Dat was een beetje gechargeerdquote:Op woensdag 2 september 2015 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je je train of thought al verliest omdat je moet doorslikken dan ben je wel ERG van de mono-tasking
[..]
Nee, ik kijk naar mijn eten en om me heen.quote:En dan ga je doods en stil voor je uitstaren ook?
Wooooww ben je homo?quote:
Nog een voetbalfanquote:
haha yaaaaay!quote:
Misschien allebei. #nonbinaryftwquote:Op woensdag 2 september 2015 17:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet of ik zojuist een vrouw met snor of een man in een jurk tegenkwam in de trein
Hij/zij zal een pik of vagina hebben (hoop ik voor hem/haar)quote:Op woensdag 2 september 2015 18:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien allebei. #nonbinaryftw
Dat wil nog niet zeggen dat het een man of een vrouw is.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hij/zij zal een pik of vagina hebben (hoop ik voor hem/haar)
Medisch gezien wel.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat het een man of een vrouw is.
Nope.quote:
Ok. Deze discussie ga ik niet voeren.quote:
Dat lijkt me heel verstandig ja.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ok. Deze discussie ga ik niet voeren.
Grappig dat dit voor sommigen blijkbaar toch nog een dingetje is.quote:
Je kan niet alles hebbenquote:
Wauw. Dat was... Ehm... Hard.quote:
We zijn Nederlanders. En dus directquote:
Als dat al hard was, dan maak je borst maar nat hierquote:Op donderdag 3 september 2015 11:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wauw. Dat was... Ehm... Hard.
Ik krijg alleen maar gender studies voor m;n neus geschoven door Sultan nu. Meneer is aan z'n thesis begonnen geloof ikquote:Op woensdag 2 september 2015 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope.
Geslacht en gender zijn veel gecompliceerder dan alleen het setje genitalien die iemand heeft.
Oef liever niet. Als ik één ding heb geleerd is dat bijna alle homo's een uitgesproken mening hebben en van discussieren houden. Dat klinkt als een vooroordeel, wat het ook is, maar in mijn omgeving is bijna iedere homo zo.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als dat al hard was, dan maak je borst maar nat hier![]()
quote:Op donderdag 3 september 2015 09:36 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel verstandig ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |