abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 september 2015 @ 19:03:04 #1
384360 ProductPlaza
De Nieuwste Gadgets !
pi_155846702
Is een ipad (+keyboard) handig als HBO-student?

Ik vraag me af of dit goed werkt met bijv documenten typen of de verschillende soorten documenten die je moet downloaden en opslaan. Is dit allemaal overzichtelijk te houden?
pi_155846757
Ik kan me niet voorstellen dat dit fijn werken is. Je zit standaard naar beneden te kijken omdat het scherm toch een stuk kleiner is dan die van een normale laptop. Qua documenten gaat het wel, al zal je het zonder muis moeten doen.
pi_155846778
Wij weten niet wat jij gaat downloaden en opslaan.

Koop gewoon een zo plat en licht mogelijke laptop.
:]
  Donald Duck held zaterdag 5 september 2015 @ 19:08:34 #4
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_155846857
Begin volgende week is er een nieuwe productpresentatie van Apple. Volgens aanhoudende geruchten wordt er een iPad Pro getoond met groter scherm en stylus. Qua software zouden er ook verbetering zijn voor professioneel gebruik.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_155846971
Downloaden, opslaan en installeren is vaak een beetje akelig met tablets. Misschien kan je voor dat geld beter een (Windows) laptop of convertible halen.
  zaterdag 5 september 2015 @ 19:15:05 #6
384360 ProductPlaza
De Nieuwste Gadgets !
pi_155847054
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 19:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Begin volgende week is er een nieuwe productpresentatie van Apple. Volgens aanhoudende geruchten wordt er een iPad Pro getoond met groter scherm en stylus. Qua software zouden er ook verbetering zijn voor professioneel gebruik.
Klik interessant ! Omdat mijn laptop defect is gegaan heb ik wel per direct een vervanging nodig.
Ik neem aan dat deze iPad Pro dan de komende tijd nog niet in de verkoop gaat? Puur presentatie?
  Donald Duck held zaterdag 5 september 2015 @ 19:20:35 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_155847184
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 september 2015 19:15 schreef ProductPlaza het volgende:

[..]

Klik interessant ! Omdat mijn laptop defect is gegaan heb ik wel per direct een vervanging nodig.
Ik neem aan dat deze iPad Pro dan de komende tijd nog niet in de verkoop gaat? Puur presentatie?
De periode tussen aankondiging en daadwerkelijke beschikbaarheid is vaak relatief kort bij Apple. Bij vorige iPad-modellen zat het zo tussen de 1 a 2 weken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_155847205
Heb je een Miscrosoft Surface (pro?) al overwogen?
pi_155848098
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 september 2015 19:15 schreef ProductPlaza het volgende:

[..]

apple doet na presentatie meestal 1 week later verkoop.

Of je neemt een surface (pro)3
pi_155848220
Ik werk al 3 jaar met een iPad Mini op mijn hbo. Heb niks te klagen, krijg alles lekker gedaan.
  zaterdag 5 september 2015 @ 22:28:36 #11
384360 ProductPlaza
De Nieuwste Gadgets !
pi_155853266
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 19:20 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

De periode tussen aankondiging en daadwerkelijke beschikbaarheid is vaak relatief kort bij Apple. Bij vorige iPad-modellen zat het zo tussen de 1 a 2 weken
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 19:52 schreef tailfox het volgende:

[..]

apple doet na presentatie meestal 1 week later verkoop.

Of je neemt een surface (pro)3
Bedankt voor de info ! Ik kan nog wel 1/2 weken voorruit.
Als Apple fan blijf ik toch nog even wachten tot deze iPad Pro.
Ik heb me even ingelezen en zie op veel sites zoals iculture staan dat deze ipad zich gaat richten op de zakelijke en onderwijs markt. Hopelijk komen er wat leuke veranderingen zodat deze ipad geschikt is voor mijn studie !

Heel erg bedankt voor de info :)
pi_156028774
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 19:08 schreef __Saviour__ het volgende:
_O_
Have a heart that never hardens, and a temper that never tires, and a touch that never hurts.<br />-Charles Dickens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')