Froome weegt never nooit 71 kilo, dat is het getal wat ze graag in de media rondspuien omdat dit de prestaties wat geloofwaardiger maakt.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:03 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
En toch weegt zo'n Froome 71 kg, dat weeg ik ook
Ik geloof nooit dat Froome boven de 70 zit.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:03 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
En toch weegt zo'n Froome 71 kg, dat weeg ik ook
Aw yiss.. trololol de teambus van Sky ontploft op dit moment.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:01 schreef Spies het volgende:
twitter:olegtinkov twitterde op woensdag 02-09-2015 om 16:54:10hope now critics of @albertocontador will shut up. @chrisfroome just showed what it means to do 2 Grand Tour consecutively. #3GTchalenge reageer retweet
twitter:olegtinkov twitterde op woensdag 02-09-2015 om 17:00:27and Alberto hasn't be so ashamed as Chris today, Alberto has been fighting till Paris. This guy is gone. Shame on you @SkyProCycling reageer retweet
Ik postte nog dat 'ie voorin moest zitten in de afdaling, omdat 'ie anders een oor aangenaaid kreegquote:
Zag nu een artikel dat hij 67,5 kg weegt, had hem eigenlijk nog lichter verwacht.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Froome boven de 70 zit.
Was nogal voorspelbaar dat ze dat zouden doen. Is niet het eerst dat dit gebeurt in de Vuelta.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:06 schreef DeeBee het volgende:
Spaanse hommo's lekker aanvallen in de afdaling, ze zijn BANG voor Tom.
Menchov weet er alles van.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Was nogal voorspelbaar dat ze dat zouden doen. Is niet het eerst dat dit gebeurt in de Vuelta.
Flikken ze altijd, in de tijd van Heras werd hij volgens mij ook nog eens chanant geholpen door landgenoten (was toen vs. Menchov o.a. ja).quote:Op woensdag 2 september 2015 17:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Was nogal voorspelbaar dat ze dat zouden doen. Is niet het eerst dat dit gebeurt in de Vuelta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |