abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6842412
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

BMG gaat em uitbrengen, en zorgt voor van alles en nog wat

Tim, kom jij ook op Gamer.nl?
Daar zit een zekere Tim the King als ik me niet vergis. En ik heb gelezen dat je wel eens gamed.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 17 november 2002 @ 10:54:35 #27
39237 crew  H_T
2733
pi_6846107
Tim the King gebruik ik heel soms als nick, maar volgens mij ben ik nog nooit op gamer.nl geweest. Dat ben ik dus niet
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_6846413
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:53 schreef ChrisJX het volgende:
Ik was aan het begin van de avond wat aan het zappen en toen was er op RTL 'Deutschland sucht ein Superstar', oftewel: de Duitse Idols!

Maar ik vind de Nederlandse versie leuker om naar te kijken. Al is de Duitse jury (o.a. 1 van die kerels van Modern Talking) in woorden harder dan de Nederlandse: 'das war beschissen'

Ik moet voor Duits 2 uur Duitse TV kijken en Deutschland sucht ein Superstar ga ik daar natuurlijk ook voor kijken. Ik heb een klein stukje gezien al (de rest staat op band) en ik vond het er toch heel anders uitzien dan in Nederland. Kaler.
pi_6853673
quote:
Op zondag 17 november 2002 11:55 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ik moet voor Duits 2 uur Duitse TV kijken en Deutschland sucht ein Superstar ga ik daar natuurlijk ook voor kijken. Ik heb een klein stukje gezien al (de rest staat op band) en ik vond het er toch heel anders uitzien dan in Nederland. Kaler.

Ik vond hoe het programma weer gegeven was gewoon een stuk minder gezellig dan de Nederlandse versie.
  zondag 17 november 2002 @ 19:21:21 #30
14940 Borin
”ɯo pɹ&#
pi_6853869
quote:
Op zondag 17 november 2002 19:13 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Ik vond hoe het programma weer gegeven was gewoon een stuk minder gezellig dan de Nederlandse versie.

Tja, "gezellig" kun je niet vertalen, hé!
”ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
pi_6853924
quote:
Op zondag 17 november 2002 19:21 schreef Borin het volgende:

[..]

Tja, "gezellig" kun je niet vertalen, hé!

Gemütlich
  zondag 17 november 2002 @ 21:55:20 #32
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_6857240
Ik hoor net dat een meisje die ik ken inmiddels al door is naar de derde ronde...

(en ik dacht nog wel dat ze niet kon zingen )

Dat marokkaanse meisje (Hint heette ze) vond ik helemaal super!

Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 17 november 2002 @ 22:47:12 #33
39237 crew  H_T
2733
pi_6858463
Je hoeft het programma helemaal niet te winnen om een single uit te kunnen brengen . Dus ronde 3 zegt niet zoveel, je hebt er veel meer aan als je een beetje leuk op tv komt en ik denk niet dat zij dat al is geweest of wel?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 17 november 2002 @ 23:07:27 #34
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_6858926
Nee, ze komt a.s. vrijdag op tv. Lijkt me wel leuk om haar te zien, alhoewel ik nooit vond dat ze goed kon zingen. Ze doet conservatorium, en ik heb haar al een paar jaar niet meer gezien of gesproken, dus ze zal wel wat vorderingen gemaakt hebben (of ik was destijds jaloers, dat kan ook)
  maandag 18 november 2002 @ 11:17:04 #35
14940 Borin
”ɯo pɹ&#
pi_6863183
quote:
Op zondag 17 november 2002 19:23 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Gemütlich

Da's Duits voor gemoedelijk, en da's niet precies hetzelfde als Gezellig
pi_6864170
Erg jammer dat Sara eruit ligt. Ze kon goed zingen, had alleen kennelijk een verkeerd liedje uitgezocht. En que reacties was ze ook best ok.
pi_6866292
Kom op zeg, Sara sloeg echt nergens op eerst een beetje stoer lopen doen. En uiteindelijk werd ze helemaal hysterisch.

Eerst ging ze het in de sociaal pedagogische hoek gooien.
Vervolgens zegt ze dat ze het zo makkelijk vind van de Jury als ze zeggen dat iemand niet goed is(alsof ze iedereen door moeten laten gaan) die mensen komen toch zelf naar dat programma, en meer dan de helf kan ook gewoon ECHT niet zingen.

Sara moet gewoon niet lullen, nu maar hopen dat er nog meer van die losers komen die zichzelf helemaal voor lul zetten.

pi_6884207

En zij dan? (sorry voor de kleine foto's).
Ik vond Vincent met de klompendans ook erg aardig....

pi_6885438
Deze is vast al ergens gepost, maar ik had geen zin om te kijken. Dus als ie dubbel is... sorry

http://www.idols.sucks.nl/

en dan vooral:
http://www.combinatiezuid.nl/idols/mp3.htm

dinsdag 19 november 2002 @ 15:30:06 #40
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_6885555
quote:
Op maandag 18 november 2002 14:36 schreef GrandmasterB het volgende:
Kom op zeg, Sara sloeg echt nergens op eerst een beetje stoer lopen doen. En uiteindelijk werd ze helemaal hysterisch.

Eerst ging ze het in de sociaal pedagogische hoek gooien.
Vervolgens zegt ze dat ze het zo makkelijk vind van de Jury als ze zeggen dat iemand niet goed is(alsof ze iedereen door moeten laten gaan) die mensen komen toch zelf naar dat programma, en meer dan de helf kan ook gewoon ECHT niet zingen.

Sara moet gewoon niet lullen, nu maar hopen dat er nog meer van die losers komen die zichzelf helemaal voor lul zetten.

het zingen van Sara ging in het begin nog best wel, maar meer op het eind verpestte ze het vond ik, want toen werd het wat vals! Tja, en als je een grote bek op gaat zetten kan je het natuurlijk wel schudden. Hopelijk leert ze hiervan Maar voor mij had ze met haar te vol van zichzelve gedrag niet doorgehoeven.
patat ftw :)
pi_6886133
Oooh, en dat meisje dat Don't Speak van No Doubt deed. Zelden is zo'n prachtig nummer zo verkracht.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 19 november 2002 @ 17:02:15 #42
39237 crew  H_T
2733
pi_6887806
Wees dan maar blij dat ze na 3 regels moest ophouden
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_6887849
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat was ik ook echt heel erg.
  dinsdag 19 november 2002 @ 17:10:16 #44
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_6887979
quote:
je vraagt je bijna af of zulke types nou zelf nog niet doorhebben dat ze er beter niet aan kunnen beginnen! Ik zie al popidols voor me die heel verlegen als een muurbloempje een liedje gaan zingen. Die zouden geen applaus krijgen, maar rotte tomaten naar het hoofd!

Maar goed...

patat ftw :)
  dinsdag 19 november 2002 @ 20:21:09 #45
14940 Borin
”ɯo pɹ&#
pi_6892691
quote:
Tja, jou lieten ze tenminste nog doorzingen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 19 november 2002 @ 21:32:24 #46
39237 crew  H_T
2733
pi_6894353
Dat wel. Bij de weg op de Idols site staat nu een interview met die Niek, en die is volgens mij echt queer as folk. Even een paar citaten:

Daarnaast kan ik zingen en lekker gek doen.

Verder ben ik aardig, goed gekleed, kan ik n bitch zijn, want dat hoort er natuurlijk ook bij. Tot slot gooit Niek er een volzin uit waar hij zelf van onder de indruk is. Ik kan mensen laten voelen dat ze meer zijn dan ze zelf denken. Vol verbazing slaat hij een hand voor zijn mond. Zei ik dit nou echt?

Nog een: Niek heeft voor de auditie een nieuw outfit aangeschaft. Ik heb subsidie van mijn ouders gekregen, grinnikt Niek. Met vijf vriendinnen is hij een hele dag gaan shoppen.

En nog eentje: Nieks liefde voor het songfestival is groot en dus brengt hij een Eurovisie Songfestival nummer ten gehore.

Hebben eigenlijk andere deelnemers al hun eigen fansite?

Ik ben de kleur MAGENTA
pi_6895118
Hij kan zo de rol van Jack in Will & Grace overnemen!
pi_6899286
pi_6900773
Jurylid Henk-Jan was net bij Goedemorgen Nederland, was wel een leuk gesprek. Hij vindt zelf niet dat hij mensen met de grond gelijk maakt, ze schrijven zich zelf in om te horen wat een professionele jury van ze vindt. Ze lieten ook een stukje zien uit de aankomende aflevering, wordt weer leuk.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  Nerd met benen woensdag 20 november 2002 @ 20:49:11 #50
18073 miss_bleu
pi_6912605
DuchessX ben je er al ?

DuchessX ???????????
DuchessX ????

DuchessX

[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 20-11-2002 20:54]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo