Dat was een beetje gechargeerdquote:Op woensdag 2 september 2015 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je je train of thought al verliest omdat je moet doorslikken dan ben je wel ERG van de mono-tasking
[..]
Nee, ik kijk naar mijn eten en om me heen.quote:En dan ga je doods en stil voor je uitstaren ook?
Wooooww ben je homo?quote:
Nog een voetbalfanquote:
haha yaaaaay!quote:
Misschien allebei. #nonbinaryftwquote:Op woensdag 2 september 2015 17:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet of ik zojuist een vrouw met snor of een man in een jurk tegenkwam in de trein
Hij/zij zal een pik of vagina hebben (hoop ik voor hem/haar)quote:Op woensdag 2 september 2015 18:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien allebei. #nonbinaryftw
Dat wil nog niet zeggen dat het een man of een vrouw is.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hij/zij zal een pik of vagina hebben (hoop ik voor hem/haar)
Medisch gezien wel.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat het een man of een vrouw is.
Nope.quote:
Ok. Deze discussie ga ik niet voeren.quote:
Dat lijkt me heel verstandig ja.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ok. Deze discussie ga ik niet voeren.
Grappig dat dit voor sommigen blijkbaar toch nog een dingetje is.quote:
Je kan niet alles hebbenquote:
Wauw. Dat was... Ehm... Hard.quote:
We zijn Nederlanders. En dus directquote:
Als dat al hard was, dan maak je borst maar nat hierquote:Op donderdag 3 september 2015 11:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wauw. Dat was... Ehm... Hard.
Ik krijg alleen maar gender studies voor m;n neus geschoven door Sultan nu. Meneer is aan z'n thesis begonnen geloof ikquote:Op woensdag 2 september 2015 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope.
Geslacht en gender zijn veel gecompliceerder dan alleen het setje genitalien die iemand heeft.
Oef liever niet. Als ik één ding heb geleerd is dat bijna alle homo's een uitgesproken mening hebben en van discussieren houden. Dat klinkt als een vooroordeel, wat het ook is, maar in mijn omgeving is bijna iedere homo zo.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als dat al hard was, dan maak je borst maar nat hier![]()
quote:Op donderdag 3 september 2015 09:36 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel verstandig ja.
"PIK IS MAN EN KUT IS WIJF."quote:
ik vind discussiëren heel erg prima. Beter dan mak volgen en niets in twijfel trekken. En discussiëren is iets anders dan ruziën.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oef liever niet. Als ik één ding heb geleerd is dat bijna alle homo's een uitgesproken mening hebben en van discussieren houden. Dat klinkt als een vooroordeel, wat het ook is, maar in mijn omgeving is bijna iedere homo zo.
Mooi, als we weer eens meeten ga ik je overhoren, dus goed opletten (niet dat ik alles weetquote:Op donderdag 3 september 2015 12:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar gender studies voor m;n neus geschoven door Sultan nu. Meneer is aan z'n thesis begonnen geloof ik
Alsof ik ze allemaal ga lezenquote:Op donderdag 3 september 2015 15:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mooi, als we weer eens meeten ga ik je overhoren, dus goed opletten (niet dat ik alles weet).
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 3 september 2015 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zijn Nederlanders. En dus direct
En het is 2015. Dus waarom ook niet deze vraag?
Waar het mij om gaat is dat ik 100% erken dat iedereen mag zijn wie hij/zij/het wilt zijn. Ik zie dan ook geen enkel probleem met hem/haar benoemen zoals jij graag benoemd wilt worden.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:09 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
"PIK IS MAN EN KUT IS WIJF."
Ben je een vrachtwagenchauffeur uit Emmen ofzo? Of een baviaan?
Op zich zou het je, als minderheid die met dezelfde regenboogvlag wappert, sieren als je je iets zou verdiepen in de genderdiversiteit van je mede LHBTQI'ers.
Helemaal mee eens. Ik wil ook totaal niet ruziën, geen behoefte aan. Meestal maakt het helaas niet uit, wat je zegt of wat je probeert over te brengen. Het maakt alleen uit dat je fout zit. Dat zijn nutteloze discussies waarbij je ipv naar elkaar toe te komen jezelf van elkaar weg duwt.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik vind discussiëren heel erg prima. Beter dan mak volgen en niets in twijfel trekken. En discussiëren is iets anders dan ruziën.
Daar is niet ieder volk t mee eens. Er zijn volken die van oudsher officieel en legal 5 geslachten erkennen.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Waar het mij om gaat is dat er twee geslachten zijn.
Ja oké. Tuurlijk. Uiteraard zijn er uitzonderingen, de natuur is niet perfect.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:26 schreef wonderer het volgende:
Je zit op de goede weg, alleen klopt het "er zijn twee geslachten" niet. Er bestaat ook nog zoiets als interseksaandoeningen, waarbij niet duidelijk is wel (fysiek) geslacht iemand heeft. Afwezige of misvormde geslachtsorganen, een lichaam dat genotypisch man is (XY) maar fenotypisch vrouwelijk, een man met XX-chromosomen... het is niet zo duidelijk het een of het ander, er zijn vele tussenvormen.
En dit had ik natuurlijk meteen moeten zeggen, in plaats van die suffe one-liners, waarvoor mijn excuses.
Nu ben ik daar benieuwd naar. Daarmee bedoel je 5 sekse?quote:Op donderdag 3 september 2015 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar is niet ieder volk t mee eens. Er zijn volken die van oudsher officieel en legal 5 geslachten erkennen.
Dat klopt.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja oké. Tuurlijk. Uiteraard zijn er uitzonderingen, de natuur is niet perfect.
Maar het gaat mij dus een beetje om het verband tussen gender en sekse. Dat heeft in mijn optiek niks met elkaar te maken. De 0,1% die dus andere chromosomen heeft, misvormingen, etc is uiteraard daarvan uitgesloten, dat lijkt me dat ieder fatsoenlijk persoon dit ziet.
[..]
1 op de 100?! Dat is uiteraard wel erg veel. Ik wil je niet ont-crediten ofzo, maar vindt het raar dat ik dat nog niet ben tegen gekomen. (niet dat ik met 100 man in bed heb gelegen ofzo, maar meer omdat ik toch best wel graag opzoek ga naar mensen die buiten de "hokjes" vallen). Misschien is er een te groot stigma nog? Óf kan het zo zijn dat veel mensen misschien zelf niet door hebben dat ze een vorm van intertekstualiteit hebben (te kleine symptonen)?quote:Op donderdag 3 september 2015 17:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar medisch gezien bestaat die tweedeling dus niet. Overigens wordt geschat dat alles bij elkaar zo'n 1 op de 100 geboortes een vorm van interseksualiteit heeft. Dat zijn dus nog best veel mensen. Wel iets om rekening mee te houden in ieder geval (en al zou het wel 0.1% zijn, dan nog zou het niet kloppen).
Maakt niet uit. Het is lastig te zien wie er achter het toetsenbord schuilt. Heb ook een keer schreeuwend een woeste transgender richting me gehad, omdat ik het misschien net wat verkeerd verwoordde. Ik snap dat het gevoelig voor veel mensen ligt.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:28 schreef Gellarboy het volgende:
Oh, dat zag ik niet aankomen. Sorry dat ik je afschilderde als vrachtwagen baviaan.
Waarom niet?!quote:Op donderdag 3 september 2015 17:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
niet dat ik met 100 man in bed heb gelegen
Ik ben niet zo van gevoelloos seks. Ooit geprobeerd, lukt me niet. Dan word ik echt depressief.quote:
Een aantal aandoeningen zijn asymptomisch of worden pas (ver) na de puberteit herkend, omdat ze iets met de vruchtbaarheid te maken hebben. Verder zal de kans dat jij iemand in bed tegenkomt vrij klein zijn, omdat de baby's die met ambigue geslachtsorganen worden geboren, tot meisje worden "genormaliseerd" (of ze dat nu zijn of niet).quote:Op donderdag 3 september 2015 17:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
1 op de 100?! Dat is uiteraard wel erg veel. Ik wil je niet ont-crediten ofzo, maar vindt het raar dat ik dat nog niet ben tegen gekomen. (niet dat ik met 100 man in bed heb gelegen ofzo, maar meer omdat ik toch best wel graag opzoek ga naar mensen die buiten de "hokjes" vallen). Misschien is er een te groot stigma nog? Óf kan het zo zijn dat veel mensen misschien zelf niet door hebben dat ze een vorm van intertekstualiteit hebben (te kleine symptonen)?
Het Nederlands leent zich er niet erg voor nee. Non-binair betekent voor ons weinig.quote:Er is tegenwoordig onzijdig (toch?)? Maar ik vind dat dan weer erg ver gaan om zo iemand direct maar weer op een hoopje te gooien. Het is erg lastig om zo'n kleine unieke groep een naam te geven waar iedereen zich prettig in voelt.
[..]
Het is ook lastig. Zeker zolang er verkeerde informatie blijft rondgaan. Daarom probeer ik ook zo veel mogelijk mensen juiste info te geven, al ben ik daar niet altijd even goed inquote:Maakt niet uit. Het is lastig te zien wie er achter het toetsenbord schuilt. Heb ook een keer schreeuwend een woeste transgender richting me gehad, omdat ik het misschien net wat verkeerd verwoordde. Ik snap dat het gevoelig voor veel mensen ligt.
Het zal nog wel even duren sowieso voordat de maatschappij eruit is hoe we het willen "oplossen". Momenteel wordt er zo veel (terechte) aandacht gericht op het Gender en trans verhaal, maar het lijkt alsof de oplossing er nog niet uit. Ik heb nog niet de correcte oplossing qua formulering, benaming, voorbij zien komen, al is het fijn om te zien dat steeds meer mensen de beweging steunen.
Zeker niet.quote:
Het is ook erg verwarrend met zo veel begrippen die in de volksmond door elkaar worden gebruikt, terwijl ze daadwerkelijk iets anders zijn. Verkeerde informatie en de hoeveelheid aan informatie helpen daar niet aan mee inderdaad.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een aantal aandoeningen zijn asymptomisch of worden pas (ver) na de puberteit herkend, omdat ze iets met de vruchtbaarheid te maken hebben. Verder zal de kans dat jij iemand in bed tegenkomt vrij klein zijn, omdat de baby's die met ambigue geslachtsorganen worden geboren, tot meisje worden "genormaliseerd" (of ze dat nu zijn of niet).
[..]
Het Nederlands leent zich er niet erg voor nee. Non-binair betekent voor ons weinig.
[..]
Het is ook lastig. Zeker zolang er verkeerde informatie blijft rondgaan. Daarom probeer ik ook zo veel mogelijk mensen juiste info te geven, al ben ik daar niet altijd even goed in
Was maar een grapje.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik ben niet zo van gevoelloos seks. Ooit geprobeerd, lukt me niet. Dan word ik echt depressief.
Yep. Ik weet ze zelf ook niet allemaal, of dan is een begrip net ingeburgerd en dan heeft een subsubgroepje er weer moeite mee en moet het weer anders... Behoorlijk vermoeiendquote:Op donderdag 3 september 2015 18:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het is ook erg verwarrend met zo veel begrippen die in de volksmond door elkaar worden gebruikt, terwijl ze daadwerkelijk iets anders zijn. Verkeerde informatie en de hoeveelheid aan informatie helpen daar niet aan mee inderdaad.
Ook bespreekt men het vaak niet persoonlijk, maar vooral door media, is mijn ervaring.
Verder helpt mijn OP niet het beeld te versterken "dat ik iedereen accepteer"
Wat leuk!quote:Op donderdag 3 september 2015 22:00 schreef Gellarboy het volgende:
Mijn minute of fame met K3 op de Belgische TV..
Briljantquote:Op donderdag 3 september 2015 22:00 schreef Gellarboy het volgende:
baasquote:Op donderdag 3 september 2015 22:00 schreef Gellarboy het volgende:
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:00 schreef Gellarboy het volgende:
Ik kan me nooit voorstellen wie er in dat publiek zit. Jij dus!quote:
Ze hadden me uitgenodigd. Presentator wist al lang van die tattoos. Het was de bedoeling dat hij er langzaam op aan zou sturen, maar Karen kopte 'm al in zonder dat te weten.quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik kan me nooit voorstellen wie er in dat publiek zit. Jij dus!Wel jammer dat je direct in rood licht werd gezet
Je had gewoon je shirt uit moeten trekkenquote:Op vrijdag 4 september 2015 12:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ze hadden me uitgenodigd. Presentator wist al lang van die tattoos. Het was de bedoeling dat hij er langzaam op aan zou sturen, maar Karen kopte 'm al in zonder dat te weten..
Ik had het verwacht dat je dat zou gaan doen eigenlijkquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je had gewoon je shirt uit moeten trekken
Ik zat er ook al op te wachten!quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:08 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik had het verwacht dat je dat zou gaan doen eigenlijk
hehequote:Op zaterdag 5 september 2015 14:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
heeft etsu dat gedaan? Jou zo gemaakt?
ik heb het familie nog niet eens verteld eigenlijk, vrienden een paar maanden geledenquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
ke bent nog niet heel lang 'out' of wel?
Is dat waar je Pat hebt opgepikt?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:05 schreef Renesite het volgende:
Oooh![]()
Uitgebreid het groningse datingcircuit in
FOK!quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is dat waar je Pat hebt opgepikt?
daar ken je Etsu toch ook vanquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]nice
Waar FOK! al niet goed voor is
Ja kloptquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja klopt
Sowieso wel veel FOK!kers leren kennen inmiddels eigenlijk
Jazeker, allemaal positieve reactiesquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]!
Alle vrienden deden wel cool? Altijd al gedacht van jezelf?
mooiquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jazeker, allemaal positieve reactiesEigenlijk pas sinds kort dat ik het met zekerheid durf te zeggen, maar het is niet echt onverwachts ofzo hoor.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
mooi
Doe nu maar foto van jezelf en zo. Waar is dat vragenlijstje?
dm me danquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee man ik zet nooit pics op FOK!
Haha. Hij hosselt via FOK!quote:
Doen doen doen!quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee man ik zet nooit pics op FOK!
Oei was er wel een klik?quote:Op zondag 6 september 2015 00:47 schreef wonderer het volgende:
Dat was een leuke date (en vlinder, we zijn gewoon uit eten geweestEn ik ging niet in doodse stilte naar hem staren; maar het scheelde wel dat hij voornamelijk aan het woord was).
Mijn bedrading zit iets anders in elkaar dus van mijn kant kan ik dat niet zeggen, maar hij wil snel weer afspreken. We hebben in ieder geval vier uur lang geouwehoerd over vanalles en dat vind ik altijd wel een goed teken. At the very least woont er iemand in de buurt met wie ik af kan spreken.quote:
Fijn! Dat klinkt toch als een positieve klik, naar mijn mening!quote:Op zondag 6 september 2015 01:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn bedrading zit iets anders in elkaar dus van mijn kant kan ik dat niet zeggen, maar hij wil snel weer afspreken. We hebben in ieder geval vier uur lang geouwehoerd over vanalles en dat vind ik altijd wel een goed teken. At the very least woont er iemand in de buurt met wie ik af kan spreken.
Mijn vorige scharrel begon ook zo
Ja hoor, was fijnquote:Op zondag 6 september 2015 01:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Fijn! Dat klinkt toch als een positieve klik, naar mijn mening!
Schaamteloze X-posting:
[ afbeelding ]
Dat zal vast reuze meevallen. Verschil mag er zijn ^^quote:Op zondag 6 september 2015 01:33 schreef wonderer het volgende:
Nice!
Ik voel me wel bere-oud als ik je zie
Ik ben 13 jaar ouderquote:Op zondag 6 september 2015 01:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat zal vast reuze meevallen. Verschil mag er zijn ^^
Heb vrienden irl van 18 jaar ouderquote:
Vriendjes worden?quote:Op zondag 6 september 2015 01:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb vrienden irl van 18 jaar ouder
quote:
Vriendjes, niet "vriendjes".quote:Op zondag 6 september 2015 01:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]![]()
![]()
Had jij niet al soort van iets?
Dat snap ik. Sorry, stoppen met sarcasme.quote:
waarschijnlijk een turkse vrouwquote:Op woensdag 2 september 2015 17:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet of ik zojuist een vrouw met snor of een man in een jurk tegenkwam in de trein
Sowquote:Op zondag 6 september 2015 02:21 schreef frietbakje het volgende:
[..]
waarschijnlijk een turkse vrouw
wat vijf jaar al niet kan doenquote:Op zondag 6 september 2015 01:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Schaamteloze X-posting:
[ afbeelding ]
Huh?quote:
Owww zo. Sorryquote:Op zondag 6 september 2015 10:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik voel mijzelf zo oud. 5 jaar verschil
Dat dus.quote:Op zondag 6 september 2015 01:33 schreef wonderer het volgende:
Nice!
Is iedereen hier zo oud dan?quote:
quote:
Ik vind 21 niet zo jong hoorquote:
Wauw... Ik vind het echt vreselijk, ouder worden.quote:Op zondag 6 september 2015 12:36 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ben net 2 weken 35. Niks mis mee hoor, zou voor geen goud weer 21 willen zijn. Ik weet nu zoveel beter hoe de (/mijn) wereld in elkaar steekt, wie ik ben en waar ik voor sta. En vind het nu ook zoveel makkelijker om dat uit te dragen. Echt levenservaring, zeg maar. Die paar kraaiepoten zijn 'n small price to pay daarvoor. Bring on 40, whatever..
Mooie jongenquote:Op zondag 6 september 2015 01:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Schaamteloze X-posting:
[ afbeelding ]
Niette vaak naast die waterpoloërs gaan staan douchen.. dan voel je ook wel dat zij jonger zijnquote:Op zondag 6 september 2015 13:11 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Wauw... Ik vind het echt vreselijk, ouder worden.
Maar waarom dan? Het enige wat geen baat heeft bij 't ouder worden is je uiterlijk.quote:Op zondag 6 september 2015 13:11 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Wauw... Ik vind het echt vreselijk, ouder worden.
Nah, het is niet eens dat ik ouder uit ga zien (want dat valt nog wel mee, geloof ikquote:Op zondag 6 september 2015 20:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Het enige wat geen baat heeft bij 't ouder worden is je uiterlijk..
1.) Geen zorgen, we worden allemaal ouder, dus 't is niet oneerlijk ofzo.
2.) Je bent toch wel meer dan je uiterlijk, hoop ik?.
Alleen uiterlijk? Lichamelijk gaat het toch ook achteruit?quote:Op zondag 6 september 2015 20:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Het enige wat geen baat heeft bij 't ouder worden is je uiterlijk..
1.) Geen zorgen, we worden allemaal ouder, dus 't is niet oneerlijk ofzo.
2.) Je bent toch wel meer dan je uiterlijk, hoop ik?.
Sure, maar dat merk je nú toch niet al, mag ik hopen?quote:Op maandag 7 september 2015 00:41 schreef Cosmo. het volgende:
Alleen uiterlijk? Lichamelijk gaat het toch ook achteruit?
Wauw. Rollatorhomos. Dat is een beeld wat ik me nog nooit had voorgesteld. Zouden die rollators ook ge pimpt zijn?quote:Op maandag 7 september 2015 09:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sure, maar dat merk je nú toch niet al, mag ik hopen?.
Da's weer een later stadium. #Rollatorhomos
Ik begin het wel te merken hoor. Dat kleine pijntjes langer duren voor ze weer over zijn, sneller moe, stofwisseling gaat omlaag etc... Gelukkig spendeer ik de meeste tijd buiten dus ik zie er nog uit als 24quote:Op maandag 7 september 2015 09:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oeh Dirk! Volgende aflevering K3 is met Silkequote:
Verval begint vanaf je veertigste, mensen zijn "ontworpen" om omgeveer 40 jaar mee te gaan, wat net genoeg tijd is om kinderen om de wereld te zetten. Dan is je taak volbracht.quote:Op maandag 7 september 2015 09:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2015 09:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wauw. Rollatorhomos. Dat is een beeld wat ik me nog nooit had voorgesteld. Zouden die rollators ook ge pimpt zijn?
Gaaf, ik ben benieuwd.quote:Op maandag 7 september 2015 11:00 schreef Ang3l het volgende:
Oeh Dirk! Volgende aflevering K3 is met Silke
STEMMEN NONDEJU!!!
quote:Op zondag 6 september 2015 00:47 schreef wonderer het volgende:
Dat was een leuke date (en vlinder, we zijn gewoon uit eten geweestEn ik ging niet in doodse stilte naar hem staren; maar het scheelde wel dat hij voornamelijk aan het woord was).
Ik ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op maandag 7 september 2015 11:14 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Gaaf, ik ben benieuwd.
Had er zo'n dubbel gevoel bij. Aan de ene kant worden je grootste idolen vervangen voor die broekies, maar ik zat vanaf de eerste kandidaat al echt: "YAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSS!" op de bank..
EN JE BENT JARIG!quote:Op zondag 6 september 2015 01:33 schreef wonderer het volgende:
Nice!
Ja, wrijf het er maar in (wacht maar, morgen...quote:
I know, I know. Ik word NOG ouder!quote:Op maandag 7 september 2015 11:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar in (wacht maar, morgen...)
"Och meid, ik scheurde net mijn nagel aan dat vervelende rollator ding. Ik kan wel janken!"quote:Op maandag 7 september 2015 11:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"JOEHOEEEEEEE, HIER KOM IK AAN HOOR!"
CONGRATS!quote:Op maandag 7 september 2015 11:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar in (wacht maar, morgen...)
Waar is de neon?quote:Op maandag 7 september 2015 11:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"JOEHOEEEEEEE, HIER KOM IK AAN HOOR!"
Heeft hij niet nodig. Hij is zelf de Wow-factor.quote:Op maandag 7 september 2015 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar is de neon?
Waar is de discobol?
Dit is echt ZO niet jouw stijl GB'tje!
True thatquote:Op maandag 7 september 2015 11:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heeft hij niet nodig. Hij is zelf de Wow-factor.
Mega hipster.quote:Op maandag 7 september 2015 11:27 schreef Gellarboy het volgende:
Ik laat 'm nog tweaken bij customqueerwalkers.co.uk.
quote:Op maandag 7 september 2015 11:27 schreef Gellarboy het volgende:
Ik laat 'm nog tweaken bij customqueerwalkers.co.uk.
Glitter? Ohhh damn. Ik vind mijn kleding soms al edgy.quote:Op maandag 7 september 2015 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True that
Maar ik ben gewend iets meer glitters in GB's aankleding te zien
Nee nee nee. Een hipster zou een soort van vintage rollator hebben met een houten kistje er onder.quote:
Houten kistje? Je bedoeld zijn grafkist?quote:Op maandag 7 september 2015 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee nee. Een hipster zou een soort van vintage rollator hebben met een houten kistje er onder.
Da's wel super budget, dat je jezelf naar t graf roltquote:Op maandag 7 september 2015 11:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Houten kistje? Je bedoeld zijn grafkist?
Scootmobieltjes...... echt. Dat vind ik toch van die tokkie krengenquote:Op maandag 7 september 2015 11:40 schreef wonderer het volgende:
Thanks homo's
Ik zou overigens meteen overstappen op zo'n hippe scootmobiel en de rollator (rol)laten voor wat het is.
Ja, maar je kunt ze nog beter pimpenquote:Op maandag 7 september 2015 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Scootmobieltjes...... echt. Dat vind ik toch van die tokkie krengen
Er zitten ook alleen dikke mensen op. En dan denk ik meteen kip en ei gerelateerd. Zit je er nou op omdat je veel te dik bent en dus moeite hebt met lopen? Of grijp je meteen dat ding, waardoor je echt geen enkele lichaamsbeweging meer krijgt en DUS giga dik wordt?
Wow. Jij bent mij. Dat is ook altijd wat ik me afvraag.quote:Op maandag 7 september 2015 11:42 schreef Ang3l het volgende:
Scootmobieltjes...... echt. Dat vind ik toch van die tokkie krengen Er zitten ook alleen dikke mensen op. En dan denk ik meteen kip en ei gerelateerd. Zit je er nou op omdat je veel te dik bent en dus moeite hebt met lopen? Of grijp je meteen dat ding, waardoor je echt geen enkele lichaamsbeweging meer krijgt en DUS giga dik wordt?
Ongezonde levensstijl maar dit niet eenpassen wat heeft gezorgd voor diabetes, waardoor mensen moeite krijgen met lopen, waardoor ze in een scootmobiel terechtkomen en omdat ze hun levensstijl nog steeds niet aanpassen, worden ze daardoor nog dikker, want nog minder beweging maar wel een manier om je te kunnen verplaatsen van de Burger King naar de MacDonalds.quote:Op maandag 7 september 2015 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Scootmobieltjes...... echt. Dat vind ik toch van die tokkie krengen
Er zitten ook alleen dikke mensen op. En dan denk ik meteen kip en ei gerelateerd. Zit je er nou op omdat je veel te dik bent en dus moeite hebt met lopen? Of grijp je meteen dat ding, waardoor je echt geen enkele lichaamsbeweging meer krijgt en DUS giga dik wordt?
Ik zie steeds de K3 zoekt K3 banner.quote:Op maandag 7 september 2015 12:07 schreef sebastiansdrawings het volgende:
En zoals altijd komt Fok! met relevante advertenties, zoals voor de 50+ beurs en voor het opstellen van een testament. Bedankt hè!
Ja precies, een kip en een ei en een tokkie in een neerwaartse spiral. En wij maar dokkenquote:Op maandag 7 september 2015 11:47 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ongezonde levensstijl maar dit niet eenpassen wat heeft gezorgd voor diabetes, waardoor mensen moeite krijgen met lopen, waardoor ze in een scootmobiel terechtkomen en omdat ze hun levensstijl nog steeds niet aanpassen, worden ze daardoor nog dikker, want nog minder beweging maar wel een manier om je te kunnen verplaatsen van de Burger King naar de MacDonalds.
Klopt, maar alle beetjes helpen.quote:Op maandag 7 september 2015 11:50 schreef wonderer het volgende:
Overigens verbrand je met dagelijks lopen nou ook niet bepaald veel calorieen dus als ze niet in een scootmobiel hadden gezeten, waren ze ook dik geweest.
Ja, we hebben t over verjaardagen en ouder worden gehad hequote:Op maandag 7 september 2015 12:07 schreef sebastiansdrawings het volgende:
En zoals altijd komt Fok! met relevante advertenties, zoals voor de 50+ beurs en voor het opstellen van een testament. Bedankt hè!
Wat unnu hommo.quote:Op maandag 7 september 2015 12:14 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
https://instagram.com/p/4NCQrYKG1s/
Ach ja. Zijn ze wel sneller de pijp uit ^^quote:Op maandag 7 september 2015 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, een kip en een ei en een tokkie in een neerwaartse spiral. En wij maar dokken
Dagelijks verbrand ik wel een paar honderd calorieën met lopen, hoor. Dit tikt dag in dag uit behoorlijk aan.quote:Op maandag 7 september 2015 11:50 schreef wonderer het volgende:
Overigens verbrand je met dagelijks lopen nou ook niet bepaald veel calorieen dus als ze niet in een scootmobiel hadden gezeten, waren ze ook dik geweest.
En baadt t niet dan schaadt t niet. Tenzij je zoveel overgewicht al heb dat je botten bezwijken als je ook maar opstaat van je stoel.quote:Op maandag 7 september 2015 13:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dagelijks verbrand ik wel een paar honderd calorieën met lopen, hoor. Dit tikt dag in dag uit behoorlijk aan.
Dan heb je het al verneukt, dan zou ik het ook opgeven.quote:Op maandag 7 september 2015 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En baadt t niet dan schaadt t niet. Tenzij je zoveel overgewicht al heb dat je botten bezwijken als je ook maar opstaat van je stoel.
Nou er is OOK een gedeelte dat natuurlijk niets kan doen aan het overgewicht. Ergens. Of zo. Statistisch gezien zegmaar.quote:Op maandag 7 september 2015 13:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dan heb je het al verneukt, dan zou ik het ook opgeven.
Er zijn zeker personen bij wie het niet zo gemakkelijk ligt. Dat is echter een kleine groep. Daar komt bij dat "iets" lastiger niet direct betekend dat het oké is om op te geven imho.quote:Op maandag 7 september 2015 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou er is OOK een gedeelte dat natuurlijk niets kan doen aan het overgewicht. Ergens. Of zo. Statistisch gezien zegmaar.
Om nog maar te zwijgen over de eventuele relatie tussen opleiding en overgewichtquote:Op maandag 7 september 2015 13:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Er zijn zeker personen bij wie het niet zo gemakkelijk ligt. Dat is echter een kleine groep. Daar komt bij dat "iets" lastiger niet direct betekend dat het oké is om op te geven imho.
Dat is simpel: Geen opleiding = niet werken. Niet werken = heel de dag thuis zitten niksen. Niksen = viesdik worden.quote:Op maandag 7 september 2015 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over de eventuele relatie tussen opleiding en overgewicht
Damn dat is creepy.quote:Op maandag 7 september 2015 13:58 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Guilty as charged..
[ afbeelding ]
The masked avenger!!!! *fwooooosh*quote:Op maandag 7 september 2015 13:58 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Guilty as charged..
[ afbeelding ]
Ik kan er niet op klikken, want geblockt op t werk.quote:Op maandag 7 september 2015 14:22 schreef Gellarboy het volgende:
Dit is 'm, David heet 'ie.
http://exterface.com/unicorn/
En voor deze shoot heeft 'ie dus ook zelf al die styling geklust. Waaaaaa!
Echt ZO sexy.. Make porn pleeeeeeease.
Ja, die dus.quote:Op maandag 7 september 2015 14:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan er niet op klikken, want geblockt op t werk.
Maar ik zie exterface en unicorn, dus ik weet dondersgoed welke shoot dit is
OMG DONUT. My inner fatkid awakens!quote:Op maandag 7 september 2015 14:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
In de praktijk valt 't alles mee..
[ afbeelding ]
Geef mij links maarquote:Op maandag 7 september 2015 14:25 schreef Gellarboy het volgende:
Ughhhhhh, zo cute.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Okay, aaaaanyway... Genoeg David spam.
Geef 'm een scootmobiel!quote:Op maandag 7 september 2015 14:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
OMG DONUT. My inner fatkid awakens!
Valt toch wel mee? Exterface is pure kunst.quote:Op maandag 7 september 2015 14:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik klikte er per ongeluk op. Zal mijn baas leuk vinden
Nee.... Ik laat hem vanavond sporten!quote:
Nou.... Eerder bah.quote:Op maandag 7 september 2015 14:54 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Exterface is pure kunst..
Dat is zijn man!quote:
quote:
Dat roze latex pakje waar zijn pik bijna door het scherm mijn ogen uit prikt. BRRRRR. Totaal niet sexy.quote:Op maandag 7 september 2015 14:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
.
.
. Unicorn is bah?!
.
.
.
.
Vloeken in de kerk!.
O. Duidelijk minder zonder baard.....quote:Op maandag 7 september 2015 14:56 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat is zijn man!.
Ze zijn vorige week getrouwd: https://instagram.com/p/63YLb3gcwD/
D'awwwww..
Ga ik ook doen, anders haal ik m'n quota nietquote:Op maandag 7 september 2015 14:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee.... Ik laat hem vanavond sporten!
Wat is je quota?quote:Op maandag 7 september 2015 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, anders haal ik m'n quota niet
26 keer in t kwartaal.quote:
Retegaaf vind ik dat juist. Hij heeft de traditionele fetishkleding genomen, chaps, harnas, jockstrap etc. en ze een compleet unieke zuurstok make-over gegeven. Nooit eerder en nooit opnieuw gezien. Het is ruig en tegelijkertijd compleet camp. Een van de mooiste fotoseries die ik ooit gezien heb. Anyway, smaken verschillen.quote:Op maandag 7 september 2015 15:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Dat roze latex pakje waar zijn pik bijna door het scherm mijn ogen uit prikt. BRRRRR. Totaal niet sexy.
Hooguit die rechter... maarrrr neequote:Op maandag 7 september 2015 14:25 schreef Gellarboy het volgende:
Ughhhhhh, zo cute.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Okay, aaaaanyway... Genoeg David spam.
Welke rechter? Die in dat lycra pak?quote:Op maandag 7 september 2015 15:41 schreef Renesite het volgende:
Hooguit die rechter... maarrrr nee.
Bedankt voor de disclaimer.quote:ik waardeer het dat je voor jezelf smaak hebt enz. xoxo
Dan is dat ook mijn quota. 3x per week :# Ben die nu goed aan het volgen sinds eind Augustus (lees 3 weken-ish). Zie echt al duidelijk vooruitgang.quote:Op maandag 7 september 2015 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
26 keer in t kwartaal.
En met mijn 3x in de week moe'k dat makkelijk halen.
Ik kan wil er niet eens zo over nadenken. Ik vind het absoluut niet mooi/opwindend. Het voelt voor mij heel goedkoop. Wel fijn dat jij er van kan genieten uiteraard.quote:Op maandag 7 september 2015 15:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Retegaaf vind ik dat juist. Hij heeft de traditionele fetishkleding genomen, chaps, harnas, jockstrap etc. en ze een compleet unieke zuurstok make-over gegeven. Nooit eerder en nooit opnieuw gezien. Het is ruig en tegelijkertijd compleet camp. Een van de mooiste fotoseries die ik ooit gezien heb. Anyway, smaken verschillen.
Waarvan akte.quote:Op maandag 7 september 2015 16:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik kan wil er niet eens zo over nadenken. Ik vind het absoluut niet mooi/opwindend.
Phoeeee. Van bekende mannen? Ik denk dat ik er niet even 1 kan opnoemen. Ik hou wel van Twunksquote:Op maandag 7 september 2015 16:17 schreef Gellarboy het volgende:
Wat is jouw favoriete stuk kunst, Brammetjuh?
Nee, in 't algemeen. Wat dan ook.quote:Op maandag 7 september 2015 16:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Phoeeee. Van bekende mannen? Ik denk dat ik er niet even 1 kan opnoemen. Ik hou wel van Twunks
Ik heb er niks mee, maar you do youquote:Op maandag 7 september 2015 15:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Retegaaf vind ik dat juist. Hij heeft de traditionele fetishkleding genomen, chaps, harnas, jockstrap etc. en ze een compleet unieke zuurstok make-over gegeven. Nooit eerder en nooit opnieuw gezien. Het is ruig en tegelijkertijd compleet camp. Een van de mooiste fotoseries die ik ooit gezien heb. Anyway, smaken verschillen.
No no lycra hurrrquote:Op maandag 7 september 2015 16:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Welke rechter? Die in dat lycra pak?
[..]
Bedankt voor de disclaimer..
.
Welke bedoel je dan, die op die strandfoto? Dat is 'm dus.quote:
Ohhh. Daar heb ik het in zijn totaliteit niet echt op. Misschien visualisersquote:Op maandag 7 september 2015 16:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, in 't algemeen. Wat dan ook.
Een schilderij, een sculptuur, performance art, anything.
Sorry. Ik vind het gewoon een beetje "vies". Niet in de zin van: EWWWW GOOR. Maar ik kijk er niet graag naar.quote:Op maandag 7 september 2015 16:21 schreef Gellarboy het volgende:
Vind het echt zo'n wonderlijke gedachtengang, dat iemand uitlegt wat hem fascineert aan een bepaald kunststuk en dat je dan zegt: "Zo wil ik er niet eens over nadenken."
Nou, okay. Dan, ehhhh, niet..
Ik hoor gewoon dequote:Op maandag 7 september 2015 16:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Sorry. Ik vind het gewoon een beetje "vies". Niet in de zin van: EWWWW GOOR. Maar ik kijk er niet graag naar.
De poorten van de Hel, van Rodinquote:Op maandag 7 september 2015 16:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, in 't algemeen. Wat dan ook.
Een schilderij, een sculptuur, performance art, anything.
Ok.quote:Op maandag 7 september 2015 16:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ohhh. Daar heb ik het in zijn totaliteit niet echt op.
Vind het ook niet leuk om te zeggen, maar ik ga er zeker niet over liegen.quote:Op maandag 7 september 2015 16:51 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik hoor gewoon de
[ afbeelding ]
boven Dirk's hoofd verschijnen.
Van de Sims. Wanneer je iets doet wat een persoon niet leuk vind komt er dat boven zijn hoofd te staan en gaat jullie relatie achteruit.quote:
Ik nu sinds Juli 2014. Iets meer dan een jaar dus. En ja, bij mij zie je t ook wel.quote:Op maandag 7 september 2015 16:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dan is dat ook mijn quota. 3x per week :# Ben die nu goed aan het volgen sinds eind Augustus (lees 3 weken-ish). Zie echt al duidelijk vooruitgang.
Simsquote:Op maandag 7 september 2015 16:51 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik hoor gewoon de
[ afbeelding ]
boven Dirk's hoofd verschijnen.
haha dat geloof ik. Jezus, dan zal je al flink massief zijn.quote:Op maandag 7 september 2015 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik nu sinds Juli 2014. Iets meer dan een jaar dus. En ja, bij mij zie je t ook wel.
Ik heb het al in geen tijden meer gespeeld.quote:Op maandag 7 september 2015 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sims
De mijne zijn net aan de hobby Verhalenverteller begonnen![]()
![]()
Dat is toch een beetje de bedoeling van kunst?quote:Op maandag 7 september 2015 16:59 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het mooi hoe jij erover denkt en ernaar kijkt
quote:Op maandag 7 september 2015 16:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
De poorten van de Hel, van Rodin
Ik kan jouw gedachtengang wel volgen trouwens. Ik vind het mooi hoe jij erover denkt en ernaar kijkt
Uh nee. Ik ben nog steeds een spierinkje.quote:Op maandag 7 september 2015 17:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
haha dat geloof ik. Jezus, dan zal je al flink massief zijn.
Iedere ochtend. 5 Min. Tijdens t tanden poetsen.quote:Op maandag 7 september 2015 17:11 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik heb het al in geen tijden meer gespeeld.
geen tijd geen tijd geen tijd geen tijd
Wat is een spierinkje?quote:Op maandag 7 september 2015 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh nee. Ik ben nog steeds een spierinkje.
Een gespierde spijker? Een graatje? Een skeletje?quote:
mama Ang3lquote:Op maandag 7 september 2015 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een gespierde spijker? Een graatje? Een skeletje?
Nou ja, ben wel 10kg aangekomen sinds ik 30 werd () maar dat was volgens sommigen ook hoog nodig. En qua armen en schouders en borst zie je wel dat ik breeder ben geworden (zelfs mama Ang3l zei t laatst).
Dat was de referentie die ik bedoelde, ja.quote:
quote:Op maandag 7 september 2015 17:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat was de referentie die ik bedoelde, ja..
Op een regenboog ook echt!.
Hell to the noquote:
Ik word moe van die autocorrect op m'n laptop. Die zet alles naar Engels omdat dat de taal is die ik t meeste gebruik. Dus die maakt ff van "breder" t woord "breeder"quote:Op maandag 7 september 2015 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een gespierde spijker? Een graatje? Een skeletje?
Nou ja, ben wel 10kg aangekomen sinds ik 30 werd () maar dat was volgens sommigen ook hoog nodig. En qua armen en schouders en borst zie je wel dat ik breeder ben geworden (zelfs mama Ang3l zei t laatst).
Ook wel "Mummy Kaya" genoemdquote:
Ook goed! Hup.quote:Op maandag 7 september 2015 17:22 schreef Ang3l het volgende:
Maar die van de borstkas van m'n vriendje post ik maar akl te graag *fapfapfap*
You've got DM bitchquote:
Wat hij zei, vlinderquote:
Niet de roze poedel?quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:08 schreef Gellarboy het volgende:
Jeremy Scott in de ausverkauf!.
http://www.sneakershop.nl/adidas-jeremy-scott-bear-104076.html
Hahahahaha, lekker in de winter rondbaggeren met dat roze bont!quote:
quote:
Ik ook hoor, probleemloos.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie je ZO over de Zeedijk struinen.
Ouch, wat een slechte copyquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:08 schreef Gellarboy het volgende:
Jeremy Scott in de ausverkauf!.
http://www.sneakershop.nl/adidas-jeremy-scott-bear-104076.html
quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:44 schreef wonderer het volgende:
Jeremy... Elke keer als ik daar iets over vertaal, denk ik: wie koopt er zoiets...
Klantenservice: +31 (0)591....quote:
Eheheh. Volgende keer maar gewoon op de site van adidas zelf kopenquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
.
[..]
Klantenservice: +31 (0)591....
Emmen de geksteeeeee!
Dirkquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:44 schreef wonderer het volgende:
Jeremy... Elke keer als ik daar iets over vertaal, denk ik: wie koopt er zoiets...
Bohquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:32 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik. Mensen vallen OPRECHT nog net niet naast hun stoel als ik ze aan heb. Echt hele terrassen in rep en roer. Foto's maken en al.
Jaquote:
Ik ook niet. Sterker nog, ik haat mode.quote:
Voor een stemmige begrafenis of zo.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:42 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb die schoenen trouwens ook gewoon in het zwart hoor. Voor als ik even een dagje zin heb in normaal, zeg maar. Zo ben ik..
Ja!quote:
Ik bedoelde niet trends, maar kleding. Waarom mensen bepaalde dingen dragen. Net als waarom mensen bepaalde kunst mooi vinden.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sterker nog, ik haat mode.
Moet een of ander wijf met een antiek bobkapsel mij dicteren wat aan ik mag? Of die langharige zwerver van de Modepolitie?!.
.
Maar ik hou wel van mooie kleren. Of het hip is daarentegen, beats me. Soms zie ik dat pastel (huuuuuuuu!.) kleuren in de mode zijn, maar dan blijf ik fijn neonkleurtjes kopen.
Hermes-sneakersquote:Op dinsdag 8 september 2015 11:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja!.
Nou zijn dit wel echt eneeeeeurme slagschepen aan je voeten hoor (zit ook voor geen meter, but hey), maar is zoiets als dit niks voor jou met je engelenfetish?. Die zijn stukken draagbaarder.
Ja dat zijn die eerste toch? Die heb ik wel eens gepast, maar vond t zoo'n zwabberende flap er achterquote:Op dinsdag 8 september 2015 11:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja!.
Nou zijn dit wel echt eneeeeeurme slagschepen aan je voeten hoor (zit ook voor geen meter, but hey), maar is zoiets als dit niks voor jou met je engelenfetish?. Die zijn stukken draagbaarder.
Ja.quote:
Ah, dat geloof ik meteen. Het zijn de tweede overigens. Bij de eerste zaten de vleugels langs de veters.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat zijn die eerste toch? Die heb ik wel eens gepast, maar vond t zoo'n zwabberende flap er achter
O ja, daar kon je ze er nog afhalen zodat je "normale" schoenen had.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja..
[..]
Ah, dat geloof ik meteen. Het zijn de tweede overigens. Bij de eerste zaten de vleugels langs de veters.
Bellen we te vaak. Emmen is kijdichtbeiquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
.
[..]
Klantenservice: +31 (0)591....
Emmen de geksteeeeee!
Je klinkt wel heel oud, ineens.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Zp, verjaardag ook weer overleefd.
NEXT!
Gad.Ver.Damme.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:53 schreef Gellarboy het volgende:
Stu is ontploft..
https://instagram.com/p/2mEbIru8Sg/
Ja zo ziet ie er dus NIET meer uit blijkbaarquote:
Goeie schouders wel.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:53 schreef Gellarboy het volgende:
Stu is ontploft..
https://instagram.com/p/2mEbIru8Sg/
Dit is veel beter.quote:
Maar onderaan de streep doet hij dit toch omdat hij het mooi vindt (denk ik dan??).quote:Op woensdag 9 september 2015 14:23 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het niet mooi maar ik heb er wel bewondering voor. Is echt keihard werken.
Ik niet. Ik heb ook geen bewondering voor mensen die zichzelf 300kg eten. Is ook keihard werken.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goeie schouders wel.
Ik vind het niet mooi maar ik heb er wel bewondering voor. Is echt keihard werken.
Een van mijn beste vrienden vind dit ook heel mooi. Ik barf al bijna als ik het zie. Doe mij maar lekker lean met een beetje definitie enzoquote:Op woensdag 9 september 2015 14:29 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar onderaan de streep doet hij dit toch omdat hij het mooi vindt (denk ik dan??).
Snap ik dus NIKS van. Hoe je DIT mooi kunt vinden.
Mijn knappe Stu..
Dit kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
mensen die zichzelf 300kg eten. Is ook keihard werken.
Er is mooi en mooi. Mooi hoeft niet per se aantrekkelijk te zijn. Het kan ook ontzag wekken, of vertedering. Ik vind het niet aantrekkelijk maar de drive die je moet hebben, en het doorzettingsvermogen, om dit te kunnen, vind ik prachtig. Daar heb ik respect voor.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:29 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar onderaan de streep doet hij dit toch omdat hij het mooi vindt (denk ik dan??).
Mijn knappe Stu..
Ik snap het dus ook niet. Maar wij gaan er nu vanuit dat iemand t om esthetische redenen doet, terwijl het wellicht meer aan een sort van verslaving grenst.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:29 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mijn knappe Stu..
Ik realiseer het me.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:34 schreef wonderer het volgende:
Overigens doe je nu bijna hetzelfde als Brammetje over de eenhoorn-serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |