abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 8 november 2015 @ 18:04:11 #151
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_157406643
Flying Tiger verkoopt stiften die bij mij even streep loos kleuren als Promarkers en Spectrum noir maar die volgens mij niet op alcoholbasis zijn. Ze worden per drie verkocht voor 3 euro.
  zondag 8 november 2015 @ 18:17:16 #152
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_157406853
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 18:04 schreef Luchtbel het volgende:
Flying Tiger verkoopt stiften die bij mij even streep loos kleuren als Promarkers en Spectrum noir maar die volgens mij niet op alcoholbasis zijn. Ze worden per drie verkocht voor 3 euro.
Flying tiger heeft ook alcohol markers. Of ze ook aquamarkers hebben weet ik niet.
pi_157407079
Ik ben wel benieuwd naar de Faber Castell Pitt artist.. Zijn geloof ik geen markers op alcoholbasis, maar van wat ik heb gezien kleuren die wel heel mooi.
  zondag 8 november 2015 @ 18:34:35 #154
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_157407171
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 18:17 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Flying tiger heeft ook alcohol markers. Of ze ook aquamarkers hebben weet ik niet.
Dan zijn ze ws wel op alcoholbasis maar heb ik het niet gemerkt omdat ze niet zo ruiken...
  roze zondag 8 november 2015 @ 18:41:14 #155
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157407288
http://www.ebay.com/itm/M(...)?hash=item4addf86f8c Goedkope alcohol markers in alle kleuren van de regenboog :)

Ik zal vanavond foto posten van het verschil tussen de Faber Castell stiften en de TouchLiit markers. Toevallig bijna klaar met een mandala met de stiften. En daarvoor 1 gedaan met markers.
Your beauty never ever scared me.
pi_157408850
Oh, ik ben benieuwd Amarantha! :)

Heeft er iemand ervaring met onderstaande stiften?
Klik :)

De Touch Liit markers worden volgens mij ook door iedereen heel goed ontvangen... Dus ik dacht ik ga eens op zoek naar goedkopere brush pens.

[ Bericht 72% gewijzigd door Makayla op 08-11-2015 20:19:04 ]
pi_157411866
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:47 schreef Makayla het volgende:
Oh, ik ben benieuwd Amarantha! :)

Heeft er iemand ervaring met onderstaande stiften?
Klik :)

De Touch Liit markers worden volgens mij ook door iedereen heel goed ontvangen... Dus ik dacht ik ga eens op zoek naar goedkopere brush pens.
Poeh die zijn wel duur hoor.
60 stiften voor 148 euro, dan moeten ze nog beter zijn dan promarkers :p
pi_157412409
Ik kwam er net ook achter dat ik nog niet op het aantal had geklikt... :P maar volgens mij zag ik verschillende prijzen op ebay staan...

Maar eventjes... Je kunt ze niet vergelijken met promarkers, want promarkers zijn op alcoholbasis en deze niet... Ik was meer naar een goedkopere versie aan het zoeken van de Faber Castell Pitt Brush!
pi_157414052
@Makayla: ahh vandaar, ja je heb inderdaad verschillende prijzen en aantallen.

Ik heb 60 promarkers besteld :D
Nu heb ik nog een Mandala boek nodig (voor volwassenen)
Ik zou deze op Bol.com willen bestellen, maar daar staan geen voorbeelden die in het boek zitten.
Ook zoek ik dan een boek in A4 formaat en A3, dus de grotere variant.
Helaas staat dit er ook niet bij.
Iemand tips?
  roze maandag 9 november 2015 @ 01:56:56 #160
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157418612
Met TouchLiit markers:

Met Faber Castell Pitt stiften:
Your beauty never ever scared me.
pi_157424837
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 22:06 schreef 0108daniel het volgende:
@Makayla: ahh vandaar, ja je heb inderdaad verschillende prijzen en aantallen.

Ik heb 60 promarkers besteld :D
Nu heb ik nog een Mandala boek nodig (voor volwassenen)
Ik zou deze op Bol.com willen bestellen, maar daar staan geen voorbeelden die in het boek zitten.
Ook zoek ik dan een boek in A4 formaat en A3, dus de grotere variant.
Helaas staat dit er ook niet bij.
Iemand tips?
Waar je wel rekening mee moet houden als je met promarkers (of andere alcoholmarkers) kleurt, is dat de achterkant van wat je kleurt onbruikbaar wordt, omdat markers heel erg doordrukken. Dus, als je bijvoorbeeld een boek zoals het enige echte mandala kleurboek voor volwassenen zou hebben, waarvan de pagina's aan allebei de kanten bedrukt zijn, kun je maar 1 van de twee kanten gebruiken. Of natuurlijk een boek zoeken waarvan de pagina's maar aan 1 kant bedrukt zijn. De boeken van Creative Haven zijn maar aan 1 kant bedrukt, en je kunt de pagina's gemakkelijk uit het boek halen. Ik heb bijvoorbeeld deze en deze.

In overig nieuws: Mijn dilemma tussen de Tombows en de Pitts is tot een eind gekomen en morgen of overmorgen komen mijn Pitts binnen. Ik had een setje van 6 Tombows besteld, en ik vind de Pitts toch fijner.

Oh en verder buitenlands nieuws ( ;) ): mijn uil uit Mijn Geheime Tuin is eindelijk af!



En ik merk ook dat ik ineens niet meer fatsoenlijk in het Nederlands kan schrijven :D Toch maar wat meer Nederlandse boeken lezen enzo :')
pi_157425410
Leuk Maggie! Mooi ook hoe je die achtergrond hebt gedaan. Ik had die op Pinterest opgeslagen om te doen. Ik hou van uilen O+
pi_157440163
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:13 schreef Maggie het volgende:

[..]

Waar je wel rekening mee moet houden als je met promarkers (of andere alcoholmarkers) kleurt, is dat de achterkant van wat je kleurt onbruikbaar wordt, omdat markers heel erg doordrukken. Dus, als je bijvoorbeeld een boek zoals het enige echte mandala kleurboek voor volwassenen zou hebben, waarvan de pagina's aan allebei de kanten bedrukt zijn, kun je maar 1 van de twee kanten gebruiken. Of natuurlijk een boek zoeken waarvan de pagina's maar aan 1 kant bedrukt zijn. De boeken van Creative Haven zijn maar aan 1 kant bedrukt, en je kunt de pagina's gemakkelijk uit het boek halen. Ik heb bijvoorbeeld deze en deze.

En ik merk ook dat ik ineens niet meer fatsoenlijk in het Nederlands kan schrijven :D Toch maar wat meer Nederlandse boeken lezen enzo :')
Ahh dat is jammer, want mooi ziet dat er natuurlijk niet uit in een boek, ook al is de achterkant wit.
Ik heb vanmiddag deze besteld 'Creative colors - 100 Creaties Mandala'
Deze is maar aan 1 kant bedrukt :)
Wellicht dat ik in de toekomst ook die boeken koop.
P.S. de tekening is mooi geworden!
pi_157466728
Vanochtend is mijn bestelling binnengekomen met heel veel prismacolors en het mandala boek :D



Vrijdag of zaterdag komen ook nog 150 kleurpotloden van prismacolor :D
pi_157467155
Ik zat net oude topic door te kijken en ik mis de 'wedstrijden' toch eigenlijk wel.
Vond het leuk om met zijn allen met 1 (of 4) plaat bezig te zijn.
Zijn er meer die dit vinden? Dan is het misschien wel weer leuk om het nog een keer te proberen.
  woensdag 11 november 2015 @ 12:02:49 #166
403253 Meke
after all this time? always.
pi_157467195
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:35 schreef 0108daniel het volgende:
Vanochtend is mijn bestelling binnengekomen met heel veel prismacolors en het mandala boek :D

[ afbeelding ]

Vrijdag of zaterdag komen ook nog 150 kleurpotloden van prismacolor :D
Vind jij dat niet eng? :D Ik ben ook net met kleuren begonnen, maar ik durf nog niet zo goed dingen ervoor aan te schaffen :P Ik heb nu de Mandala's om te versturen en stabilo stiften gekocht, en moet in elk geval eerst dit boek uithebben voordat ik een nieuwe mag kopen :+

Maar ik las wel al over de markers van de Flying Tiger, misschien dat ik daarmee toch een schot durf te wagen. Ik heb nu maar echt 10 kleuren en da's wel echt heel weinig. Vooral omdat de creaties die ik hier zo mooi vind vaak met meerdere tinten van dezelfde kleur zijn O+ Het wordt nu algauw clownesk haha.

Ik zal binnenkort eens kijken of ik foto's kan posten, want ik ben wel benieuwd naar feedback!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_157467245
quote:
17s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:02 schreef Meke het volgende:

[..]

