SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Chahid op 04-09-2015 12:10:03 ]
Factuur uiteraard aanwezig. Garantie geen flauw idee eigenlijk, fiets is 3 jaar oud namelijk. Ik geloof dat Gazelle 5 jaar garantie geeft op het frame.quote:
Tja, maar de nieuwprijs van deze fiets is wel hoger.. het is niet zo dat je deze op dit moment voor die 362,50 koopt. Ik ken beide fietsen verder niet maar ze lijken me op het eerste gezicht ook niet helemaal vergelijkbaar.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:34 schreef Isis20 het volgende:
Voor 362,50 koop ik een Sparta fiets met 3 versnellingen, model 2015- 2016. Met 2 jaar garantie erbij [10 jaar op 't frame]
Lijkt me dat je prijs een beetje hoog ligt, maar dat is aan jou.
Ja en voor een tientje koop ik een fiets van een junk. Wat is je punt?quote:Op donderdag 3 september 2015 18:34 schreef Isis20 het volgende:
Voor 362,50 koop ik een Sparta fiets met 3 versnellingen, model 2015- 2016. Met 2 jaar garantie erbij [10 jaar op 't frame]
Thanks voor deze em vorige reactie. Een Sparta is naar mijn mening niet vergelijkbaar met een Gazelle. Daarnaast is het een richtprijs.quote:
Ik wil niet een topic kapen, maar waar koop jij die Sparta dan?quote:Op donderdag 3 september 2015 18:34 schreef Isis20 het volgende:
Heb net eigen foto's toegevoegd, zoals daarop te zien is het een herenfiets.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:33 schreef Phoenix78 het volgende:
tt zegt herenfiets, maar je zet een foto van een damesfiets neer.. Wat is het nou ?
Je foto's doen het niet voor mij.quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:59 schreef Chahid het volgende:
[..]
Heb net eigen foto's toegevoegd, zoals daarop te zien is het een herenfiets.
Prima nu, succes met de verkoop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |