oppervlak is mxm dus m2quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen kut van.
Het is september 2015, dat zegt al genoeg.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey jijme zadel zit in me reet, weet jij hoe dat komp?
goffedomme dan staat me aars altijd open jaquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:01 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Het is september 2015, dat zegt al genoeg.
HOU JE BEK GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:01 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Sommige users reageren ook fel op alles wat ik zeg hier...
quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
IfIm en haar morele superioriteit
Ga je nog een punt maken? Want met die twee punten doe je dat niet hoor. Hihahoquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:01 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wie dan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:01 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Is wel onbewust bij hem , is gewoon karakter.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wie dan?
Niels lokt het soms een beetje uit heb ik het idee. Dan heeft hij zijn leeftijd, woonsituatie etc niet mee. Dan kun je beter in OUD gaan posten en jezelf een plezier doen lijkt mij
Dat is geen hentai ;squote:Op zaterdag 5 september 2015 18:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb toch liever echte mensen ipv hentai tbh.
Wanewr ik op m'n laptop benquote:
Haal je wel zo je meubelen naar binnen, het kan gaan regenenquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:04 schreef BozeHaas het volgende:
ik ga een paar dikke trickaas zetten met mijn rolschaatsten laters
Het is meer dan alleen een gevoelquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:05 schreef Crip het volgende:
Frietje speciaal gehad, voel me echt heel dik nu.
KRIJG IETSquote:
In het begin werd zijn authenticiteit nog wel gewaardeerd hoor, toen deed hij nog normaal.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wie dan?
Niels lokt het soms een beetje uit heb ik het idee. Dan heeft hij zijn leeftijd, woonsituatie etc niet mee. Dan kun je beter in OUD gaan posten en jezelf een plezier doen lijkt mij
Karakter?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:04 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Is wel onbewust bij hem , is gewoon karakter.
hahaah true storyquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het is meer dan alleen een gevoel
Of hij vind het echt oprecht vreemd dat hij negatieve reacties krijgtquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Karakter?
Hij geilt op negatieve aandacht. Stompzinnig noem ik dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |