ik weet niet eens wat dat isquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit ja, mensen verbeteren terwijl hij zelf amper kan spellen of rekenen, een dimensie-analyse is al te moeilijk
Toen ik hier pas was (hihaho, een week geleden) toen konden WCH en Niels nog gewoon over eten praten, en toen vond ik hen ook doodnormaal. Nu is het zo'n bitchfightquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik mocht niels al niet voordat WCH en hij ruzie hadden. Alleen in februari of zo was hij nog wel ok.
is goed, ik rook m'n peuk ff op en dan maak ik wel roomquote:
Echt vermoeiend dat soort mensen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
IfIm en haar morele superioriteit
Welke ruzie?quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:58 schreef Neverknown het volgende:
ff een ''klassieker'' tussen de ruzie door :$
bedank me niet.
xx
Dimensieanalyse is een hulpmiddel bij het opstellen van een formule voor het verband tussen fysische grootheden. Als voorbeeld kunnen we de kracht veroorzaakt door turbulente wrijving nemen; deze kracht (dimensie MLT^{-2}) blijkt afhankelijk van de oppervlakte A met dimensie L^{2}, de dichtheid van het medium [\rho], dimensie ML^{-3} en de snelheid v, dimensie LT^{-1}:quote:
oh ja duidelijkquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dimensieanalyse is een hulpmiddel bij het opstellen van een formule voor het verband tussen fysische grootheden. Als voorbeeld kunnen we de kracht veroorzaakt door turbulente wrijving nemen; deze kracht (dimensie MLT^{-2}) blijkt afhankelijk van de oppervlakte A met dimensie L^{2}, de dichtheid van het medium [\rho], dimensie ML^{-3} en de snelheid v, dimensie LT^{-1}:
Misschien was het een soort grap.. Als je naar mijn post geschiedenis zou kijken, zou ik ook de eerste de beste straathoer kunnen zijn..quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Misschien dat het opscheppen over het uitbuiten van kansloze meisjes er wat mee te maken heeft?
Misschien is iedereen zijn gezeik gewoon zat...
wie zal het zeggen
Haha ook halloquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:58 schreef JimmyDean het volgende:
Al dat hoofddoekvolk lijkt op elkaar zeg.
hey jijquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:59 schreef Stompzinnig het volgende:
waarom toch. ZIELEPOTEN ga lekker je moeder in de maling nemen.
http://www.haxball.com/?r(...)a7430d1fad3de3a3bcb7quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gutmenschen sowieso
En hun medelandverraders van de slinkse kerk_!!!
Gaat niet, neuk de jouwe al.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:59 schreef Stompzinnig het volgende:
waarom toch. ZIELEPOTEN ga lekker je moeder in de maling nemen.
Ik vond dat ik het mooi had verwoordquote:
wat?quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Misschien dat het opscheppen over het uitbuiten van kansloze meisjes er wat mee te maken heeft?
Misschien is iedereen zijn gezeik gewoon zat...
wie zal het zeggen
Doe deze in je sig.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:59 schreef IfImJamesDean het volgende:
Als je naar mijn post geschiedenis zou kijken, zou ik ook de eerste de beste straathoer kunnen zijn..
Naja, ruzie... Ruzie... daar is het nog iets te mild voor.quote:
Sommige users reageren ook fel op alles wat ik zeg hier...quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niels reageert ook wel eens fel op mijn posts terwijl ik hem niks misdaan heb. Volgens mij is deze sc zijn uitlaatklep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |