Ik heb tot nu toe geen alternatief voorbij zien komen.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:33 schreef RingBewoner het volgende:
Is er niet een tussenweg tussen het duurste en het goedkoopste?
Ik hou m'n printer liever heel, toch bedankt hahahaquote:Op donderdag 3 september 2015 14:31 schreef CarltonBanks het volgende:
gaat je printer kapot, dan koop je een nieuwe voor weinig zitten half volle potjes bij dus heb je de helft van de aankoop al weer terug verdiend.
daarbij printen de potjes vaak direct op het papier, dus van verstopping is bijna geen sprake, mocht het echt niet werken, orgineel potje er in en klaar.
Dan zou ik persoonlijk een paar euro meer uitgeven.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:43 schreef BroodmetChocopasta het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe geen alternatief voorbij zien komen.
als het hetzelfde werkt, kan het me een hoop besparenquote:Op donderdag 3 september 2015 14:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan zou ik persoonlijk een paar euro meer uitgeven.
Probeer dan gewoon.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:49 schreef BroodmetChocopasta het volgende:
[..]
als het hetzelfde werkt, kan het me een hoop besparen
Kijk eens bij de HEMA. Nooit problemen mee gehad en toch relatief goedkoop.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:43 schreef BroodmetChocopasta het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe geen alternatief voorbij zien komen.
Als het maar netjes wordt uitgespuugd op het papier.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:53 schreef Rekkie het volgende:
Nee man, is jihad inkt..... je printer gaat alleen nog maar Arabische tekens uitspugen.
Tenzij je dat graag wilt natuurlijk.
Jihad heeft nou niet de reputatie erg netjes te zijn. Maar goed het is wel goeiekopert.quote:Op donderdag 3 september 2015 15:01 schreef BroodmetChocopasta het volgende:
[..]
Als het maar netjes wordt uitgespuugd op het papier.
Kost dezelfde prijs. Tenzij je een leuk adresje kent in Amsterdam en Omgeving.quote:Op donderdag 3 september 2015 15:00 schreef blondetrien het volgende:
Je kan je oude cartridge toch ook gewoon laten navullen?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 3 september 2015 14:53 schreef Rekkie het volgende:
Nee man, is jihad inkt..... je printer gaat alleen nog maar Arabische tekens uitspugen.
Tenzij je dat graag wilt natuurlijk.
Nee hoor, je kan gewoon met nepmerken printen alleen blijft hij dat wel zeggen idd.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:59 schreef Drankster het volgende:
Ik had laatst inkt gekocht bij de Mediamarkt voor mijn HP van het merk isy ofzo, printer gaf aan dat het geen originele cartridges waren dus moest echt originele kopen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |