Klik interessant ! Omdat mijn laptop defect is gegaan heb ik wel per direct een vervanging nodig.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Begin volgende week is er een nieuwe productpresentatie van Apple. Volgens aanhoudende geruchten wordt er een iPad Pro getoond met groter scherm en stylus. Qua software zouden er ook verbetering zijn voor professioneel gebruik.
De periode tussen aankondiging en daadwerkelijke beschikbaarheid is vaak relatief kort bij Apple. Bij vorige iPad-modellen zat het zo tussen de 1 a 2 wekenquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:15 schreef ProductPlaza het volgende:
[..]
Klik interessant ! Omdat mijn laptop defect is gegaan heb ik wel per direct een vervanging nodig.
Ik neem aan dat deze iPad Pro dan de komende tijd nog niet in de verkoop gaat? Puur presentatie?
apple doet na presentatie meestal 1 week later verkoop.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:15 schreef ProductPlaza het volgende:
[..]
Klik interessant ! Omdat mijn laptop defect is gegaan heb ik wel per direct een vervanging nodig.
Ik neem aan dat deze iPad Pro dan de komende tijd nog niet in de verkoop gaat? Puur presentatie?
quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De periode tussen aankondiging en daadwerkelijke beschikbaarheid is vaak relatief kort bij Apple. Bij vorige iPad-modellen zat het zo tussen de 1 a 2 weken
Bedankt voor de info ! Ik kan nog wel 1/2 weken voorruit.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:52 schreef tailfox het volgende:
[..]
apple doet na presentatie meestal 1 week later verkoop.
Of je neemt een surface (pro)3
quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Begin volgende week is er een nieuwe productpresentatie van Apple. Volgens aanhoudende geruchten wordt er een iPad Pro getoond met groter scherm en stylus. Qua software zouden er ook verbetering zijn voor professioneel gebruik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |