Owh hier meer uit gemak even om te typen.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kree, ik zie jou meerdere malen mevrouw afkorten. Waarom is dat?

Dat kan ook zekerquote:Op donderdag 3 september 2015 22:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb goede contacten net onze verzekeringstussenpersoon, die schrijft mij aan met Goedemiddag Lucky_Strike, dat vind ik ook erg vriendelijk overkomen.

Haha ja eigenlijk wel.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind mevr ook wel lui en ongeinteresseerd overkomen om eerlijk te zijn. Die paar letters kunnen er toch wel vanaf?

Beste gebruik ik dan als ik het ook een beste vent of vrouw is.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:42 schreef CafeRoker het volgende:
Het lastige is dat er in onze taal nogal een gat tussen 'beste' en 'geachte' zit. Een nette, zakelijke maar niet stijve variant is er volgens mij gewoon niet. Al kan het aan mijn interpretatie van 'beste' liggen.

Dat laatste dus eigenlijkquote:Op donderdag 3 september 2015 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
Beste gebruik ik dan als ik het ook een beste vent of vrouw is.
Anders doe ik het maar formeler.
Het is een beetje tegen mijn zin om iemand beste te noemen als het een lul of trut is namelijk

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |