bedoel je val, 1, 2 of 3?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:35 schreef Sloggi het volgende:
Zijn er eigenlijk beelden van de val van Froome? Ik kan alleen wat vinden van vlak erna.
Opstijgend vliegtuig geluid. Ik wil mijn oren ploppen.quote:
Hij vindt zichzelf wel erg goed, heb ik het idee.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Voor de sadomasochisten die daarvan genieten.
Mar de Angliru slaan ze nu over.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Oei, we krijgen ook nog 4 km Alpe d'Huez
quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:09 schreef Slobeend het volgende:
Deze etappe bewijst weer dat de Vuelta de minste van de drie grote rondes is.
Ik zag afgelopen week een etappe, dan piepen ze bij de tour hoorquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:09 schreef Slobeend het volgende:
Deze etappe bewijst weer dat de Vuelta de minste van de drie grote rondes is.
Viel wel te verwachten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:19 schreef DeeBee het volgende:
Wat een snelweg dit zeg. Gaat echt tot de laatste 3 kilometer duren voordat er een aanval komt.
Ik vond dit jaar de Tour wel erg mooi hoor met die muurtjes. Normaliter helemaal eens met dat rijtje.quote:
Giro staat bij mij ver bovenaan. Komt misschien ook door tijdstip van het jaar. Een eerste grote ronde kijkt toch anders dan een derde.quote:
maar volgens de NOS is het vandaag heel zwaar en gaat er morgen op de slotklim weinig gebeuren.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:19 schreef DeeBee het volgende:
Wat een snelweg dit zeg. Gaat echt tot de laatste 3 kilometer duren voordat er een aanval komt.
Paar kilometer aan 10%, dat stelt niets voor natuurlijk. #werkenbijdenosquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
maar volgens de NOS is het vandaag heel zwaar en gaat er morgen op de slotklim weinig gebeuren.
Joris gaat teveel met Herbert om.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
maar volgens de NOS is het vandaag heel zwaar en gaat er morgen op de slotklim weinig gebeuren.
Ja, proberen niet te lossen.quote:
Murcianen he.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:31 schreef DeeBee het volgende:
Haha, Rojas gelijk kijken. Traint veel met Piti zeker?
Dat zou verschrikkelijk zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou wat zijn als Rojas de etappe pakt.
Ik gun het hem wel na al die ereplaatsen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zou verschrikkelijk zijn.
Op het eind is het geen loper meer.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:33 schreef marcodej het volgende:
Op deze loper gaat Tom toch geen tijd verliezen?
Laatste 3km zijn wel pittigquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:33 schreef marcodej het volgende:
Op deze loper gaat Tom toch geen tijd verliezen?
Nee, walgelijke persoonlijkheid. Ik gun hem een lekke band.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik gun het hem wel na al die ereplaatsen.
Waaruit blijkt dat?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, walgelijke persoonlijkheid.
Oh jee, vertel.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, walgelijke persoonlijkheid. Ik gun hem een lekke band.
Dat moet Tom ook wel kunnen. Tom kan alles.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op het eind is het geen loper meer.
De grootste Spanjaard ooit is Franco volgens hem. Dat kan natuurlijk niet he.quote:
Ik wist dat er zo'n antwoord zou komen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De grootste Spanjaard ooit is Franco volgens hem. Dat kan natuurlijk niet he.
Waarom vraag je er dan naar, in je oor genaaide zandhaas.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wist dat er zo'n antwoord zou komen.
Binnenkort staat deze quote in het dopingtopic als bewijs dat Sky motortjes heeft.quote:
Rusthuuuuug.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom vraag je er dan naar, in je oor genaaide zandhaas.
Sow Koekoek!quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom vraag je er dan naar, in je oor genaaide zandhaas.
Tsgabu Grmay uit Ethiopië.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:37 schreef DeeBee het volgende:
Een donkere renner bij Lampre...
Afrikaantje?
Dat was Majka zeker niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:40 schreef Ericr het volgende:
Majka ook gelijk weg, denk dat Dumoulin wel de goede keuze maakte
Aru is geen concurrent meer dus wat dat betreft is er weinig aan de hand.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tom kan nog aardig wat tijd verliezen zo. Gelukkig zit maar een concurrent van hem erbij
Quintana is wel een concurrent.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Aru is geen concurrent meer dus wat dat betreft is er weinig aan de hand.
Die wel ja, is ook wonderbaarlijk hersteld na zijn 'ziekte'.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Quintana is wel een concurrent.
Stukken aan 15% in de laatste kilometer he.quote:
Zo, koekoek, lekker stukje dat laatste ja.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stukken aan 15% in de laatste kilometer he.
Denk niet dat het verschil groot is.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef Pedroso het volgende:
Nu komt Tom wel in de problemen, al zijn concurrenten nu weg van hem.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, liever Aru dan Rodriguez.
Denk dat ie er volledig doorheen gaat en moeite gaat hebben top 5 te halen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:46 schreef Pedroso het volgende:
Gaat een zwaar weekje worden voor Dumoulin, denk dat ie in de tijdrit ook niet heel veel gaat pakken.
Niet forceren en proberen de tijdrit te pakken, zou ik zeggen. Hij is geen ronderenner, dus ook buiten de top-5 vallen is geen schande.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Denk dat ie er volledig doorheen gaat en moeite gaat hebben top 5 te halen.
Dit was de makkelijkste bergrit. Die 4 die nog komen zijn een stuk pittiger.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:47 schreef Max23 het volgende:
Hij verliest 20 seconden en iedereen hier denkt dat hij er helemaal door gaat zakken?
Ik vind het al verbazingwekkend genoeg dat hij nog zo sterk staat in het klassement na twee weken Vuelta.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:47 schreef Max23 het volgende:
Hij verliest 20 seconden en iedereen hier denkt dat hij er helemaal door gaat zakken?
Heeft gewoon paar daagjes rust genomen voor zijn specialiteit, de superpiek in de laatste week.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nairo![]()
Stel je voor dat hij geen koorts had gehad. Winnen met drie kwartier voorsprong.
Ik vrees t dubbelequote:Op zaterdag 5 september 2015 17:48 schreef marcodej het volgende:
Als ie na maandag op 1:30 staat is het prima.
Colombiaantjes mogen dat.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heeft gewoon paar daagjes rust genomen voor zijn specialiteit, de superpiek in de laatste week.
ze begonnen er relatief laat aan, that's why. Bewering is vooral gebaseerd op wat ik zag van Tom qua stijl/positie op de fiets.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:47 schreef Max23 het volgende:
Maarja, laatste 3 km waren wel erg lastig.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ze begonnen er relatief laat aan, that's why. Bewering is vooral gebaseerd op wat ik zag van Tom qua stijl/positie op de fiets.
Verwacht ook niet dat ie de top 5 gaat halen. Mooi doel voor volgend jaar, tot nu toe heeft ie ieder jaar grote stappen gemaakt. Als dat volgend jaar weer gaat gebeuren dan kunnen er wel mooie dingen gebeuren.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je ziet gewoon duidelijk dat Dumoulin minder aan het worden is, terwijl anderen dat niet worden. Iets wat je ook weet van Dumoulin, gezien TdS. Dan wordt het gewoon heel lastig wat betreft het podium.
Het is nu wel een gevestigde naam.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Verwacht ook niet dat ie de top 5 gaat halen. Mooi doel voor volgend jaar, tot nu toe heeft ie ieder jaar grote stappen gemaakt. Als dat volgend jaar weer gaat gebeuren dan kunnen er wel mooie dingen gebeuren.
Zeker, met een eigen topic in The Clinic doe je gewoon mee.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is nu wel een gevestigde naam.
Dat stond dan ook niet ter discussie, toch. Ik hoop in elk geval dat hij er nog een mooie show van maakt en het nog spannend wordt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:06 schreef Cavaliers het volgende:
Nairo niet lang na een zware koorts gewoon even wegfladderen. En die Sked maar lachen woensdag. Gewoon de allerbeste klimmer ter wereld.
Geloof niet dat de verschillen zo groot gaan worden, misschien Quintana in topvorm, maar die ziekte zal toch z'n sporen hebben nagelaten en ook hij heeft een zware Tour achter de rug. Zie hem nog wel flink opschuiven, maar (zeker met ook nog de tijdrit) zie hem het podium niet meer halen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik zie Nairo ondanks die drie minuten nog wel meespelen om de overwinning. Als ie er echt doorkomt kan ie meer dan een minuut per bergrit winnen.
Mja, Dumoulin kwam in de 1ste bergrit (de rit die Lindeman won) ook al in de problemen toen de grote mannen aangingen. Toen viel het uiteindelijk stil en kon Dumoulin daardoor nog net aansluiten, nu had hij dat geluk niet omdat ze wel allemaal vol doorgingen. En hij werd vandaag "gewoon" weer 10de qua klassementsrenners en in dezelfde tijd als de nummer 8.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je ziet gewoon duidelijk dat Dumoulin minder aan het worden is, terwijl anderen dat niet worden. Iets wat je ook weet van Dumoulin, gezien TdS. Dan wordt het gewoon heel lastig wat betreft het podium.
4? Zie er 3 die echt nog zwaar zijn (morgen, overmorgen en volgende week zaterdag), rit van donderdag lijkt me niet zwaarder dan vandaag eigenlijk.. En de rit van volgende week zaterdag is ook wel een vage rit met een stuk vlak na de laatste klim en dan een afdaling..quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit was de makkelijkste bergrit. Die 4 die nog komen zijn een stuk pittiger.
Laten we het hopen. Maar vandaag was eigenlijk de ideale etappe voor Dumoulin, met een 20 minuten volle inspanning op het laatst.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geloof niet dat de verschillen zo groot gaan worden, misschien Quintana in topvorm, maar die ziekte zal toch z'n sporen hebben nagelaten en ook hij heeft een zware Tour achter de rug. Zie hem nog wel flink opschuiven, maar (zeker met ook nog de tijdrit) zie hem het podium niet meer halen.
Die van zaterdag is zwaarder denk ik, als het meezit staat ie vrijdag bij de top 3 maar die gaat ie normaliter verliezen bij de rit van volgende week zaterdag.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is nu ook gewoon een kwestie van aftellen voor Dumoulin. Er zijn nog 2 "echte" bergetappes, waarvan die van maandag het lastigst is. Eigenlijk zou die morgen een halve minuut op Purito (z'n grootste concurrent voor podium) mogen verliezen en maandag een minuut. Dan bedraagt z'n achterstand een kleine 2 minuten. Dat wordt lastig in de tijdrit, maar het is te doen.
Zeker niet op Majka.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die van zaterdag is zwaarder denk ik, als het meezit staat ie vrijdag bij de top 3 maar die gaat ie normaliter verliezen bij de rijt van volgende week zaterdag.
Al zie ik 'm eerlijk gezegd daarvoor ook al flink wat verliezen en bij de tijdrit geen minuten pakt op bv Majka, Aru en Quintana.
Denk dat Tom sowieso geen tijdrit gaat rijden als dat we van hem gewend zijn. Winnen zou een geweldige prestatie zijn, ongeacht de tijd.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die van zaterdag is zwaarder denk ik, als het meezit staat ie vrijdag bij de top 3 maar die gaat ie normaliter verliezen bij de rit van volgende week zaterdag.
Al zie ik 'm eerlijk gezegd daarvoor ook al flink wat verliezen en bij de tijdrit geen minuten pakt op bv Majka, Aru en Quintana.
In die tijdrit in Zwitserland (die had een vergelijkbare lengte) pakte Dumoulin ook "gewoon" 1.26 op Majka.. Maar het is afwachten hoe hij gaat herstellen de komende dagen ja..quote:
VDB2 zou wat dat betreft best wel 's roet in het eten kunnen gooien. Rijdt dit jaar super tijdritten en heeft de afgelopen 2 weken kunnen chillen in de bus.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat Tom sowieso geen tijdrit gaat rijden als dat we van hem gewend zijn. Winnen zou een geweldige prestatie zijn, ongeacht de tijd.
Die lijkt me totaal niet in vorm, lijkt me heel sterk dat die opeens een hele sterke tijdrit gaat rijden (al doet ie dat dit jaar wel verrassend goed ja).quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
VDB2 zou wat dat betreft best wel 's roet in het eten kunnen gooien. Rijdt dit jaar super tijdritten en heeft de afgelopen 2 weken kunnen chillen in de bus.
Je ziet nog een veel groter gevaar over het hoofd. Kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat VDB2 in de buurt komt van Dumoulin, maar Kiriyenka rijdt minstens zo anoniem rond. Heeft al wat lange tijdritten gewonnen dit jaar. Voor mij de favoriet, gevolgd door Dumoulin.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
VDB2 zou wat dat betreft best wel 's roet in het eten kunnen gooien. Rijdt dit jaar super tijdritten en heeft de afgelopen 2 weken kunnen chillen in de bus.
