Maar, wat dan?quote:Op woensdag 2 september 2015 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou gewoon nog even een uurtje wat anders gaan doen.
Dit soort zware etappes hebben dan ook geen enkele zin. Ze worden er niet leuker op met 3,4,5 zware cols. Spektakel gebeurt pas op de eennalaatste of laatste klim.quote:
De wielen zijn rond, t kan raar lopen, een wedstrijd duurt 2x 45 minuten.quote:
Die rijdt hier niet, we gaan hem weer zien in Kaanada.quote:
Nou ja, de renners maken de koers. Maar met een profiel als dit weet je bijna zeker dat het zoiets gaat worden inderdaad.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit soort zware etappes hebben dan ook geen enkele zin. Ze worden er niet leuker op met 3,4,5 zware cols. Spektakel gebeurt pas op de eennalaatste of laatste klim.
Dat heb je weer goed gezien wim.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, de renners maken de koers. Maar met een profiel als dit weet je bijna zeker dat het zoiets gaat worden inderdaad.
Wederom demonstreren in Canada.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die rijdt hier niet, we gaan hem weer zien in Kaanada.
#flopshowtwitter:MRasmussen1974 twitterde op woensdag 02-09-2015 om 15:46:3075kg @ImanolErviti chased by 81kg @ChristianKnees in the high mountains. So much for firework until now! #LV2015 #lavuelta2015 #LaVuelta reageer retweet
Is een levendige discussie over: SPT / [SPT] Feedback. Met de held Arcee voor de cijfers.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja voelde mij wel dom met deze vraag ja
Landa is een eikel.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:47 schreef wimderon het volgende:
Heeft Sjors even een Cup-a-Soup momentje? Het is ook wel bijna vier uur natuurlijk.
Die Knees weegt gewoon twee keer Rasmussen, dat waardeert deze natuurlijk niet.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:47 schreef Spies het volgende:
#flopshowtwitter:MRasmussen1974 twitterde op woensdag 02-09-2015 om 15:46:3075kg @ImanolErviti chased by 81kg @ChristianKnees in the high mountains. So much for firework until now! #LV2015 #lavuelta2015 #LaVuelta reageer retweet
Nairo heeft net als Van Gaal ook bijna chronisch last van een verstopte neus.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:45 schreef Marcoss het volgende:
Quintana dus ziek geweest.. Al was hij vorig jaar in de Giro ook "ziek", maar reed hij gewoon iedereen op een hoopje.
Daphe, die had ik nog niet gehoordquote:Op woensdag 2 september 2015 15:49 schreef opreis het volgende:
Na het succes van Daphe Schippers neem ik geen genoegen met minder dan de 2de plek voor Tom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |