Mijn Ford taunus is nog steeds niet gerepareerd dus voorlopig ben ik nog wel even afhankelijk van het openbaar vervoer.
Nu ben ik een heel simpel mens, geen poeha of pretentie, ik trek mijn overal thuis aan en ga er ook weer mee naar huis.
Pas als ik weer thuis ben neem ik een langdurig ontspannend bad en ben weer helemaal het heertje.
Afijn, zit ik in een coupe rustig mijn krantje te lezen en me zoals gewoonlijk met mijn eigen zaken te bemoeien, komen er bij een bepaalde stop twee mokkels van begin twintig tegenover me zitten.
Niet lelijk, maar naar mijn smaak een beetje te mager, overduidelijk het type giegelende modetrutjes.
Afijn, ik ga lekker door met de krant lezen tot ik op een gegeven moment door de jongedames aangesproken word.
''
Pardon, mijnheer (aanvankelijk nog heel beleefd)
mogen wij u wat vragen?''
- ''
Ja?''
''
Sorry, maareh...zit u altijd zo gekleed in de trein?''
''
- Als ik van mijn werk vandaan kom wel ja.'' (krant voor me houdend)
''
Ja, nou..dat is, zullen we maar zeggen ...appart!''
Gevolgd door een lange giechelpauze waarbij ze elkaar aankijken...
''Wat voor werk doet u mijneer als we vragen mogen?''- ''Ik werk in een betoncentrale''''Ooh! Hhihihiihihihii juist , vandaar dat vuil en die vlekken...''''- Juist!''''Nee, dat komt zo..wij dachten misschien eerder aan een sociale werkplek of zo!''Wederom hetzelfde tenenkrommende scenario met dat gegiechel.
''Naaaah, geintje hoor mijnheer, vind u niet erg he?''''- Nee hoor.''''Oh, dan is het goed, dat zouden we echt niet leuk vinden''(Wederom lang aanhoudend gegiechel)
''We wilden u niet beledigen hoor, we zien alleen niet iedere dag iemand die er uit ziet als een vogelverschrikker!''Andere griet:
''Misschien een leuk bijbaantje voor u?''
''Of misschien toch liever de sociale werkplek?''''Hihihiihihihiihihiihihihhhiihihi!''Ondertussen zit ik nog steeds achter de krant maar wat de dames niet zien is dat ik ondertussen de hele tijd met mijn vinger in mijn strot zit om een braakreflex op te wekken.
Het gegiechel is nog in volle gang als ik ineens naar voren kom en helemaal naar de dames toe schiet en de hele maaginhoud van mijn schaft over de dames uitgooi, daarmee ook nog eens van links naar rechts beweeg zodat ik ze alle twee meeneem en zo hun dolce en gabbana outfits naar de tering help.
Gelijkertijd stopt de trein bij mijn eindbestemming en terwijl de dames razen en tieren begeef ik mij naar de exit met als afscheidswoorden ''SORRY DAMES! VOELDE MEZELF NIET ZO LEKKER! STUUR DE REKENING MAAR NAAR DE SOCIALE WERKPLEK!''
Klacht: Ik weet niet wat die zeikmiepen iedere keer van me moeten maar de volgende keer ga ik slaan!
[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 02-09-2015 21:24:11 ]