Morgen en overmorgen zal sowieso lastig worden. Dan heb je woensdag nog die berg in de slotfase. Niet heel zwaar, maar wel gevaarlijk met alleen nog een afdaling. Als ie daar op de top op vijftien seconden zit, dan kan dat beneden wel een halve minuut zijn als het tegenzit. Datzelfde geldt voor zaterdag, waarbij die rit wel een stuk zwaarder is natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
4? Zie er 3 die echt nog zwaar zijn (morgen, overmorgen en volgende week zaterdag), rit van donderdag lijkt me niet zwaarder dan vandaag eigenlijk.. En de rit van volgende week zaterdag is ook wel een vage rit met een stuk vlak na de laatste klim en dan een afdaling..
quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
maar Kiriyenka rijdt minstens zo anoniem rond.
Read more at http://velonews.competito(...)#2ZyY9UyJszJdUKw8.99quote:I was in a group with a few riders a bit behind the Astana-led group (I would say peloton, but it was only about 15 riders by that point), when we were caught by another group of around 15 riders at the bottom of the descent. The group was led by Vasil Kiryienka from Sky, pacing back a dropped Nicolas Roche and Sergio Henao. Now, I’m not sure if many of you have heard, but “Kiri” as they call him, is a bit of a legend. He’s Belarusian, he’s known as a strongman, and to anyone who doesn’t know him, he’s scary as sh—t. I’ve seen some races on TV where he rides the front alone for 150km, or wins mountain stages or time trials. But until stage 11, I never experienced his strength first hand. All I can say is that the “tempo” he was riding was mind boggling. I’m pretty sure we were going 50kph up the valley, every single rider in the group hanging on to his wheel for dear life. If there ever was a time that I believed for a brief moment that the rumors of motorized bikes in the peloton were true, this was it. I was clutching my bars, head tilted far to the side, sitting on the absolute edge of my saddle, just to hold the wheel in front of me! I did not expect the hardest part of stage 11 to come on the flat.
When we hit the second-to-last climb, he continued to ride, only this time, he rode the two climbers he was helping right off of his wheel. Then he did it again. And again. He would take 10 pedal strokes, open up a gap, his teammates would shout, and Kiriyenka would look back with an expression as if to say “seriously?” and then sit up and wait. If I wasn’t on my own limit, it would have been quite comical.
Zijn uiteraard lastige ritten, maar vind zeker die van donderdag niet "pittiger dan vandaag" eigenlijk. Ook geen idee hoe goed Dumoulin daalt eigenlijk..quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen zal sowieso lastig worden. Dan heb je woensdag nog die berg in de slotfase. Niet heel zwaar, maar wel gevaarlijk met alleen nog een afdaling. Als ie daar op de top op vijftien seconden zit, dan kan dat beneden wel een halve minuut zijn als het tegenzit. Datzelfde geldt voor zaterdag, waarbij die rit wel een stuk zwaarder is natuurlijk.
quote:"It went ok today. I didn't have a super day, but I managed to limit my losses."
Ja, hij zal er wel staan woensdagquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
[..]
Read more at http://velonews.competito(...)#2ZyY9UyJszJdUKw8.99
Won dit jaar de zwaarste etappe in Noorwegen door iedereen uit het wiel te rijden op de laatste klim.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:37 schreef Chiappucci het volgende:
Wat was Jesper Hansen trouwens opeens aan het bazen in het wiel van Aru bij diens demarrage? Wist überhaupt niet dat die kon klimmen.
2018 Tour winst... Verstappen wereldkampioen.. Oranje mist het WK....quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Verwacht ook niet dat ie de top 5 gaat halen. Mooi doel voor volgend jaar, tot nu toe heeft ie ieder jaar grote stappen gemaakt. Als dat volgend jaar weer gaat gebeuren dan kunnen er wel mooie dingen gebeuren.
Kiryquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
[..]
Read more at http://velonews.competito(...)#2ZyY9UyJszJdUKw8.99
Dit. Heerlijk onregelmatig monster. Tom gaat hier wel veel tijd verliezen ben ik bang.quote:Op zondag 6 september 2015 08:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik verwacht grote verschillen op die slotklim
Die gaat wel een minuut aan de broek krijgen ja, morgen ook zoiets waarschijnlijk.quote:Op zondag 6 september 2015 09:21 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dit. Heerlijk onregelmatig monster. Tom gaat hier wel veel tijd verliezen ben ik bang.
Major Tom is hartstikke lekker bezig ja, maar ik denk dat hij de komende 2 etappes echt teveel tijd gaat verliezen. En met een tijdrit zo laat in een ronde is goed herstellen een enorme factor, en nu Tom zich helemaal kapot aan het rijden is denk ik dat het nog zal tegenvallen hoeveel tijd hij daar gaat winnen.quote:Op zondag 6 september 2015 12:20 schreef heywoodu het volgende:
Dumoulin wordt bij de bookmakers gezien als voornaamste kandidaat om Aru van de eindzege te houden
Nou heb ik de eerste twee weken nauwelijks echt gezien en weet ik wel dat hij goed onderweg is, maar ik wist niet dat hij zó lekker bezig was
Jammerquote:Op zondag 6 september 2015 12:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Major Tom is hartstikke lekker bezig ja, maar ik denk dat hij de komende 2 etappes echt teveel tijd gaat verliezen. En met een tijdrit zo laat in een ronde is goed herstellen een enorme factor, en nu Tom zich helemaal kapot aan het rijden is denk ik dat het nog zal tegenvallen hoeveel tijd hij daar gaat winnen.
Hij is zeker lekker bezig maar vrees dat de laatste week er teveel aan is. Gisteren nog maar 20 seconden verloren maar dat gaat vandaag en morgen meer worden. Denk dat z'n tijdrit ook niet geweldig zal zijn na 2 en een halve week waar ie tot het uiterste is gegaan.quote:Op zondag 6 september 2015 12:20 schreef heywoodu het volgende:
Dumoulin wordt bij de bookmakers gezien als voornaamste kandidaat om Aru van de eindzege te houden
Nou heb ik de eerste twee weken nauwelijks echt gezien en weet ik wel dat hij goed onderweg is, maar ik wist niet dat hij zó lekker bezig was
quote:Op zondag 6 september 2015 12:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij is zeker lekker bezig maar vrees dat de laatste week er teveel aan is. Gisteren nog maar 20 seconden verloren maar dat gaat vandaag en morgen meer worden. Denk dat z'n tijdrit ook niet geweldig zal zijn na 2 en een halve week waar ie tot het uiterste is gegaan.
Desalniettemin een topprestatie natuurlijk
quote:Op zondag 6 september 2015 12:44 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Nairo nu ook op Nederlands dieet na alle overwinningen
Vaag. Waarom haal je tijdens de koers een fiets van het dak om hem via een medewerker uit koers te halen?quote:Op zondag 6 september 2015 12:52 schreef LeTourdeFrance het volgende:
http://sporza.be/cm/sporza/extra/opvallend/1.2433505
La Gazzetta dello Sport is in de ban van een filmpje waarin een Movistar-fiets de hoofdrol speelt. Ploegleider José Luis Arrieta haalt de "mysterieuze" fiets van het dak van de ploegauto en roept een mecanicien het volgende toe: "Verberg de fiets zodat niemand hem kan zien." De Italiaanse krant speculeert dat er een motortje in de fiets zat...
Movistarquote:Op zondag 6 september 2015 13:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Movistar heeft plannen. Die hebben al een kopgroep van elf - met Rudolfo Torres - teruggehaald. Tempo in het eerste half uur ligt tegen de 60 per uur. Mede door de rugwind.
Ik denk niet dat ze meelezen.quote:Op zondag 6 september 2015 13:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zubeldia in de aanval, dit kan natuurlijk niet. Movistar mag deze groep wel terughalen.
Tjallingii lijkt me bergop duidelijk de sterkste van dit groepje.quote:Op zondag 6 september 2015 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
The leaders at km 40:
Blel Kadri (AG2R - La Mondiale)
Ricardo Vilela (Caja Rural - Seguros RGA)
Dominique Rollin (Cofidis)
Brayan Ramirez (Colombia
Nikolas Maes (Etixx - Quick Step)
Natnael Berhane (MTN - Qhubeka)
Pierre Rolland (Europcar)
Maarten Tjallingii (Lotto NL - Jumbo)
Haimar Zubeldia (Trek Factory)
20 secondjes
Waardeloos, waardeloos, waardeloos!quote:Op zondag 6 september 2015 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze meelezen.
+01:35
Ze mogen nog wel wat sterkere knechten aantrekken dan ja, maar als hij volgend jaar de Tour wint heeft hij sowieso Barguil als knecht.quote:Op zondag 6 september 2015 14:53 schreef fliert het volgende:
Moet Dumoulin niet naar een andere ploeg als hij ambities heeft om een grote ronde te winnen?
Nu is het in de finale toch vaak o solo mio voor Tom, weinig steun van die sprintersploeg van Team Giant. Het is wel ontzettend knap wat ie nu doet.
Maar aan de andere kant, kan het erop duiden dat Naironman zich wederom wat beter voelt. En voor de grote Nairo show zitten we natuurlijk op de eerste rij.quote:Op zondag 6 september 2015 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Movistar
Misgunners dat het zijn.
Uiteraard.quote:Op zondag 6 september 2015 14:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, kan het erop duiden dat Naironman zich wederom wat beter voelt. En voor de grote Nairo show zitten we natuurlijk op de eerste rij.
Ik weet niet of dat echt nodig is. Het is een tijdrijder, gewoon aanklampen en toeslaan in de slottijdrit (dan moet die er natuurlijk wel zijn). En nu heeft hij ook geen team en is er echt niemand die daar gebruik van maakt.quote:Op zondag 6 september 2015 14:53 schreef fliert het volgende:
Moet Dumoulin niet naar een andere ploeg als hij ambities heeft om een grote ronde te winnen?
Nu is het in de finale toch vaak o solo mio voor Tom, weinig steun van die sprintersploeg van Team Giant. Het is wel ontzettend knap wat ie nu doet.
Sky om er een nieuwe Wiggo van te maken.quote:Op zondag 6 september 2015 14:53 schreef fliert het volgende:
Als je echt meedoet voor de overwinning wordt dat natuurlijk wel uitgebuit. Maar of Dumoulin dat daadwerkelijk in zijn mars heeft?quote:Op zondag 6 september 2015 15:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat echt nodig is. Het is een tijdrijder, gewoon aanklampen en toeslaan in de slottijdrit (dan moet die er natuurlijk wel zijn). En nu heeft hij ook geen team en is er echt niemand die daar gebruik van maakt.
Over het algemeen rijdt Quintana redelijk laf, gezien zijn capaciteiten.quote:Op zondag 6 september 2015 15:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk is Quintana goed en pakt hij vandaag een half minuutje ofzo. Dan gaat hij morgen gegarandeerd een alles of niets poging wagen.
Met de aankomende tijdrit en de uitslagen die hij heeft gereden, gaan ze Tom echt niet onderschatten, Aru zit hem als zijn grootste concurrent voor de eindzege.quote:Op zondag 6 september 2015 15:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou Dumoulin zelf ook nog eens een gekke alles of niets poging doen? Dit is mogelijk de laatste keer dat ze 'm gaan onderschatten en eventueel toch ruimte zouden geven. Zelfde geldt misschien voor Chaves.
Laf... We hebben twee ritten gehad die hem liggen. In de ene viel hij aan en in de ander was hij ziek.quote:Op zondag 6 september 2015 15:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Over het algemeen rijdt Quintana redelijk laf, gezien zijn capaciteiten.
Denk niet dat dat zou gebeuren, en denk daarbij dat op het moment dat Dumoulin een aanval kan doen er nog genoeg knechten van zijn concurrenten over zijn.quote:Op zondag 6 september 2015 15:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou Dumoulin zelf ook nog eens een gekke alles of niets poging doen? Dit is mogelijk de laatste keer dat ze 'm gaan onderschatten en eventueel toch ruimte zouden geven. Zelfde geldt misschien voor Chaves.
Wat moet Dumoulin nog meer doen om echt mee te doen? Ik heb vaak het idee dat er 2 aparte koersen bezig zijn. Aru is bezig met Rodriguez, Piti en Quintana en aan de andere kant lijken Chaves en Doumoulin ook vooral met elkaar bezig.quote:Op zondag 6 september 2015 15:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je echt meedoet voor de overwinning wordt dat natuurlijk wel uitgebuit. Maar of Dumoulin dat daadwerkelijk in zijn mars heeft?
Vond dat vooral in de derde week van de Tour, hij begon -op Alpe na- steeds heel laat (of niet) aan zijn volle bak aanval terwijl je weet dat Froome in de derde week minder wordt, en Quintana beter.quote:Op zondag 6 september 2015 15:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Laf... We hebben twee ritten gehad die hem liggen. In de ene viel hij aan en in de ander was hij ziek.
In de Tour had er misschien we meer in gezeten als hij niet zo laf was geweest.quote:Op zondag 6 september 2015 15:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Laf... We hebben twee ritten gehad die hem liggen. In de ene viel hij aan en in de ander was hij ziek.
Nou vooruit, hij doet mee. Zelf verwacht ik dat hij in de bergen nog veel tijd zal verliezen, en minder dan verwacht pakt in de tijdrit. Maar de concurrentie is wel degelijk ook bezig met Dumoulin, zoals blijkt uit de post van Momo.quote:Op zondag 6 september 2015 15:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat moet Dumoulin nog meer doen om echt mee te doen? Ik heb vaak het idee dat er 2 aparte koersen bezig zijn. Aru is bezig met Rodriguez, Piti en Quintana en aan de andere kant lijken Chaves en Doumoulin ook vooral met elkaar bezig.
In de Tour heeft hij het inderdaad laten liggen in die rit naar Les Sybelles, daarin was ik ook extreem teleurgesteld. Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij in de etappe naar St-Jean-de-Maurienne tot halt werd geroepen door Valverde.quote:Op zondag 6 september 2015 15:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vond dat vooral in de derde week van de Tour, hij begon -op Alpe na- steeds heel laat (of niet) aan zijn volle bak aanval terwijl je weet dat Froome in de derde week minder wordt, en Quintana beter.
Ik heb vaak het idee dat hij aan de halsband van Piti ligt. Dus de hond heeft het baasje in de houtgreep, terwijl het baasje eigenlijk zelf z'n plan zou moeten trekken omdat hij gewoon beter is.quote:Op zondag 6 september 2015 15:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Over het algemeen rijdt Quintana redelijk laf, gezien zijn capaciteiten.
Dat zijn er dus al tweequote:Op zondag 6 september 2015 15:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In de Tour heeft hij het inderdaad laten liggen in die rit naar Les Sybelles, daarin was ik ook extreem teleurgesteld. Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij in de etappe naar St-Jean-de-Maurienne tot halt werd geroepen door Valverde.
Dat is dus je enige voorbeeld?
Nario is een beetje de Cadel Evans van Colombia.quote:Op zondag 6 september 2015 16:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat zijn er dus al twee.
Giro 2014 vond ik 'em ook niet al te aanvallend rijden. Die wint hij eigenlijk door één aanval, terwijl je verwacht dat hij superieur is. Over het algemeen komt het over alsof hij met een minimum aan aanvallen wil proberen te winnen. Dat is natuurlijk perfect begrijpelijk, misschien zelfs verstandig, maar vaak zijn de beste klimmers wat meer spectaculaire renners en dat mis ik een beetje bij Nairo.
Zoals Contador, die ondanks de toorn van Armstrong gewoon vroeg demarreerde in de Tour van 2009. Toen heb ik wel respect voor Contador gekregen.quote:Op zondag 6 september 2015 16:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb vaak het idee dat hij aan de halsband van Piti ligt. Dus de hond heeft het baasje in de houtgreep, terwijl het baasje eigenlijk zelf z'n plan zou moeten trekken omdat hij gewoon beter is.
Nu wel iigquote:Op zondag 6 september 2015 16:03 schreef vaarsuvius het volgende:
Is er een stream vanaf 16:00? NOS geeft stom testbeeld
Hij zou inderdaad vaker gewoon schijt aan Valverde moeten hebben en dus aanvallen.quote:Op zondag 6 september 2015 16:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zoals Contador, die ondanks de toorn van Armstrong gewoon vroeg demarreerde in de Tour van 2009. Toen heb ik wel respect voor Contador gekregen.
Inderdaad, al reed Evans wel wat aanvallender.quote:Op zondag 6 september 2015 16:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nario is een beetje de Cadel Evans van Colombia.
nou nou geloof ook dat er niet eerdere beelden beschikbaar waren vanuit Spanje.quote:Op zondag 6 september 2015 16:09 schreef Ericr het volgende:
Reclame op ES, paarden bij de Belg, een dode waterskiester op NL. Wat een treurnis
Een Nederlander doet mee voor het podium in een grote ronde en Studio Sport zend een herhaling uit. Echte sportliefhebbers daar bij Studio Sport.quote:Op zondag 6 september 2015 16:09 schreef Ericr het volgende:
Reclame op ES, paarden bij de Belg, een dode waterskiester op NL. Wat een treurnis
dat is wel een schande iddquote:Op zondag 6 september 2015 16:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een Nederlander doet mee voor het podium in het een grote ronde en Studio Sport zend een herhaling uit. Echte sportliefhebbers daar bij Studio Sport.![]()
![]()
Ik wil niet eens naar Joris en Maarten luisterenquote:Op zondag 6 september 2015 16:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een Nederlander doet mee voor het podium in het een grote ronde en Studio Sport zend een herhaling uit. Echte sportliefhebbers daar bij Studio Sport.![]()
![]()
Ach ja, tot 5 uur wielrennen uitzenden en daarna de voorbeschouwing voetbal doen, slaat natuurlijk ook nergens op. Dan snap ik hun keuze wel om een herhaling uit te zenden.quote:Op zondag 6 september 2015 16:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
![]()
Nee ik ook niet, maar het gaat om het principe.quote:Op zondag 6 september 2015 16:11 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik wil niet eens naar Joris en Maarten luisteren
Dat is net zoiets als een film uitzenden om het half uur waarin alles duidelijk zal worden te schrappen om het journaal uit te gaan zenden.quote:Op zondag 6 september 2015 16:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ach ja, tot 5 uur wielrennen uitzenden en daarna de voorbeschouwing voetbal doen, slaat natuurlijk ook nergens op.
Tijdens de Tour keek ik D&Dquote:Op zondag 6 september 2015 16:15 schreef Pedroso het volgende:
Wie kijkt er dan ook wielrennen op de NOS als Sporza het ook live uitzend.
SBS drukte vroeger vaak nog een uitzending van Hart Van Nederland er tussen. Dat was pas pure ebola.quote:Op zondag 6 september 2015 16:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als een film uitzenden om het half uur waarin alles duidelijk zal worden te schrappen om het journaal uit te gaan zenden.
Je hebt een punt, al kan heel dat voetbal me gestolen worden.quote:Op zondag 6 september 2015 16:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ach ja, tot 5 uur wielrennen uitzenden en daarna de voorbeschouwing voetbal doen, slaat natuurlijk ook nergens op. Dan snap ik hun keuze wel om een herhaling uit te zenden.
Beter dan Herbert en Maarten....quote:Op zondag 6 september 2015 16:11 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik wil niet eens naar Joris en Maarten luisteren
Bovendien is het nog het weinige voetbal wat ze hebben voorlopig. Na 2018 is het helemaal over aangezien de WK's en EK's dan ook bij de NOS weg zijn.quote:Op zondag 6 september 2015 16:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ach ja, tot 5 uur wielrennen uitzenden en daarna de voorbeschouwing voetbal doen, slaat natuurlijk ook nergens op. Dan snap ik hun keuze wel om een herhaling uit te zenden.
Ik, als ik moet werken, dan heb ik geen toegang tot sporza stream (ga geen vage hola troep op mijn werkplek installeren)quote:Op zondag 6 september 2015 16:15 schreef Pedroso het volgende:
Wie kijkt er dan ook wielrennen op de NOS als Sporza het ook live uitzend.
wat een genotquote:Op zondag 6 september 2015 16:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bovendien is het nog het weinige voetbal wat ze hebben voorlopig. Na 2018 is het helemaal over aangezien de WK's en EK's dan ook bij de NOS weg zijn.
Gio Lippens doet verslag voor jouw op de radioquote:Op zondag 6 september 2015 16:19 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik, als ik moet werken, dan heb ik geen toegang tot sporza stream (ga geen vage hola troep op mijn werkplek installeren)
Dat is heel aardig van Gio, maar ik wil graag het beeld ook zien.quote:Op zondag 6 september 2015 16:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Gio Lippens doet verslag voor jouw op de radio
En werken?quote:Op zondag 6 september 2015 16:21 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat is heel aardig van Gio, maar ik wil graag het beeld ook zien.
ik heb 2 schermen... en ik werk in de IT en moet vaak op update/ test of install procedures wachten dan kan ik best even kijken.quote:
Dat zou mooi zijn.quote:Op zondag 6 september 2015 16:22 schreef Pedroso het volgende:
Quintana gaat ze allemaal op een hoop rijden vandaag. En morgen ook waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |