kijken en hier ook serieus over praten!
"It`s the little differences" - Vincent Vega
pi_443934
koen is de redding van dit programma.Wat zou er aan zijn om die dooie dienders bezig te zien zonder dat koentje de boel flink opnaait?Koen rulez en hij verdient de hoofdprijs.De andere stumperds zijn zo dom,zij beseffen zelf niet dat Koen het enige is waarom mensen nog kijken
  zondag 5 november 2000 @ 14:31:52 #7
2180 Avia
FOK-Member
pi_444221
ok Koen rulez, dat is waar, maar wat mij stoort is dat er niemand opstaat om dat ettertje gewoon eens aan te pakken.
Ik had dat wel gedaan.
Het is voor mij duidelijk dat er weinig mensen echt pit in hun flikker hebben.
En dat hij de Bus zo aantrekkelijk maakt met deze kijkcijfers, dat begrijp ik ook wel.
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  zondag 5 november 2000 @ 14:34:29 #8
2180 Avia
FOK-Member
pi_444231
quote:
Op 05 november 2000 12:14 schreef Edjekadetje het volgende:
Ik vind het jammer dat er mensen zijn die naar de bus kijken en hier ook serieus over praten!
'[quote2]'ik vind het jammer dat er mensen zijn die NIET naar de bus kijken en hier ook serieus over praten!'
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_444480
Zit niet zo te zeiken over Koen. Ik ben benieuwd of er een paar helden zijn die woord bij de daad voegen en die LUL nomineren morgen? Verder ligt het dan aan jullie zelf om die zakkenwasser eruit te stemmen. DOE IETS!
  zondag 5 november 2000 @ 17:24:18 #10
2180 Avia
FOK-Member
pi_444693
quote:
Op 05 november 2000 15:54 schreef breit72 het volgende:
DOE IETS!
Ik ben blij dat je ook van de 'zakkenwasser'verlost wil worden, ik begrijp dat jij de voorloper bent in aktie ondernemen tegen Koen?
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  zondag 5 november 2000 @ 17:27:05 #11
6800 Edjekadetje
Welke verschillen bedoel je?
pi_444697
ik vind het jammer dat er mensen zijn die de bus kijken en mensen quoten die niet naar de bus kijken die het jammer vinden dat er mensen zijn die naar de bus kijken en hier serieus over praten

De bus zuigt en is een dagelijkse belediging voor het menselijk ras.

"It`s the little differences" - Vincent Vega
  zondag 5 november 2000 @ 17:31:37 #12
2180 Avia
FOK-Member
pi_444707
ok edjekadetje, ik geef toe, je hebt humor
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_444893
Ik vind het jammer at er mensen zijn die de bus niet kijken (en daardoor automatisch geen recht van spreken hebben) en toch denken hun mening te moeten ventileren op een BUS-forum en als ze dan ge-quote worden denken een grappig bedoeld komentaar te moeten geven op de quoter die daar dan weer de humor van inziet

PC eend
-----------------
Jammer he ?

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 5 november 2000 @ 22:36:41 #14
2180 Avia
FOK-Member
pi_445254
ik vind het alleen jammer dat het niet meer over de bus gaat, ja echt jammer!

Maar wat ik niet jammer vind is dat er mensen zijn die het wel jammer vinden en daardoor dit forum levendig houden

En wat ik weer wel jammer vind is dat die mensen die het jammer vinden dat ik die jammergenoeg niet serieus meer neem, jammer toch?
( of spreek ik mezelf nou tegen? dat zou toch weer jammer zijn)

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  zondag 5 november 2000 @ 23:25:16 #15
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_445357
...en ik vind het jammer dat ALS Koen een keer in zijn recht staat (mbt zijn beurt om aan de dominostenen te bouwen) en miss Mariska de neurotische trilbek het daar niet mee eens is ('Koen, laat me in mijn waarde'. Welke waarde... je bent nog minder waard dan oud papier op zwarte maandag) er hier meteen een draai aan wordt gegeven dat Koen zijn bek moet houden.
Ja inderdaad, V. ja.
  † In Memoriam † maandag 6 november 2000 @ 08:25:00 #16
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_445701
Ze zijn ook niet in staat om een front tegen Koen te vormen omdat er teveel onderlinge spanningen zijn en Koentje zorgt er wel voor dat die alleen maar heviger worden.

Koen is een strateeg

The future is after you
  maandag 6 november 2000 @ 08:46:52 #17
6610 Jer
www.superfeesten.tv
pi_445721
iedereen heeft gezien dat ik uw lekker geneukt heb mariska!

[url]http://www.superfeesten.tv[/url] videos - fotos - agenda [url]http://www.gratisfeesten.nl[/url] - vrijkaarten - gastenlijst - vip
  dinsdag 7 november 2000 @ 23:29:04 #18
3542 Gia
User under construction
pi_451035
Ik vind Koen helemaal (te) gek.
Zonder Koen geen interessante televisie, want BB is helemaal niets, ED!!!

btw, je klinkt als ED!!!, en als je ED!!! ook idd bent, dan ben ik nu nog blijer dat ze je dat huis uit gesotemieterd hebben. ED!!!

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')