Vind jij dat niet eng? :D Ik ben ook net met kleuren begonnen, maar ik durf nog niet zo goed dingen ervoor aan te schaffen :P Ik heb nu de Mandala's om te versturen en stabilo stiften gekocht, en moet in elk geval eerst dit boek uithebben voordat ik een nieuwe mag kopen :+

Maar ik las wel al over de markers van de Flying Tiger, misschien dat ik daarmee toch een schot durf te wagen. Ik heb nu maar echt 10 kleuren en da's wel echt heel weinig. Vooral omdat de creaties die ik hier zo mooi vind vaak met meerdere tinten van dezelfde kleur zijn O+ Het wordt nu algauw clownesk haha.

Ik zal binnenkort eens kijken of ik foto's kan posten, want ik ben wel benieuwd naar feedback!
Mwoa eng eng, kijk het is iets wat jaren mee kan gaan, dus mocht het niet bevallen zijn dan kon ik het in een doos doen en later voor andere dingen/kleurplaten gebruiken.
Gelukkig vallen de stiften goed in de smaak en heb de eerste mandala bijna af (mandala van internet)
Ik heb zojuist ook nog 'bleedproof' papier gekocht, omdat het printpapier niet geschikt is voor promarkers doordat de stift uitloopt op het papier.
Klopt, ik wou juist niet weinig kleuren hebben maar voldoende zodat ik keus heb welke ik kan gebruiken, anders voel ik me zo gelimiteerd aan de keus aan stiften :P

We wachten de foto's af Meke!
pi_157467300
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:00 schreef Sarabi het volgende:
Ik zat net oude topic door te kijken en ik mis de 'wedstrijden' toch eigenlijk wel.
Vond het leuk om met zijn allen met 1 (of 4) plaat bezig te zijn.
Zijn er meer die dit vinden? Dan is het misschien wel weer leuk om het nog een keer te proberen.
Ja ik vond dat samen kleuren ook leuk :Y

Daniël, lekker bezig hoor! Veel plezier ermee :D
Meke, ik ben benieuwd!
  woensdag 11 november 2015 @ 12:15:40 #169
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_157467376
Je kan heel goed op printpapier kleuren met promarkers hoor moet het alleen dik genoeg zijn ;) vind ik fijner dan om markerpapier

Waar heb jij je prismacolor besteld? Ik heb vanmorgen toevallig een proefsetje besteod in de vs.
  woensdag 11 november 2015 @ 12:17:17 #170
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_157467400
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:00 schreef Sarabi het volgende:
Ik zat net oude topic door te kijken en ik mis de 'wedstrijden' toch eigenlijk wel.
Vond het leuk om met zijn allen met 1 (of 4) plaat bezig te zijn.
Zijn er meer die dit vinden? Dan is het misschien wel weer leuk om het nog een keer te proberen.
Lijkt me leuk! Als ik tijd heb doe ik mee!
  woensdag 11 november 2015 @ 12:17:52 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157467409
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:17 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Lijkt me leuk! Als ik tijd heb doe ik mee!
^^
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 11 november 2015 @ 12:24:43 #172
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_157467509
Mij lijkt het ook weer wel leuk :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_157467524
Cool :)
Voelt iemand zich geroepen om het op te zetten? (anders wil ik het later vandaag/deze week wel doen)
pi_157468388
Dankjewel Sylvana!
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 12:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Je kan heel goed op printpapier kleuren met promarkers hoor moet het alleen dik genoeg zijn ;) vind ik fijner dan om markerpapier

Waar heb jij je prismacolor besteld? Ik heb vanmorgen toevallig een proefsetje besteod in de vs.
Dan denk ik dat het printpapier niet dik genoeg was, want het drukt ook heel erg door :P
De potloden heb ik op Ebay besteld in Engeland, daar zit ik niet met douane en inklaringskosten etc.
  roze woensdag 11 november 2015 @ 16:06:26 #175
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157471254
Ik gebruik 120 gram papier om uit te printen. Kan ik perfect op kleuren met markers :) Drukt wel door (maar doe er altijd een ander papiertje onder of een krant) maar inkt van de markers gaat niet vloeien.

Doordrukken heb je met markers echt vrijwel altijd of je moet heel dik papier hebben maar als je een enkelzijdige kleurplaat hebt dan lijkt mij dat het doordrukken niet veel uitmaakt.
Your beauty never ever scared me.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')