Nou ja op zn minst aan een touwtje.quote:Op zondag 6 september 2015 20:39 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik dat maar niet hoef te doen voor d'r
Oh en zonder blokjes, hopelijk![]()
![]()
Nee! Is jouwes al zindelijk aan het worden!quote:Op zondag 6 september 2015 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en weet je wat écht de shit is momenteel? De wc. Kinderen staat te pas en te onpas met dr handjes op de bril in het diepe te turen
Als je even 5 minuten hebt: vanaf 1 minuut wordt het interessant voor jequote:Op zondag 6 september 2015 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en weet je wat écht de shit is momenteel? De wc. Kinderen staat te pas en te onpas met dr handjes op de bril in het diepe te turen
Hoezo heb je die deur open dan..quote:Op zondag 6 september 2015 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, dit! En de toiletrol in de pot gooien is ook helemaal tof. In de badkamer inderdaad, als ik het bad laat vollopen om in bad te gaan. Toch knap wat ze in die 2 seconden dat ik niet kijk allemaal voor elkaar krijgt.quote:Op zondag 6 september 2015 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
jup en ze volgt me sowieso altijd als ik naar de wc gaquote:
Even serieus hè. Ik betrapte vandaag m'n kind bij de wc. Met dr handjes heel lief met het water aan het spetteren. Het water in de wcpotquote:Op zondag 6 september 2015 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, maar als je er op zit, zit ze hopelijk niet met dr handen aan de bril..quote:Op zondag 6 september 2015 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jup en ze volgt me sowieso altijd als ik naar de wc ga
Deur gaat hier alleen dicht als er visite is
je scheermes pakken wat nog op de badrand lag en die naar je mond brengen bijvoorbeeldquote:Op zondag 6 september 2015 20:45 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, dit! En de toiletrol in de pot gooien is ook helemaal tof. In de badkamer inderdaad, als ik het bad laat vollopen om in bad te gaan. Toch knap wat ze in die 2 seconden dat ik niet kijk allemaal voor elkaar krijgt.
Kan je gewoon drinken hoorquote:Op zondag 6 september 2015 20:46 schreef Skittles het volgende:
[..]
Even serieus hè. Ik betrapte vandaag m'n kind bij de wc. Met dr handjes heel lief met het water aan het spetteren. Het water in de wcpot![]()
Dat ze op dr 16e naar me toe komt, bukt en boos vertelt dat ze alsnog bloed in dr onderbroek heeft? Tampon in dr anus in plaats van vagina?quote:Op zondag 6 september 2015 20:42 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nou ja op zn minst aan een touwtje.
In het andere geval ben je blij dat je in ieder geval niet op de rontgenafdeling werkt.
herkenbaar!quote:Op zondag 6 september 2015 20:46 schreef Skittles het volgende:
[..]
Even serieus hè. Ik betrapte vandaag m'n kind bij de wc. Met dr handjes heel lief met het water aan het spetteren. Het water in de wcpot![]()
pisbuis!quote:Op zondag 6 september 2015 20:48 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat ze op dr 16e naar me toe komt, bukt en boos vertelt dat ze alsnog bloed in dr onderbroek heeft? Tampon in dr anus in plaats van vagina?
Mauwtjequote:Op zondag 6 september 2015 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je scheermes pakken wat nog op de badrand lag en die naar je mond brengen bijvoorbeeld
Zal ik maar niet vertellen wat ik 10 minuten daarvoor had gedaan op die wc. Wel doorgetrokken maar de sporen niet opgeruimd zeg maar.quote:
quote:
Ik dacht meer aan eenquote:Op zondag 6 september 2015 20:48 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat ze op dr 16e naar me toe komt, bukt en boos vertelt dat ze alsnog bloed in dr onderbroek heeft? Tampon in dr anus in plaats van vagina?
nou ja, nu is mijn badrand ook heel opgeruimd en leeg enzo. #babyproof allesquote:Op zondag 6 september 2015 20:48 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Mauwtjeeng!
Ze had hier wel de toiletborstel te pakken en was vrolijk alle bacterieën door de badkamer aan het zwiepen.
drink jij uit de wc ja?quote:Op zondag 6 september 2015 20:49 schreef Skittles het volgende:
[..]
Zal ik maar niet vertellen wat ik 10 minuten daarvoor had gedaan op die wc. Wel doorgetrokken maar de sporen niet opgeruimd zeg maar.
Ja je huis knapt er wel van op, van zo'n baby. Of nouja, de balans verschuift. De badrand ligt nu vol met Dikkie Dik badspeeltjes en Nijntje badfluitjes. Ook heel esthetisch verantwoord, natuurlijkquote:Op zondag 6 september 2015 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ja, nu is mijn badrand ook heel opgeruimd en leeg enzo. #babyproof alles
quote:Op zondag 6 september 2015 20:49 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een
[ afbeelding ]
maar dan met blokjes..
Lou probeert de hand achter mij erin te frottenquote:Op zondag 6 september 2015 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
herkenbaar!![]()
Always, zodra ik opsta staat ze tegen de pot hoor
of zo tussen je benen door?quote:Op zondag 6 september 2015 20:51 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
Op dr 16e al? Deed jij dat ook in je tienerjaren?
[..]
Lou probeert de hand achter mij erin te frotten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |