quote:Tim, kom jij ook op Gamer.nl?
Op zaterdag 16 november 2002 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:[..]
BMG gaat em uitbrengen, en zorgt voor van alles en nog wat
quote:Ik moet voor Duits 2 uur Duitse TV kijken en Deutschland sucht ein Superstar ga ik daar natuurlijk ook voor kijken. Ik heb een klein stukje gezien al (de rest staat op band) en ik vond het er toch heel anders uitzien dan in Nederland. Kaler.
Op zaterdag 16 november 2002 23:53 schreef ChrisJX het volgende:
Ik was aan het begin van de avond wat aan het zappen en toen was er op RTL 'Deutschland sucht ein Superstar', oftewel: de Duitse Idols!Maar ik vind de Nederlandse versie leuker om naar te kijken. Al is de Duitse jury (o.a. 1 van die kerels van Modern Talking) in woorden harder dan de Nederlandse: 'das war beschissen'
quote:Ik vond hoe het programma weer gegeven was gewoon een stuk minder gezellig dan de Nederlandse versie.
Op zondag 17 november 2002 11:55 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik moet voor Duits 2 uur Duitse TV kijken en Deutschland sucht ein Superstar ga ik daar natuurlijk ook voor kijken. Ik heb een klein stukje gezien al (de rest staat op band) en ik vond het er toch heel anders uitzien dan in Nederland. Kaler.
quote:Tja, "gezellig" kun je niet vertalen, hé!
Op zondag 17 november 2002 19:13 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Ik vond hoe het programma weer gegeven was gewoon een stuk minder gezellig dan de Nederlandse versie.
quote:Gemütlich
Op zondag 17 november 2002 19:21 schreef Borin het volgende:[..]
Tja, "gezellig" kun je niet vertalen, hé!
(en ik dacht nog wel dat ze niet kon zingen )
Dat marokkaanse meisje (Hint heette ze) vond ik helemaal super!
quote:Da's Duits voor gemoedelijk, en da's niet precies hetzelfde als Gezellig
Op zondag 17 november 2002 19:23 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Gemütlich
Eerst ging ze het in de sociaal pedagogische hoek gooien.
Vervolgens zegt ze dat ze het zo makkelijk vind van de Jury als ze zeggen dat iemand niet goed is(alsof ze iedereen door moeten laten gaan) die mensen komen toch zelf naar dat programma, en meer dan de helf kan ook gewoon ECHT niet zingen.
Sara moet gewoon niet lullen, nu maar hopen dat er nog meer van die losers komen die zichzelf helemaal voor lul zetten.
en dan vooral:
http://www.combinatiezuid.nl/idols/mp3.htm
quote:het zingen van Sara ging in het begin nog best wel, maar meer op het eind verpestte ze het vond ik, want toen werd het wat vals! Tja, en als je een grote bek op gaat zetten kan je het natuurlijk wel schudden. Hopelijk leert ze hiervan
Op maandag 18 november 2002 14:36 schreef GrandmasterB het volgende:
Kom op zeg, Sara sloeg echt nergens op eerst een beetje stoer lopen doen. En uiteindelijk werd ze helemaal hysterisch.Eerst ging ze het in de sociaal pedagogische hoek gooien.
Vervolgens zegt ze dat ze het zo makkelijk vind van de Jury als ze zeggen dat iemand niet goed is(alsof ze iedereen door moeten laten gaan) die mensen komen toch zelf naar dat programma, en meer dan de helf kan ook gewoon ECHT niet zingen.Sara moet gewoon niet lullen, nu maar hopen dat er nog meer van die losers komen die zichzelf helemaal voor lul zetten.
quote:Dat was ik ook echt heel erg.
Op dinsdag 19 november 2002 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wees dan maar blij dat ze na 3 regels moest ophouden
quote:je vraagt je bijna af of zulke types nou zelf nog niet doorhebben dat ze er beter niet aan kunnen beginnen! Ik zie al popidols voor me die heel verlegen als een muurbloempje een liedje gaan zingen. Die zouden geen applaus krijgen, maar rotte tomaten naar het hoofd!
Maar goed...
quote:Tja, jou lieten ze tenminste nog doorzingen.
Daarnaast kan ik zingen en lekker gek doen.
Verder ben ik aardig, goed gekleed, kan ik n bitch zijn, want dat hoort er natuurlijk ook bij. Tot slot gooit Niek er een volzin uit waar hij zelf van onder de indruk is. Ik kan mensen laten voelen dat ze meer zijn dan ze zelf denken. Vol verbazing slaat hij een hand voor zijn mond. Zei ik dit nou echt?
Nog een: Niek heeft voor de auditie een nieuw outfit aangeschaft. Ik heb subsidie van mijn ouders gekregen, grinnikt Niek. Met vijf vriendinnen is hij een hele dag gaan shoppen.
En nog eentje: Nieks liefde voor het songfestival is groot en dus brengt hij een Eurovisie Songfestival nummer ten gehore.
Hebben eigenlijk andere deelnemers al hun eigen fansite?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |