Er zijn mensen die op 80 berichten per uur zitten en die verdienen er dus meer aan dan 1300 euro. Als ik het fulltime zou doen zou ik er net zoveel mee verdienen als dat ik verdien als met mijn fulltime baan. Eigenlijk dus gewoon minimumloon dat je verdiend. Ik doe dit zelf puur om een bijverdienste te hebben. Maar voor iemand die bijvoorbeeld in de bijstand zit kan het wel uit om het fulltime te doen om zo uit de bijstand te komen.quote:Op zondag 13 september 2015 13:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik kaart slechts aan dat je er met een fulltimebaan geen klote aan verdient. Hooguit zo een 1300 euro per maand.
Ik heb gezien wat ze verdiend, heeft me afschriften laten zien. Maar zij typt ook heel veel per uur, ongeveer 80 en doet het 6 dagen per week.quote:Op zondag 13 september 2015 13:57 schreef Geralt het volgende:
Ergo: ofwel jij hebt een beroerde fulltime baan ofwel jouw vriendin draait jou een rad voor de ogen door te zeggen dat zij er fulltime meer mee verdient dan jou.
Ja dat is dus niet meer gewoon fulltime.quote:Op zondag 13 september 2015 13:59 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ik heb gezien wat ze verdiend, heeft me afschriften laten zien. Maar zij typt ook heel veel per uur, ongeveer 80 en doet het 6 dagen per week.
Ze zit niet altijd op 8 uur per dag, gemiddeld komt ze uit op ongeveer 40 per week, daarnaast adverteert ze ook veel om nieuwe mensen binnen te halen. Zodra die boven een bepaald aantal berichten zitten krijgt ze daar ook weer geld voor.quote:Op zondag 13 september 2015 13:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat is dus niet meer gewoon fulltime.
En ik was al uitgegaan van 40 uur, maar volgens mij is fulltime tegenwoordig al 36 uur.
Doe bonussen zijn niet elke week. Degene die er bij komt moet wel heel veel typen voordat de persoon via wie hij/zij is aangemeld de bonus krijgt.quote:Op zondag 13 september 2015 14:03 schreef Geralt het volgende:
Ja lekker is dat. Je bedenkt er steeds meer dingen bij! Zo kan ik ook wel wat roepen wat vervolgens door iemand ontkracht wordt en dan zeggen ja maar ook nog dit en dat en zus en zo.
Vertel dat dan meteen erbij; dat had mij rekenen gescheeld![]()
Je kunt uitgaan van 1 Euro per 1000 views. Ligt ook een beetje aan het onderwerp van je videos. Geld of product gerelateerde videos zullen meer opbrengen dan huis tuin en keuken meuk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:55 schreef SuperEniesee het volgende:
Ollaah!
Wat ik wél een redelijke optie vond, was geld verdienen via YouTube. Ik hou zelf erg van computeren en muziek. Alleen weet ik niet precies op wat voor manier je het beste geld kan verdienen via YouTube. Per zoveel views? Of door een advertentie voor je filmpje te laten zetten? Of je filmpje naar een site te laten verwijzen? Zelf had ik het idee om van liedjes een karaoke versie te kunnen maken. Maar ik heb geen idee of dit potentie heeft. Zijn er hier mensen die al eens geld hebben verdiend met YouTube? En wat voor filmpjes maakte jullie dan? (Hoeft niet precies hoor, maar gewoon een beetje welke richting op, bijvoorbeeld vloggen, games streams/filmpjes, muziek, informatief of wat dan ook)
Ik hoor graag jullie verhalen, adviezen, tips en ervaringen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop