abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155836224
Hier kwam een vriendin langs die zowel voor baby, voor mij én speciaal voor de pappa een cadeautje had gekocht. Kon ik erg waarderen en mijn man vond het ook erg leuk. Cadeautje was ook een hit (voorleesboek voor pappa's). Ik ben inderdaad het blijst met de prenten- en voorleesboeken die we krijgen.

Je kan ook een boekje van Woezel en Pip met de naam van de baby laten maken (http://www.primera.nl/boe(...)TF38cCFRQTGwod2WYDUA). Is het toch wat persoonlijker.

Mijn baby wil graag een gooi doen naar de narcolept titel van Mauw. Vannacht van 22:45-6:30 en sindsdien ligt ze alweer te tukken. Als ze wakker is heeft ze het heel erg druk met lachen naar alles en iedereen. *;
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_155836247
Fijn he Kris? N. wil wel strijden tegen L. voor die titel, 22.30-6.15, 7-8.30, 9.30-?. :')
pi_155836335
Mooie boekjes, jaaa O+

Wij hadden expres zelf geen knuffels gekocht omdat we dachten die toch wel veel te krijgen. Maar dat viel best tegen! Hebben er misschien 5 gehad? Vind ik eigenlijk wel een beetje jammer.

Ook een hit hier: een activity ding in de vorm van een vosje, van Lilliputiens. Vind 'm zelf heel schattig om te zien en Ketel vermaakt zich er prima mee. :)
pi_155837128
Tot wanneer vinden baby's de boxmobile ongeveer leuk? Onze tweedehands Tiny Love begint het te begeven en ik weet niet of ik zin heb om er nog eentje te kopen.
pi_155837620
Nijntje in ut Hoags was ook een hit hier. En we zijn niet eens Haags. :)

Geloof dat er ook wel een versie per streek is tegenwoordig.
pi_155837877
Jaa, wij hebben Nijntje in het Twents. :D
pi_155838906
Het fijnste kraamcadeau vond ik gezamenlijk bij elkaar gespaarde cadeau's. Familie had centjes bij elkaar gelegd.
Stokke stoel en de baby opzet stukken. Handig voor strakjes. Newborn ei hebben we van iemand geleend.

ook vrienden van ons hebben gezamenlijk cadeau gegeven. Een leuk speeltje voor in de box, een leuk voorleesboek en een flinke cadeaubon voor in onze favo baby winkel. Onze buurvrouw en mijn tante (en haar kids) hebben ons losse centjes voor daarbij gegeven (voor bij die cadeaubon). Het is de bedoeling om het voor het bibabad te kopen voor later. We hebben eens tussen neus en lippen door aangegeven die erg graag ooit te willen, zodat wurm lang in bad kan blijven spelen en handig ook met alle neefjes en nichtjes die gelijkertijd hier logeren ^^, Dus het was tof dat ze dat hadden onthouden.

Vreselijkste cadeau: kleding :') Wij houden niet van "de gekke teksten" of zoiets als nijntje of jip en janneke opdrukken. Kleding gehad die hij aankan als hij 3 is of zo :') Of voor een verkeerd seizoen :D en laat dat nou 9 van de 10 keer het geval zijn :D

cadeau waar ik hard om moest lachen is een racebaan voor wurm. Papa en Opa gaan hem de komende jaren uitvoerig testen :')
Schudden voor gebruik
  zaterdag 5 september 2015 @ 14:08:56 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_155839900
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 12:21 schreef ingee het volgende:
Nijntje in ut Hoags was ook een hit hier. En we zijn niet eens Haags. :)

Geloof dat er ook wel een versie per streek is tegenwoordig.
disclaimer
pi_155840001
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jaaaa! Zo jammer dat ik hier niet aan gedacht heb toen ons buurjongetje geboren werd. :D
pi_155840087
Zeg, hoe lang duurt die fase van je 10cm optrekken aan de spijlen van de box, een arm er uit steken, je gezicht er tegenaan pletten en dan hard huilend zo blijven hangen tot je gered wordt?
pi_155840308
De opa's en oma's waren hier ook keiblij met Brabantse Nijntje :D
pi_155840457
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 11:57 schreef MevrouwCactus het volgende:
Tot wanneer vinden baby's de boxmobile ongeveer leuk? Onze tweedehands Tiny Love begint het te begeven en ik weet niet of ik zin heb om er nog eentje te kopen.
Hier tot 6mnd.
Toen was op de rug liggen echt niet meer leuk

Ingee :D E doet het nog en is vandaag 10mnd haha
S niet :p

Vandaag 10maanden :o *O*
En ik ben ziek -O- En moet werken vanavond dus lig op bed..zodat ik genoeg puf heb om voor mijn patiënten te zorgen :')
pi_155840463
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:18 schreef ingee het volgende:
Zeg, hoe lang duurt die fase van je 10cm optrekken aan de spijlen van de box, een arm er uit steken, je gezicht er tegenaan pletten en dan hard huilend zo blijven hangen tot je gered wordt?
:D

ahhhhhhh! ik zie het helemaal voor me!
Schudden voor gebruik
pi_155841410
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:36 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Hier tot 6mnd.
Toen was op de rug liggen echt niet meer leuk

Vandaag 10maanden :o *O*
En ik ben ziek -O- En moet werken vanavond dus lig op bed..zodat ik genoeg puf heb om voor mijn patiënten te zorgen :')
Mooi, dan koop ik geen nieuwe meer :) Dank je :)
En beterschap!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik voor 1 dag een kind wat niet huilt iedere keer als ik het in bed probeer te leggen trouwens? Dat zou echt heel tof zijn.
pi_155841494
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 15:21 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Mooi, dan koop ik geen nieuwe meer :) Dank je :)
En beterschap!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik voor 1 dag een kind wat niet huilt iedere keer als ik het in bed probeer te leggen trouwens? Dat zou echt heel tof zijn.
Kom maar halen hoor!
Heb je wel boxredduty. ;)
pi_155841508
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 15:25 schreef ingee het volgende:

[..]

Kom maar halen hoor!
Heb je wel boxredduty. ;)
Oh doen we dan ruilen?

Vrouw is nu met Sjaak bezig, die ligt weer in z'n matras te schreeuwen zo te horen.
pi_155841692
Maar het matras is dan ook lava MC. :{w
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_155842003
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 15:26 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Oh doen we dan ruilen?

Vrouw is nu met Sjaak bezig, die ligt weer in z'n matras te schreeuwen zo te horen.
Zoiets zoek je?

Of liever dit?

Slapen is haar levensdoel geloof ik.

Edit - en ja, die kleurencombinaties maak ik gewoon :')
pi_155842396
Oh ja, MC, je hebt wel recht op chocolade en ijs. Die Ferrero dingen kan ik aanbevelen. Of goede bonbons. En the Notebook ofzo, met bezorgpizza :*
pi_155843022
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 15:46 schreef ingee het volgende:

[..]

Zoiets zoek je?

[ afbeelding ]

Of liever dit?

[ afbeelding ]

haar levensdoel! :D

ze zal wel goed groeien met al dat geslaap!
Schudden voor gebruik
pi_155843158
Ze heeft wat in te halen na de vakantie geloof ik. Elke nacht een paar keer krijsend wakker en 2 voedingen (normaal nul).

De hele terugweg geslapen en nu ook al weer een uur of twee onder zeil.
Zo maar eens een lekker herfstig Rapleybaar gerecht opzoeken om te maken.

Edit - gebakken schijfjes peer met kaneel klinkt goed. :)
pi_155843760
Die Nijntje regioboekjes, hebben die allemaal hetzelfde verhaal? Ik vind ze wel tof eigenlijk, ga ik m'n kind gewoon alle dialecten leren! :D

Hier zojuist een spiegeltje met het geboortekaartje erop gehad, ook wel een leuk kado! En verder is er alleen nog maar directe familie geweest, en die hebben grotendeels netjes iets van mijn vooraf gemaakte lijstje met dingen die ik bewust nog niet gekocht had gehaald. Dingen als een speelmat, een naamtrein en speelgoed voor aan de maxi cosi.
pi_155843836
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 15:46 schreef ingee het volgende:

[..]

Zoiets zoek je?

[ afbeelding ]

Of liever dit?

[ afbeelding ]

Slapen in de maxi cosi is een hoax... In dat ledikantje trouwens ook, dat vertikte Sjaak ook :') Had R. nog wel zo lief haar bed afgestaan.
pi_155844204
Geen idee, zo te zien niet, want Brabants gaat over steppen, en Haags is Nèntje an zei (nijntje aan zee).

Mijn bijna dreumes zit heel dreumeslike een dikke griekse knoflookolijf weg te kanen zojuist :')
Kwak
pi_155844388
En in het Twents is Nijntje in de dierentuin, lijken me verschillende verhaaltjes dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')